بستن

واکنش حسین‌شیری به تصمیم کارگروه: نمی‌پذیرم و هستم

هفت‌برکه (گریشنا): بعد از انتشار بیانیه کارگروه انتخابات گراش، حسینعلی حسین‌شیری یکی از نامزدهای انتخاباتی این دوره با انتشار بیانیه‌ی شماره دو خود، به آن واکنش نشان داد.

حسین‌شیری در این بیانیه ضمن اشاره به مراحل تصمیم‌گیری در کارگروه نوشته است: «بنده ضمن نپذیرفتن این رای ناعادلانه و جهت‌دار، همچنان بر برگزاری مناظره‌ای شفاف در فضایی آرام و علمی در حضور مردم اصرار دارم.»

Hoseinshiri01

بیانیه شماره دو حسینعلی حسین‌شیری به این شرح است:

بسمه تعالی
مردم شریف و بزرگوار شهرستان گراش

 با سلام

همانگونه که مطلع شده اید کار گروه گراش طی بیانیه‌ای نظر خود را بر اجماع روی یک کاندیدا اعلام نموده است. همگان مطلع هستند که بنده حقوق‌دانی واقف به قانون و همیشه طرفدار وحدت بوده‌ام و برای این منظور هر پیشنهاد منصفانه‌ای را پذیرفته‌ام.

لیکن با توجه به اینکه روال منطقی و درست برای رسیدن به نتیجه طی نشده است، جهت تنویر افکار عمومی موارد زیر را به اطلاع  می‌رساند:

  • کارگروه حتی تا پایان زمان مقرر تایید صلاحیت‌ها منتظر نمانده و پیشاپیش اعلام رای نمود در حالیکه تایید صلاحیت دو کاندیدا دیگر هنوز نهایی نشده بود.
  • بعد از تایید صلاحیت از بنده جهت حضور در کار گروه دعوت به عمل آمد و پیشنهاد کارگروه مبنی بر تمکین کاندیداها منوط به اعلام نظر کتبی کارگروه‌های منطقه‌ای (اوز، خنج، جویم، بنارویه، بیرم) قبول نموده‌ام که تا امروز این امر محقق نشده است یا بنده را مطلع نکرده‌اند.
  • بعد از این مرحله کارگروه گزینه نهایی خود را با اکثریت مطلق آرا جناب آقای دکتر فتحی اعلام نمود، در حالی که ایشان از قبل تلویحاً اعلام کناره گیری کرده بود و سپس رسما انصراف داده‌اند. این عمل کار گروه ضمن ایجاد شبهه، کار بی فایده‌ای تلقی شد.
  • جمعی از معتمدین شهر شامل آقایان حاج امان‌الله وقارفرد، سید عباس جهانبانی، حاج احمد درویشی، رحمت مهیایی، حاج علی اکبر فانی و مهندس مظفری‌فرد از چهار کاندیدا به منظور ارائه راهکار دعوت نمودند که پیشنهاد قرعه داده شد. بنده با تاکید بر این که قرعه روش مرسوم، علمی و متعارفی نمی‌دانستم ولی به احترام معتمدین شهر و مردم با این پیشنهاد مخالفتی نکردم.
  • در روز گذشته کارگروه بدون دعوت از کاندیداها علیرغم پیشنهاد برخی اعضا مبنی بر لزوم حضور کاندیداها تشکیل جلسه داد. در این جلسه تعدادی از اعضا به دلیل اعتراض به روند انحرافی کارگروه از شرکت در جلسه خودداری کرده‌اند. همچنین افرادی از اعضا و نزدیکان ستاد کاندیدای مورد اجماع که مسئولیتی در کارگروه نداشته‌اند به جلسه دعوت شدند که از آن‌ها به نام جمعی از معتمدین در بیانه نام برده شد. نهایتاً بدون رای‌گیری جلسه منجر به اعلام بیانیه شد.

و اما مردم عزیز، نظر نهایی بنده ضمن نپذیرفتن این رای ناعادلانه و جهت‌دار و احترام به نظر خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون، نخبگان، جوانان و سایر اقشار جامعه همچنان بر برگزاری مناظره‌ای شفاف در فضایی آرام و علمی در حضور مردم اصرار دارم. همانطور که می‌دانید مدتهاست این پیشنهاد را ارائه نموده ام و هیچ پاسخی نشنیده ام.

مردم شریف ، حامیان و طرفداران در سه شهرستان; شما را به حفظ آرامش شهر و تمکین از قانون دعوت می‌کنم و خواهشمندم ضمن حفظ شور انتخاباتی همراه با وحدت و یکپارچگی، مصمم تر از قبل در انتخابات شرکت نمایید.

حسینعلی حسین‌شیری – ۳ اسفند ۱۳۹۴

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

97 نظر

  1. درود برتو آقای حسین شیری تا آخرش باهات هستیم.و با رای خودمون نشون میدیم که به اصطلاح کارگروه اشتباه کرده است.به امید موفقیت ان شا الله

    1. این یعنی قدرت طلبی . من از بهمنی حمایت نمیکنم ولی باید به نفع مردم یکی باید کنار بکشه وقتی هیچ کدام کنار نمیکشن یه گروههی باید بیاد وسط و نقش خود را ایفا کند در این صورت به خاطر مردم هم که شده باید کنار بکشه طرف مقابل

  2. این مردمی که الان از ایشون طرفداری می کنند و می گویند بمان، همان کسانی هستند که اگر کاندیدایی از گراش رای نیاورد نوک پیکان را به سمت کسی می گیرند که انصراف نداد و لجبازی کرد..

    خسته از جماعتی دو رنگ …

  3. با سلام و احترام

    ضمن تشکر فراوان از تصمیم مهم کارگروه، اقای حسین شیری تنها حسن مثبت شما فقط سخن گفتن و با کلمات بازی کردن است. شما برنامه منسجم و متقن ندارید. فقط سفسطه خوب وارد هستید. خواهشا” به خاطر مردم گراش و احترام به نظر کارگروه و حفظ شخصیت خودتان تابع نظر کارگروه باشید و مواظب اطرافیان تندرو باشید. خداوند انشاء ا… همه ما را عاقبت به خیر کند. شما نیروی جوان هستید و فرصت خدمتگزاری را از دست ندهید وبه خاطری رضای خدا ، بر هوای نفس خود غالب شوید.
    به امید وحدت و سربلندی شهرستان

  4. خوبه در برهه های زمانی مختلف امثال آقای فردوسی و حسین شیری پیدا میشن که با اقداماتشون اتحاد و وحدت شهر و شهرستان رو به هم بزنن

  5. آقای حسین شیری جناب عالی بارها بر این پیشنهادتان تاکید کرده اید درحالی که مناظره نیازمند شرایطی از جمله حاضر و ناظر بودن بخش قابل توجه ای از جامعه هدف است . این شرایط در محیطی مانند گراش به دلیل نبود رسانه جمعی تصویری صوتی و نبود فرصت مناسب کاملا عوام گرایانه و غیر علمی است.

  6. دوران مناظره و بگم‌بگم گذشته اقای حسین‌شیری.
    لطفا بخاطر منافع شخصی خودتون اسم شهدا و ایثارگران و… رو وسط نکشید.

    1. شما از طرف خدا هم نماینده بیاد قبول نمیکنین
      والا اگه کار گروه میگفت اقای حسین شیری اون وقت خیلی خوب بود خب بابا جان چرا اینقد احساسی تصمیم میگیرین؟؟ اقای حسین شیری فقط و فقط زبون چرررربی داره.. همین و بس
      بعد اون وقت کار گروه اشتباه میکنه و شما درست میگی.
      همه فهمیدن درست نیست فقط طرفدارهای اقای حسین شیری اینجوری جبهه گرفتن.

  7. برادر گرامی حسین شیری
    با تمام احترامی که برای شما قایل هستیم
    اظهارات شما در صورتی قابل استناد است که کارگروه کتبا در مواردی که بیان کردید رسما اعلام مواضع کرده بود
    و اکنون نیز قابل اثبات باشد.
    همه میدانیم شما فن سخنوری قوی دارید اما بیشتر از فن سخنوری به وحدت نیاز داریم…

  8. درود بر اقای حسین شیری که اینجا هم کوتاه نیومدن […] ….خسته نباشی …با این کار تا ابد در ذهن مردم چهرهای بد خواهی داشت جناب

  9. آقای حسین شیری در زمینه ی اجرایی نسبت به ۲عزیز دیگر تجربه بیشتری داره ولی متاسفانه مردم گراش بی دلیل به سمت آقای دکتر بهمنی غش کرده اند حتی خیلی ها ایشون رو نمیشناسند البته با تمام احترامی که نسبت به دکتر بهمنی قائلم ولی ما باید حقیقت رو در نظر بگیریم و به فرد اصلح رای بدیم .

  10. سلام خدمت اقای حسین شیری
    شما که دم از گراشی و دلسوز گراش میزنین خواهشا برای ارامش مردم و یک پارچگی بین مردم و قشر های مختلف به نظر کارگروه احترام بزارین و برین کنار
    مطمئنا اگر کارگروه رای به نفع و ماندن شما میدادن الان بهترین کارگروه رو تشکیل داده بودن اما حال که رای به ضرر و نماندن شما هست بدترین کارگروه هستند.
    یادمون باشه که بخشی از کارگروه همان ادمهای هستن که خودمان ( تمام مردم گراش ) انهارا انتخاب کرده ایم ( شورا ) پس باید به نظر انها احترام گذاشت…
    به عنوان یه دلسوز گراش ازتون خواهش میکنم که یک طرفه و به نفع خودتون به این مساله نگاه نکنین و با کناره گیری خودتون همه ی ما و شهرستان گراش رو سربلند کنین…
    ممنون

  11. همه گفتن ما تمکین میکنیم از رای کارگروه
    کاندیدهایی که کارگروه رو قبول نداشتن چرا قبل از جلسه اخر اعلام نکردند؟ و بعد اعلام بیانیه اعلام عدم تمکین کردن؟
    من خودم طرفدار حسین زاده ام و خانواده طرفدار حسین شیری، ولی همه به نظر کارگروه احترام میزاریم.چون چاره ای نیست.

  12. ازنظر من که شما ۱۰۰۰رای هم نمیاری به نفعت از بری کنار چون اگه اینکارارو کنی هم به خودت خیانت کردی هم به مردم

  13. دیگه داره حالمون بهم میخوره
    از بس بی مدیریتی کردین و دلتون فقط به حال خودتون سوخت…
    من که دیگه رای نمیدم ….
    مرسی که منو دلزده کردین مسولین و کاندیدای عزیز..

  14. از آقای حسین شیری میخوام برای نمونه هم که شده سه تا از خانواده های شهدای حامی ای که این همه دم از آنها میزند را اسم ببرد.

  15. در هر صورت رأی ما آقای دکتر بهمنی هست. شما با موندنت فقط رأی گراشی ها رو خراب میکنی. ایشالله بعدا جوابی داشته باشی به مردم گراش بدی. با موندن جنابعالی از الان نماینده لار انتخاب میشه

  16. اقای حسین شیری با پیشنهادهای نا معقول سعی در فرافکنی دارند و خودخواهی خودشون رو نشون میدن،
    با توجه با نظر کارگروه به عنوان نماینده مردم اگر حسین زاده و حسین شیری کناره گیری نکنند، به عنوان اصلی ترین عامل تفرقه بین مردم شناخته خواهند شد

  17. سلام
    دوستان تنها کسانی ک از تفرقه سود میبرند دشمنان هستند ،و کسانی ک تشویق ب تفرقه میکنن از ذوستان شما نیستن آقای شیری،
    اگر شما برای قدرت و منصب و پست میجنگید ک بحثی جداگانه دارد و ارزوی موفقیت برای شما میکنم،
    اما اگر برای مردم تلاش میکنید بدانید و آگاه باشید ک اگر تفرقه باشد و یک کاندید از گراش در اخر معرفی نشود نتیجه ای جز شکست منتظر شما نخواهد بود،لذا عاجزانه از شما میخواهم ک با دکتر بهمنی و دیگر نفرات و معتمدین شهر به اجماع برسید و در نهایت یک نفر را معرفی کنید ،من نظرم بر اتحاد شماست ،چه شما و چه دکتر بهمنی باشد حمایت میکنیم اما خواهشا صدای مردم رو بشنوید،
    و من الله توفیق

    1. پیشرفت یک منطقه، ناشی از بلوغ و هوش سیاسی اون منطقه هست.

      ما گراشیها بدلیل اینکه فقط چند سال هست تجربه کار سیاسی جدی رو داریم، هنوز به اون بلوغ سیاسی نرسیدیم: چه عوام ملت و چه خواص

      من هر دو بزرگوار رو قبول دارم، ولی همه میدونن که در این برهه تاریخی گراش:۱+۱=۰
      یعنی اگه هر دو باشن، هیچی عاید شهر نمیشه

      دوره قبل، محله گرایی رو بهانه کردیم و میدان را به حریف سپردیم.این دوره به نظر میرسه خودبرتر بینی و غرور و تکبر، مانع از پیشرفت شهرمون خواهد شد.

      به هر حال، بهتره که همه، به تصمیم کارگروه و بزرگان شهر احترام بذاریم تا راه توسعه شهرستان، دوباره باز بشه وگرنه، تا ابد، مردم شهر، عاملین تفرقه رو در ذهن ها بعنوان خائنین به شهر در نظر میگیرن و همیشه از این رویداد، یاد میکنن.

      یادتون هست؟ چهار ساله از انتخابات مجلس قبلی گذشته، ولی هنوز که هنوزه، اسم فلانی و بعمانی، بعنوان عامل تفرقه و ضد وحدت ، در ذهن ها باقیست.

      تا دیر نشده:
      کاری باید کرد و تصمیمی باید گرفت
      تصمیمی انقلابی و تاریخ ساز
      برا شهر و دیارمون، گراش سرفراز

  18. آقای حسین زاده امشب در مسجد صاحب الزمان یه سری از واقعیت ها رو گفتن اینا که کار گروه نیسن جلسات مافیایی شبانه هست گروه مافیایی هستن نه کار گروه از آدمای خاص دارن خط و مشی میگیرن
    جالب اینجاست نتیجه کلی شخص دیگر بوده ولی روی کاغذ اسم کس دیگه ای بیرون اومده
    چرا¡¡¡¡¡¡¡
    همین فردا ظهر با حضور همین سه کاندیدا و عموم مردم اگه واقعا گروه مافیایی و جلسات محرمانه نیست همه بیان هم قسم و پیمان بشن ودر همان مکان به ……….قسم خورده و یک نفر را انتخاب کنن
    ولی افسوس که حرفای آقای حسین زاده حرف حقیقت هست و این به حقیقت تبدیل نمیشود

    1. آقای حسین زاده که می فرمان کارگروه جلسات شبانه و مافیایی میگیره چرا بارها در جلساتش شرکت کرده و در هر جلسه بارها اعلام کرده من به رای کارگروه احترام میذارم و تبعیت می کنم؟
      مگر کارگروه مافیایی کیان که حاضرید در جمع و بلندگو بدست اینطور آماج تهمت و افترا قرارشون بدین؟
      نفرمایید که نگفتم که مافیایی است و …
      دیشب در مسجد صاحب الزمان اینو چندبار تکرار کردین و صدایتان را خیلی ها ضبط کرده ان.

  19. با این لجبازی برسر قدرت هست که هدف مشخص میشود . تازه فهمیدم با اخلاص تر دکتر فتحی بود. برای دوره بعد انتخوابت میکنیم .این دوره هم مطمئن هستیم لاریها برند ه هستند.

  20. با سلام
    آقاى حسین شیرى در بیانیه قبلیشون فرموده بودن که من نظر کارگروه رو میپذیرم
    ولى حالا معلوم شد که ایشون از خود استقلالى ندارن و از گروه خاصى دارن خط میگیرن که منفعت گراش واسشون اصلا مهم نیست
    این بود شعارتون ( وحدت و همدلى) به نفعتونه که کناره گیرى کنید و مانند یک قهرمان از کاندید واحد حمایت کنید چون گراشیها به دکتر بهمنى راى خواهند داد

  21. حسینی شیری قسمت میدهیم به حضرت زهرا و مطئن هستیم رای نخواهی اورد پس زیاد مردم را سر کار نگذار و انصراف بده . تا هم مردم از شما راضی شوند و هم خودت شخصیت پیدا کنی.

  22. این دو بزرگوار ادم خوبی هستند ولی هیچ کدام به درد مجلس نمی خورند. تفکرات بیشتر از شهر گراش ندارند و بهتره کمی بیان تو جامعه و بعد سالهای بعد انشالله شرکت کنند. در حال حاضر بچه های لار به وضعیت کشور آگاهی بهتری دارند. با شرط حاضرم بگم که یک لاری مجلس خواهد رفت. حاضرم شرط ۱۰۰ میلیونی ببندم. اگر کسی جرات داره بیاد شرط. این کامنت را پاک نکن. شنبه ساعت ۸ صبح نگاه کن.

    1. داداش […] مردم ما اهل شرط و شرط بندی نیستند. لزومی هم نداره تو بیایی درمورد بلوغ سیاسی کاندیداهای گراشی صحبت کنی برو به لاری رای بده و این به ما مربوط نیست.!

  23. سلام جناب آقای حسین شیری عاجزانه از شما میخواهیم که از آقای بهمنی حمایت کنید و به خاطر مردم غرور خودتون رو کنار بزارین

  24. آخه چرا دیگه اسم اقای فردوسی رو هربار پیش میکشید،اون قضیه ۴سال قبل بود،لطفا اینقدر گناه ایشون رو نشورید،والسلام

  25. جنابدحسین شیری پیشنهاد مناظره دادن برای انکه مردم خودشون تصمیم بگیرن، هیچ کس بدون برنامه وارد عرصه انتخابات نمیشه ، حالا اینکه مردم شرکت کنند یا نکنن یر عهده خود مردمه ، اگر مردم گراش بخوان تصمیمی بر اساس واقعیت های موجود بگیرن باید حضور داشته باشن ، نمیشه که به زور مردم رو به جلسه برد یا از تلویزیون براشون پخش کرد که خدایی نکرده تو زحمت نیفتن

  26. جناب حسین شیری در سخنرانی مسجد صاحب الزمان فرمودند:«کار گروه خیلی زحمت کشیده . ولی به نتیجه نرسیده حالا من مقصر نیستم! . (فایل صوتی اش هم هست)
    جناب حسین شیری بفرمایید ! این هم نتیجه کارگروه که به قول خودتان خیلی هم زحمت کشیده. چرا تابع نیستید. چرا خلاف آن عمل میکنید؟

  27. حرف های اقای حسین شیری کاملا منطقی و کار گروه از روز اول نیتش این بوده که یک نماینده اصلاح طلب رو انتخاب کنه برای همین عجولانه و بدون مشورت از طیف های دیگر مردم قصد به این کار رو داشتند و اصلا کار گروه نیتش حزبی هسش و برای همین رای ما اقای حسین شیری اگر چه هم تو گراش دوم بشه همین که اقای بهمنی اصلاح طلب راه به جای نمی برد و نقش های کارگروه هم نقش بر اب میشه بهترین گزینه حسین شیری

    1. مثلا چند نفر از کارگروه اصلاح طلبند؟
      حاج کریم جعفری؟
      حاج یعقوب صادقی؟
      حاج خلیل فرهادی؟
      دکتر فتحی؟
      خانم خواجه زاده؟
      حبیب مهرابی (شورا)؟
      محمد ناصری (شورا)؟
      مهندس مرتضی وقارفرد؟
      حاج محمد منفرد؟
      حاج محمد کریمیان؟
      خانم شیبانی (شورا)؟

      مزاح می فرمایید

  28. کمی فکر کنید که چرا حجج اسلام حاج سید عباس معصومی و حاج سید جواد معصومی نظرشون به اقای حسین شیری معطوفه و از ایشان حمایت کرده اند،با اینکه اقای بهمنی با ایشان قرابت خویشی دارند.اهل البیت ادری بما فی البیت

    1. این اقایان بیانیه کتبی صادر کردن که حمایت میکنن از اقای حسین شیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الکی جو ندید
      مثل اقای حسنی پور که شایعه کردین به نفع اقای حسین شیری کنار رفته؟؟؟؟؟ کووو ؟؟؟؟ بیانیه کتبی داد؟؟؟؟؟
      شما طرفداران اقای حسین شیری چقد شایعه پراکنی رو دوس دارین

  29. سلام
    من به شخصه نظرم روی اقای حسین شیری بود. اما وقتی دارم میبینم اینطور با اقای […] هماهنگ عمل میکنند واقعا شرمنده خودم میشم، هرگز کسی که دلسوز هست، منافع شخصی رو به منافع جمعی ارجح نمیدونه، خیلی رک بگم، افرادی که مثل […] رفتار کنند تا ابد در زباله دان تاریخ و ذهن مردم گراش خواهند ماند و اونهایی که به خاطر مصلحت مردمشون بر هوای نفس غلبه میکنند در هر صورت پیروز انتخابات هستند. حالا انتخاب با شما هست جناب حسین شیری که با یک تصمیم درست به قهرمان و برنده تبدیل بشید یا مثل […] در حالی که اگر کناره گیری کنید، در موفقیت حتمی بر لار شریک خواهید بود، اگر نماینده مورد اجماع خوب عمل کنه، موفقیت شما هم هست و اگر خوب عمل نکنه، دور بعد قطعا شما میتونید با سربلندی وارد میدان شوید، من همیشه شما رو یک مدیر موفق میدونم، امیدوارم نشون بدید که واقعا این لقب برازنده شماست، نه صفات دیگر …

  30. اون کار گروهی ک معرفی کردن اصلن هیچ ریش سفیدی در بین اونها دیده نمیشه و واقعا چگونه ب خودشون اجازه میدن ک برای یک شهر تصمیم بگیرن و اصلن نحوه انتخاب اونها کاملا غیر عادی ب نظر میرسه با وجود ان همه افراد لایق بعضی از افرادی تو اون کار گروه هستن ک وقتی ب زندگی شخصیشون نگاه میکنین میبینین خودشون نتونستن زندگی خود و اطرافیانشون رو کنترل کنن اونوقت چ طور ب خودشون اجازه دادن بیان برا شهرمون تصمیم بگیرن بگن باس ب کی رای داد
    بله بایست ب یک رای واحد رسید البته با یک کار گروهی لایق نه ….

  31. آقای حسین شیری توانمندی خود را در سمتهای مختلف به اثبات رسانده اند و حمایت از ایشان سرمایه گذاری بلند مدتی برای گراش محسوب می گردد.
    مدیریت موفق در پستهای سیاسی و وزارت خانه پیچیده ای همانند وزارت کشور را نمی توان با مدیریت در وزارت نفت و یا بهداشت مقایسه کرد
    مطمینا ورود ایشان به مجلس مقدمه حضور در پستهایی همانند وزارت و یا استانداری است. قابلیتی که در سایر کاندیداهای محترم مشاهده نمی شود.
    امید است مردم منطقه این فرصت را از دست ندهند.

  32. کارگروه فقط نماینده ۱۳۴ نفره . این چه ارتباطی به همه مردم داره . اگرموضوع کارگروه وجاهت قانونی داره همان کارگروه هم رای بده . اما مادرانتخابات براساس وظیفه شرکت میکنیم و پرشوروخماسی هم شرکت میکنیم ولی کارگروه را نمی پذیریم . هرچند از حامیان جناب دکتربهمنی هستیم ولی بیانیه کارگروه بمفهوم نادیده گرفتن شعور وبصیرت مردم است .

    1. کارگروه نماینده معتمدین شهره… شما حتی معتمدین شهر خودتم قبول نداری؟؟؟؟ والا هیچ جای کشور دو سه بار رای گیری نمیشه.. شما روز جمعه میتونی بری رای بدی

  33. علت این که سایت گریشنا مطالب را منتشر نمی کند چیست؟ حزب نانسونالیستی تا چقدر؟ گراشی خومون . گراشی خومون. گراشی خومون. این تفکرات بسته هست که هنوز گراشی باقی ماندید.

  34. اقای حسین شیری وقتی رای معتمدین شهر خودش رو اینجوری صریح میگه نمیپذیرم چجوری پس فردای اگه رفت مجلس رای اون همه نماینده رو میتونه بپذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  35. با سلام . وقتی علمایی رفاقت رو به منفعت شهر و مردم ترجیح میدن به نظرتون میشه رو نظرشون حساب کرد .. قضاوت با خودتون ……

  36. خدمت عزیزان عارضم که اگر نماینده مجلس اهل تعامل نباشد از خود گذشتگی نداشته باشداز خود شعور حرفه ای بخرج ندهدچگونه میتوانددر بهارستان وظیفه خود را انجام دهد؟؟ حال سرورانی که خود را کاندید نموده و انتظار دارند مردم به سواد، تبحر،جسارت و اعتبار ایشان اعتماد نموده و رای خود را به ایشان اختصاص دهند،کمی تامل در احوال خود نمایند آیا با عکس العمل های اخیر که مردم از شما دیده اند هنوز هم شرایط یک نماینده را دارند؟؟؟پس اخلاص… از خودگذشتگی…تعامل…آینده نگری.. خیر و صلاح شهروندان کجا رفت؟؟؟مگر این شعار شما نبوده؟؟آیا شهروندان گمان نمیکنند که کاندید های محترم از وارد شدن به مجلس هدفی غیر را دنبال می کنند؟؟

  37. عزیزان من بعضیها در خصوص حضور دوره قبل آقای فردوسی کامنت گذاشته اند بابد عرض کنم ضمن احترام به نظرات عزیزان باید بگویم الان نشان میدهد که حضور آقای فردوسی در دوره قبل بسیار بجا بوده است چرا که اگر امروز این شانس برای گراش فراهم شده است که فینال اتتخابی بین لار و گراش باشد نتیجه دوره قبل میباشد چرا که اگر امروز آقای زندوی رد صلاحیت شده است نتیجه حضور وی بوده است اگر زندوی دوره قبل رفته بود مجلس الان رقابت بین لار و بیرم بود و از گراش هیچ خبری نبود و باز باید بنفع غیر گراشی رای میدادیم معلوم هم نبود که آقای زندوی برای گراش کاری انجام میداد . حالا که این اقبال برای گراش فراهم شده است حیف شد ما آنرا هدر دادیم اگر به اجماع رسیده بودیم شاتس تصاخب کرسی مجلس برای گراش بسیار بود ولی افسوس که قدر این فرصت ندانستیم و گل بخودی زدیم و احتمال اوت شدن داریم طرفداری از شخص خاصی نمیکنم فرقی ندارد که کی باشد اگر هر کدام از این کاندیداها یکی میماند با اکثریت آرا به مجلس میرفت . ولی هر چه است این فرصت نتیجه دوره قبل است . عادلانه قضاوت کنیم

  38. اگه به کارایی که هر کدوم تا الان انجام دادن مراجعه کنیم بهتر میفهمیم به کی رای بدیم
    شما یک خدمت از جناب بهمنی در طول بیست سال گذشته بیار تا ما هم به ایشون رای بدیم

    1. شما خدمات اقای حسین شیری رو بیا بیان کن.
      حتی خنج هم که بوده مردمان خنج نظر مثبتی روش ندارن والا.
      خدمات اقای دکتر بهمنی:
      با تلاش های فراوان یک موسسه ی علوم پزشکی رو به دانشکده علوم پزشکی ارتقا داد وبا پیگیری فراوان ایشون بودجه دولتی به دانشکده اختصاص یافت و همچنین موسس مرکز تحقیقات گراش
      اینها گوشه ای از فعالیت ها بود منتظر شما هم هستیم ببینم غیر از دو ترم تدرس تو دانشگاه ازاد تهران که اونم معلوم نیست واحد کجا و خنج بیاید بقیه اش رو بگین

  39. قابل توجه کاندیداهای گراش ( اقایان بهمنی و شیری ) اکثریت بیرم منتظر اجماع شماهاهستند اختلافات را کناربذارید ، چون اصلا دوست نداریم یک لاری بیاد بالا،،، جعفرپور اومده بود بیرم صحبت کنه مردم اجازه ندادند مجبورشد فرارکنه ،،،،

  40. یکی از خدمات دکتر بهمنی این بوده که یک موسسه ی علوم پزشکی رابه دانشکده ی علوم پزشکی ارتقا بخشید و با پیگیری فراوان ردیف بودجه ی دولتی به دانشکده اختصاص یافت. حالا میشه یکی از خدمات آقای حسین شیری رو بیان کنین ؟؟؟

  41. باسلام.واقعا جای تاسف داره.نمی دونم خدمت به خلق و خدمتگذاری چقدر خوبه که همه میخوان خدمتگذار باشن در حالی که دارن همین مردم رو نامید می کنن.بنابراین شعار مردم داری و خدمت گذاری ندید.

  42. جناب ابراهیم اگه امکان داره تشریف ببرین بروشوریاکانال تبلیغاتی دکتربهمنی رومطالعه بفرمایین تابه خدمات وکارهای ایشون اگاه بشین البته اگه […]

  43. باز هم دودستگی!!!با این حساب حتما نماینده غیر گراشی به این باصطلاح مجلس راه پیدا میکند. نه اینکه گراشیها توی اطراف طرفدار زیاد دارند…

  44. انشالله که خیر الامور شامل حال منطقه بشه…
    البته برنامه های آقای حسین شیری و تجربه و حضور مشاورین ایشان نوید بخش تحولی مثبت در منطقه است.

  45. ان شالله هر چه شود خیره منطقه باشه ما کسی میخوایم که در خط ولایت باشه جز این در این وضعیت بحرانی چیز دیگه ای نمیخوایم
    البته برنامه های آقای حسین شیری و تجربه و حضور مشاورین شان نوید بخش تحولی مثبت در منطقه است.

  46. اینم قابل توجه بعضی ها که میگن سابقه و از این جور حرفا
    حسینعلی حسین شیری
    ✅کاندید مردم شریف حوزه انتخابیه لارستان ،خنج و گراش✅

    بخشی از سمت های قبلی و فعلی :

    ◀️ فرماندار اسبق شهرستانهای مهر و ارسنجان
    ◀️ بخشدار اسبق مرکزی خنج
    ◀️ رییس اسبق ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستانها
    ◀️ رییس اسبق کارگروه برنامه ریزی مهر و ارسنجان
    ◀️ رییس اسبق شورای بهداشتی شهرستان

    ◀️ مدیرعامل شرکت فیتکو
    ◀️ مدیر اموزش و پژوهش شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
    ◀️ نماینده شرکت تولیدی گاز لوله
    ◀️ موسس و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه امام علی (ع)

  47. سلام جناب حسین شیری با انصراف خود هم مطیع بودن و قدرت طلب نبودن خود ثابت میکردید.و با این کار ثابت میکرد که تابع خرد جمعی هستین و یک قهرمان پهلوان در خاطرها جاودان بودید…..

  48. جناب آقای حسین شیری باید بماند و اگر کسی باید کنار برود آن جناب اقای دکتر بهمنی هستند چرا که با بررسی های بعمل آمده هم در منطقه و هم در خود گراش آراء حسین شیری بالاتر از بهمنی است ..

  49. ایشون میگن چون بخشدار خنج بودن نصف رای خنج مال ایشونه. الان شما بفرمایین بخشدار مرکزی گراش کیه؟
    حتی اسمشم نمی دونید. تا چه برسه به اینکه به عنوان کاندید از یه شهر دیگه بیاد و بهش رای بدین.
    پس بخشدار بودن رای داشتن نیست.

  50. سلام جناب مهندس حسین شیری
    خیلی جوو اطرافیان شما رو نگیره ؛ تصمیم آخر رو خودتون بگیرید .
    نزار اطرافیان برای شما تصمیم بگیرن
    دیدگاه بعضیا به شما خیلی شبیه لج بازی کودکانه شده

  51. گریشتا به غلط مینویسه . جلسه اتنخاب کارگروه باحضور ۱۳۴ نفربود و افرادانتخاب شدند . چون گرشنا تابع شورای شهره و اهمیتی برای مردم نداره که باحمایت ازکارگروه داره به شعور وبصیرت مردم گراش توهین میکنه . والسلام تاجمعه وحضورحماسی همه با انتخاب اصلح

  52. آقاى حسین شیرى سخنران قهاریست و میداند که چگونه نظر کارگروه را به نفع خود تغییر دهدکه اگر خداى نکرده ما راى نیاوردیم بگوید که من گفته بودم
    ولى به هر حال ما گراشیها نظر کارگروه را میپذیریم و به کاندید اصلح راى میدهیم که اگر خلاف این عمل کنیم شورا و ریش سفیدان شهر را که همه از افراد شناخته شده و سرشناس هستند را زیر سؤال برده ایم
    و از آقاى حسین شیرى تقاضا داریم که به خاطر منفعت شهر هم که شده کناره گیرى کند و از کاندید مورد قبول کارگروه حمایت کند و وجهه خود را در بین مردم گراش از بین نبرد

  53. یک پیشنهاد : هر سه نفر بدون متصل بودن به مقامات دنیایی وگروه و منصب و صندلی و بدون کت و شلوار و با پوشیدن کفن در برابر دوستان و همرزمان شهیدشان در گلزار شهدا و یا کنار قبور شهدای گمنام و یا در مرده شور خونه یک جلسه بگیرند که در این دنیای فانی آیا نام ها و رفتارها و گفتارها می مانند و آیا در این دنیا مردم هنگام تشییع شما درباره رفتارتان چه قضاوت می کنند ……و خودتان در فضایی متفاوت تصمیمبگیرید و خودتان فرد اصلح را انتخاب کنید

    [پاسخ]

  54. تحاد اتحاد اتحاد. نظر کار گروه اتحاده خلاص اینا هم همش فیلمه از کجا معلوم کار لاریا نباشه. خلاصه دوستان اگه میخایم یه گراشی بره باید کل گراش این نظرو قبول کنن چه اشتباه چه غلط چه درست اینایی هم که میگن خودمون عقل داریم و یا نمیدونم رای سفید میدیم اینا یا لارین یا دست نشونده ی اونان.انشالله که گراشی رای میاره به کوری چشم دشمنان با اتحاد و نظر کار گروه

  55. با عرض سلام خدمت حاج حسینعلی حسین شیری
    محبت بفرمایید اسما مبارک شهدا را به نفع شخصی خودتون یدک نکشید. […] کارنامه تان بی شک درخشان هست ولی فقط برای خودتان و نه ملت.
    ما مردم غیور منطقه آگاه هستیم و تاریخ ۷اسفند خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

97 نظر
scroll to top