بستن

۲ ون ره‌آورد سفر تهران

هفت‌برکه: حاصل دیدار و گفت‌وگوی دانشور، رئیس شورای اسلامی شهر، و حلیمی، شهردار گراش، با دکتر انوشه، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌های کشور، اضافه شدن دو دستگاه ون به سیستم ناوگان حمل و نقل همگانی گراش بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر، مهندس حلیمی، شهردار گراش و دکتر دانشور، رئیس شورای اسلامی، در سفر به تهران با دکتر انوشه، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار، شهردار ضمن ارائه گزارش از وضعیت و مشکلات شهرداری گراش به تشریح مباحث و مشکلات مربوط به شهرداری گراش پرداخت. در این نشست مهندس حلیمی خواستار تخصیص وام و اعتبارات جهت خرید ماشین آلات خدمات‌رسان و همچنین تخصیص دو دستگاه ون جهت ناوگان حمل و نقل با تعرفه دولتی شد. او با اشاره بر فرسوده بودن اکثر ماشین آلات موجود در شهرداری گراش بر ارائه تسهیلات ویژه به شهرداری گراش تاکید داشت.

مساعدت و ارائه تسهیلات و همچنین تحویل دو دستگاه ون به شهرداری گراش وعده‌ی معاونت سازمان شهرداری‌های کشور به شهردار گراش بود. پنجاه درصد از اعتبار خرید این دو دستگاه ون از محل اعتبارات دولتی، ۳۰ درصد از محل اعتبار شهرداری و ۲۰ درصد به همت خیرین تامین خواهد شد. 

از این دو دستگاه ون با اضافه شدن به سیستم ناوگان حمل و نقل همگانی زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری گراش برای خدمات‌رسانی به مردم استفاده می‌شود.

در این دیدار، علیرضا دانشور با اشاره به همراهی و سخاوت خیرین و همکاری شهردار گراش، خواستار تسریع در تحویل این دو دستگاه ون شد و گفت: «با توجه به یاری خیرین و همکاری شهردار از معاون شهرداری‌های کشور می‌خواهیم در تحویل دو دستگاه ون و همچنین دریافت تسهیلات تسریع صورت گیرد. و همچنین از مساعدت همیشگی خیرین در همه امور به ویژه کمک به خرید ماشین آلات قدردانی می‌کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top