بستن

دانش‌آموزان هنرمند گراش را بشناسید

هفت‌برکه – گریشنا: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم شهرستان گراش با معرفی نفرات برتر هر رشته در سالن شوری برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه، صبح چهارشنبه پانزدهم اسفندماه ۹۷ هشتمین جشنواره نوجوان سالم با اعلام نفرات برتر دختر و پسر در هر رشته با حضور دکتر لیلا نورافشان، رئیس ادره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان فارس و ذبیح الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، در سالن شوری به کار خود پایان داد. این جشنواره با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش و هنرستان دخترانه امیرکبیر برگزار شد.

ذبیح الله رضایی نخستین سخنران این مراسم بود که برای خیرمقدم و خوش آمدگویی به مهمانان به روی سن آمد. سپس دکتر لیلا نورافشان، رئیس ادره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، به مدت نیم ساعت برای دانش آموزان و والدین در خصوص آسیب‌های اجتماعی سخنرانی داشت.

اجرای سرود «نه بگو» دانش آموزان هنرستان امیرکبیر، سرود همگانی «یا علی» و تجلیل از نفرات برتر جشنواره نوجوان سالم شهرستان گراش از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

همچنین در این برنامه از برترین دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف هنری تقدیر شد.

نفرات برتر نقاشی

در بخش نقاشی ابتدایی دختران راحیل عظیمی از دبستان کریمیان، عطیه عباس‌پور از دبستان آشفته و ریحانه قاسمی از دبستان رهنورد و در بخش ابتدایی پسران حسین علیپور، فرشاد عرب و سعید قربانی از دبستان اکبری نفرات برتر اعلام شدند.

بهار زارع و سارا امانی از آموزشگاه فاطمه الزهرا (س) و امیررضا مهیایی از آموزشگاه سعادت نفرات برتر نقاشی متوسطه اول اعلام شدند.

همچنین عاطفه محمدی و فاطمه معتضد از هنرستان امیرکبیر و سارا دلاوران از دبیرستان ام البنین از متوسطه سوم مقام آوران این بخش بودند.

نفرات برتر عکاسی

حسن زارعی و علی اکبر فانی از متوسطه اول پسران آموزشگاه سعادت به رتبه برتر این رقابت‌ها دست یافتند.

رویا فتوحی و فاطمه شکوه از هنرستان امیرکبیر و زهره فولادی از دبیرستان ام البنین نفرات برتر عکاسی متوسطه دوم دختران بودند.

نفرات برتر فیلم کوتاه

آیناز اعتماد از آموزشگاه فاطمه الزهرا در بخش فیلم کوتاه متوسطه اول دختران تنها برنده این جشنواره بود.

نفرات برتر روزنامه دیواری

روزنامه دیواری گروه ساجده صالحی، هانیه بهروزی از هنرستان امام حسن عسگری(ع) به مقام اول و گروه بیتا پژمان، فاطمه سعادت، زهرا میری، فاطمه اخلاصی، سیده زهره بحرانی از آموزشگاه امام حسن عسگری (ع) به مقام دوم دست یافتند.

عارف خسروی و امیرحسین دانش بحری از آموزشگاه سعادت نیز در بخش روزنامه دیواری متوسطه اول پسران مقام آور بودند.

در متوسطه دوم دختران کوثر محمودزاده، مریم روزگاران و فاطمه امانتی از هنرستان امیرکبیر و سارا دلاوران از دبیرستان ام البنین نفرات برتر شناخته شدند.

مقاله نویسی همکاران

علاوه بر دانش‌آموزان رقابتی هم در بخش‌های مختلف بین همکاران اداره آ.پ برقرار بود زهره فروزش از آموزشگاه شهید رجایی ارد، معصومه اسدیان‌پور از دبستان رهنورد، افسانه باقری از آموزشگاه امام رضا و طاهره علی پناهی و معصومه ماندگار نفرات برتر بخش خواهران شناخته شدند.

در بخش برادران نیز میلاد عباسپور از آموزشگاه شهید بهزادی نفر برتر این بخش شد.

ایده پردازی همکاران

افسانه باقری، مریم خلیفه، مریم نورانی، مریم کهندلی و سکینه فتحی ایده پردازان برتر بخش خواهران و عباس رحمانیان ایده‌پرداز برتر بخش برادران معرفی شد.

زهره همه‌کاریان از دبستان قمری برترین ایده پرداز بخش والدین شناخته شد.

ریحانه رودی‌جانی، ملیکا مهرابی، پریسا غلامی، فاطمه محسن‌زاده نفرات برتر بخش ابتکارات از مدرسه امام حسن عسگری (ع) و لیلا پولاد سنج و فاطمه عباسپور نفرات دوم  و اله جعفری به عنوان نفر سوم این بخش برگریده شدند.

گروه سرود هنرستان امیرکبیر با سرود «نه بگو» به سرپرستی بتول نادرپور سرود برتر این جشنواره شناخته شد و مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جایزه نقدی دریافت کردند.

مدرسه فاطمه الزهرا (س) با برگزاری نمایشگاه آسیب به عنوان برترین نمایشگاه انتخاب و برنده مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جایزه نقدی شد.

همچنین سه هنرآموز هنرستان امیرکبیر در بخش نقاشی نفرات برتر شناخته شدند و هر کدام مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جایزه نقدی از دریافت کردند. رویا فتوحی، فاطمه محمدنزاد و عاطفه محمدی این سه هنرمندی بودند که در حین مراسم نیز بر روی سن نقاشی با موضوع آسیب‌های اجتماعی را کشیدند و از سوی دکتر لیلا نورافشان جایزه نقدی دریافت کردند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top