بستن

سه شب گرم تابستانی در کنسرت گروه آوین

هفت‌برکه – گریشنا: سه شب آخر تیرماه ۹۸ با کنسرت موسیقی آوین در گراش گرم‌تر می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، سومین کنسرت گروه موسیقی پاپ آوین به مدت سه شب از چهارشنبه تا جمعه، ۲۶ تا ۲۸ تیرماه، ساعت ۲۱:۱۵، در سالن شوری، کنار آموزش و پرورش گراش، برگزار می‌شود. این گروه اولین کنسرتش را در آذر ۱۳۹۵ (خبر در گریشنا)؛ و دومین کنسرتش را نیز در اسفند ۱۳۹۷ (خبر در گریشنا) به روی صحنه برده بود.

 امیر فانی، مدیر این گروه، در گفتگو با گریشنا می‌گوید: «ما از حدود دو ماه و نیم پیش تمرین برای کنسرت را شروع کرده‌ایم.» گروه آوین را اعضای شناخته‌شده‌ای تشکیل می‌دهند: امیر فانی گیتاریست، لیدر و آهنگ‌ساز گروه است و ابراهیم تمیز، گیتار پاپ؛ محمود علیپور، پرکاشن و همخوان؛ حسین فعلی، گیتار بیس؛ مجید صحراگرد، کیبورد؛ و علیرضا زاهدی، درامز را می‌نوازند.

مدیر گروه آوین لازم می‌بیند از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که مجوز این کنسرت را صادر کرده است، و همچنین نماینده امام جمعه، فرمانداری گراش، اداره اماکن، فرماندهی انتظامی شهرستان، خانه فرهنگ، اداره آموزش و پرورش، مسئول انجمن موسیقی، جواد رادمرد، امرالله عباسپور، حسین رزمان و احمدرضا جبرالدینی تشکر کند.

2 نظر

  1. یکی نیست به این شهردار بگه توی میادین اینا چیه میزاری.شهر اسیر مهر نگاه کن توی میدانش برج ایفل گذاشته مردم عکس میگیرن .به چی بزار تا مشهور بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top