بستن

بررسی برگزاری جلسه اعضای شورای عالی استان‌ها در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): مشاوران شورای عالی استان‌ها برای بررسیِ امکانِ برگزاری همایش شورای عالی استان‌ها در گراش با اعضای شورای شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گریشنا، در جلسه‌ی ۲۰۴ شورای اسلامی شهر، راشدی، مشاور امور مجلس شورای شهر تهران، خلفی، مشاور شورای عالی استان‌ها، لطفی نسب، مسئول دفتر شورای عالی استان‌ها حضور داشتند. هرمزی، سخنگوی شورای شهر می‌گوید: «با توجه به این که همایش شهرداران و شوراهای استان فارس که در بیست‌ و ششم بهمن‌ماه به میزبانی گراش انجام شد مورد توجه مسئولین و شورای عالی استان‌ها قرار گرفت، در راستای ادامه‌ی این روند، از نمایندگان شورای عالی استان دعوت کردیم تا در گراش حضور پیدا کنند تا مقدمات برگزاری همایش شورای عالی استان‌های سراسر کشور به میزبانی گراش فراهم شود.»

هرمزی در ادامه می‌گوید: «در فرصت پیش آمده با بازدیدی از سالن همایش، محل اسکان و پذیرایی، سعی کردیم نمایندگان شورای عالی استان را با پتانسیل‌ و ظرفیت‌های گراش برای اجرای این همایش آشنا کنیم که مورد توجه آن‌ها قرار گرفت و اظهار امیدواری کردند که ان‌شاالله در آبان و آذرماه سال بعد، همایشی با حضور نمایندگان شورای عالی استان‌ها از سراسر کشور در گراش داشته باشیم. بازدید از مناطق عسلویه با توجه به نزدیکی بعد مسافتی به گراش از برنامه‌ی قابل پیش‌بینی در این همایش دو سه روزه خواهد بود. حضور سرمایه‌گذاران گراشی در این همایش، معرفی شهر گراش به عنوان شهر تجاری با قابلیت سرمایه‌گذاری و تبادل و انتقال تجربیات بین شوراها از جمله اهداف اجرای این همایش است.»

مهرابی، رییس شورای شهر گراش، در این جلسه با ارائه بیوگرافی از گراش به بحث وجود میراث فرهنگی در گراش، اندیشه‌سازی و تفکر‌سازی توسط شورا در جامعه و همچنین درس گرفتن از گذشتگان اشاره کرد.

خلفی نیز با بیان الگوگیری از گراش برای آبادانی و توسعه‌ی هر منطقه بیان کرد: «چشم مردم بیشتر به دولت است و این نگاه می‌تواند باعث عقب‌ماندگی شود. توسعه‌ی نگاه با برگزاری این‌گونه همایش‌ها در جهت مشارکت مردم و شورا در آبادانی کشور می‌تواند تاثیر‌گذار باشد.»

راشدی نیز اظهار داشت: «همه باید کمک کنیم تا مردم‌سالاری دینی در کشور تقویت شود. ما باید بدانیم که رشد به صورت تدریجی است اما سقوط دفعی و یکدفعه‌ای اتفاق می‌افتد. مدیریت واحد و یک‌پارچه امکان‌پذیر نیست اما داشتن مدیریت هماهنگ امکان‌پذیر است.»

SHORA

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. شهردار محترم یکم به فکر کارمندانتون که از ابتدای سال به زیر نظر شرکت اقبال گستر فرستادین باشین، اون کارمندایی که بیش از ۱۵ سال سابقه در شهرداری دارند چرا باید برن زیر یک شرکت که مشخص نیست از کجا پیداش شده، چرا باید این همه اخراج از کار داشته باشیم. چرا باید حقوقشون از سالهای قبل کمتر باشه، چرا به فکر اضافه کاری کارمندان نیستن، چرا به فکر عیدی کارمندان نیستن، اینا هم خانواده دارند، آیا تا به حال نظارتی از نظر مالی و حقوقی به این شرکت داشته اید که آیا حقوق کارمندان به درستی پرداخت می شود یا خیر؟ ، در ضمن چرا باید این شرکت غیر گراشی بیاد گراش؟ مگه خود شهرداری نمیتونست که یک مسئول فضا سبز و خدمات شهری استخدام کنه و حقوق رو به ایشان بده به جای پرداخت به یک شرکت خصوصی غیر گراشی.

    در ضمن چرا این همه قطعی درخت در سطح بلوارهای گراش داریم نگاه کنید چهره شهر خیلی بد ریخت شده با اون درخت ها شهر قشنگ بود، این درختها کارایی خود را بیشتر در تابستان نشون میدن.

  2. لطفا به اعضای شورای شهر گراش بفرمایید که بقدر کافی در ایام انتخابات خسارت معنوی به گراش وارد کردید تقاضامندیم دنبال همایش بی نتیجه و اینکه از اعتبار عمرانی شهر هزینه همایش کنید نباشید . ما منتظر استعفای دسته جمعی شما بودیم نه اینکه بخاطر تحت حاشیه قرار دادن افتضاح انتخابات همایش در گراش برگزار کتید و از جیب این مردم هزینه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top