بستن

آوین دوباره روی صحنه می‌رود

هفت‌برکه (گریشنا): گروه آوین در شبهای پایانی سال ۱۳۹۶ دومین کنسرت خود را در سالن سینما فرهنگ گراش برگزار می‌کند.

به گزارش هفت برکه، گروه موسیقی آوین به سرپرستی امیر فانی از خوانندگان جوان گراش سه شب از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰ در سالن سینما فرهنگ گراش به روی صحنه می‌روند.

ابوالحسن حسینی، به عنوان لیدر گروه و کیبورد، محمود علیپور، نوازنده پرکاشن و همخوان، امیر فانی خواننده و گیتار، مجتبی سراجی نوازنده گیتار بیس، مرتضی فانی نوازنده درام، ابراهیم تمیز نوازنده گیتار، مهدی فیروزی نوازنده کاخن، امین پیشه‌ور به عنوان صدابردار و جواد رادمرد مدیر اجرایی کنسرت گروه آوین هستند.

این دومین کنسرت گروه موسیقی آوین در گراش است، اولین کنسرت این گروه در آذرماه سال ۱۳۹۵ به مدت سه شب اجرا شد.(خبر در گریشنا) این بار در کنار چهره‌های جوانی که این گروه را تشکیل می‌دهند برخی از اعضای گروه‌های باسابقه پارسینا و آسوریک نیز گروه آوین را همراهی می‌کنند. ایوالحسن حسینی در مورد این کنسرت می‌گوید: «هدف از همکاری تشویق جوان‌ها برای حضور در صحنه و کار کردن است. امیدوارم استقبال مردم بتواند کمک کند تا برنامه‌های موسیقی در شهر به صورت مستمر برگزار شود. عنوان گروه چندان مهم نیست بلکه هدف ارائه کار با کیفیت برای مخاطبان موسیقی در گراش است.»

قیمت ده هزار تومان برای بلیت‌های این کنسرت در نظر گرفته شده است. دانشجویان و دانش آموزان هم می‌توانند از بلیت هفت هزار تومانی استفاده کنند. پیش فروش بلیت‌های کنسرت از روز شنبه ۱۲ اسفند ماه با مبلغ هفت هزار تومان در ویدیو کلوپ جام جم واقع در خیابان امام (ره)، جنب بانک صادرات آغاز شده است.

در این کنسرت ۱۲ قطعه موسیقی اجرا می‌شود. که شعر و آهنگ پنج قطعه آن از امیر فانی است و هفت اثر دیگر بازخوانی آثار خوانندگان روز موسیقی پاپ است.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. با ارروزی سلامتی و موفقیت برای همه عزیزان گروه اوین در عرصه موسیقی….
    منتظر اثار خوب این عزیزان در شبکه های مجازی هم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top