بستن

شکوفایی گروه موسیقی «آوین» با «گل پونه» + فایل موسیقی

هفت‌برکه (گریشنا): گروه هنری Avin که متشکل از چند جوان علاقه‌مند به موسیقی است، رسما به صورت حرفه‌ای تمرین و فعالیت خود را شروع کرده است و در اردیبهشت‌ماه سال جدید، نخستین کنسرت رسمی خود را اجرا می‌کند.

به گزارش حجت عابدی، امیر فانی، مدیر گروه در این‌باره می‌گوید: «با تلاشی که انجام شد توانستیم علاقه‌مندان جوان هنر موسیقی را دور هم جمع کنیم و زیر نظر اساتید مجرب، کار‌های خود را به صورت حرفه‌ای شروع کنیم.»

وی افزود: «برای شروع کار در زمینه‌های مختلف مشکلاتی داشتم ولی روز به روز با تلاش اعضای گروه توانستیم مشکلات را مرتفع کنیم تا اولین آهنگ را تحت عنوان «گل پونه» به علاقه‌مندان جامعه موسیقی ارائه دهیم.»

فانی که حدود چهار سال است که به صورت حرفه‌ای هم گیتار می‌زند و هم می‌خواند، در مورد اهداف خود برای راه‌اندازی این گروه موسیقی بیان می‌کند: «جای خالی یک گروه جوان و علاقه‌مند به هنر موسیقی در شهرستان احساس می‌شد و در همین راستا سعی کردیم در قالب یک گروه بتوانیم استعداد پنهان و نهفته جوانان را کشف و جای خالی را پر کنیم.»

فانی در مورد نام و اعضای گروه می‌گوید: «آوین به معنی عشق پاک است. محمدحسین کامرانی نوازنده‌ی پرکاشن و عود، امیر فانی به عنوان خواننده و نوازنده گیتار، فرزام زینلی هم‌خوان و نوازنده گیتار، مرتضی فانی نوازنده‌ی درامز، حسین فعلی نوازنده گیتار، ابراهیم رحیمی نوازنده‌ی کیبورد، مجتبی سراجی نوازنده‌ی گیتار بیس، هادی نیکخو نوازنده فلوت و ویولون، و محمدرضا درستکار نوازنده‌ی گیتار الکترونیک با گروه آوین همراه هستند. در این میان احمد نیکخو و امرالله عباسپور نیز با در اختیار گذاشتن تجربیات‌شان کمک بزرگی به ما کردند.»

فانی که همراه با دوست‌اش فرزام زینلی دعوت ما را برای گرفتن مصاحبه پذیرفته بود، گاهی اوقات شعر هم می‌گوید و از شعرهای خودش نیز در اجراهایش استفاده می‌کند. رضا نیکخو، عباس امانی در گراش، جمال زاده و پاک‌روان در لار و انصاری در شیراز استادهای موسیقی او بودند. او در حال حاضر دو تراک موسیقی را آماده و در حال انتشار دارد و در حال آماده کردن چند قطعه موسیقی دیگر است.

او در مورد سوابق کاری خودش می‌گوید: «اولین سال در سالن سراجی با گروه گریش به صورت تکی اجرا داشتم و دومین سال با گروه گریش به صورت سه‌نفره در سالن دانشکده علوم پزشکی به روی سن رفتیم. با گروه آوین نیز در دانشگاه آزاد کنسرت برگزار کردیم و دنبال این هستیم کنسرت‌هایی را نیز بیرون گراش داشته باشیم. هدف ما رسیدن به اجرا در برج میلاد است. به نطر ما برای موفقیت شانس مفهومی ندارد، آدم به اندازه‌ای که تلاش می‌کند به هدف می‌رسد.»

آهنگ گل پونه را از گروه موسیقی آوین بشنوید. رضا انصاری تنظیم و آهنگ‌سازی این کار را روی شعری از مریم حاجی‌زاده بر عهده داشته است. بعد از میکس امین پیشه‌ور، امیر فانی «گل پونه» را خوانده است.

Amir Fani

 

4 نظر

  1. بسیار عالیه.موفق باشن.همیشه دعا می کنم که همه جونها همینطور که خودم خداروشکر به ارزوهایم رسیدم به ارزوهایشون برسن.

  2. ایول به بروبکس خوب گروه اوین.
    مرسی از کارهای خوبتون. جا داره یه خسته نباشید هم عرض کنم به دوستان گروه اوین مخصوصا” داداش گلم حسین جان و پسرخاله عزیزم اقا فرزام.
    دم همه شما گرم………………………….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top