بستن

اعلام آمادگی رقبای انتخاباتی دیروز برای همکاری با منتخب مردم

هفت‌برکه – گریشنا: در روزهای پس از انتخابات رقبای دیروز نماینده منتخب با ارسال پیام‌های تبریک برای همکاری برای مهندس حسین‌زاده در راستای انجام وظایف نمایندگی، اعلام آمادگی کردند.

در ادامه پیام‌های تبریک نامزدهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم و منتخب مردم را در گریشنا می‌خوانید. این خبر به تدریج تکمیل می‌شود.

علاالدین بروجردی: از حضور به یادماندنی مردم تشکر می‌کنم

مردم شریف حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز و بخش ها و روستاهای تابعه

سلام علیکم جمیعا و رحمه الله و برکاته

اکنون که دوران رقابت های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده است و جناب آقای مهندس «حسین حسین زاده» با اکثریت آرا راهی مجلس شورای اسلامی شده‌اند ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان وظیفه خود می‌دانم که از یکایک خواهران گرانقدر و برادران عزیز به ویژه جوانان برومند این خطه که با تلاش خستگی‌ناپذیر سختی‌های این دوران را برای اعتلا و پیشرفت به جان خریدند و حضوری به یاد ماندنی در همه صحنه‌ها داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

از خداوند متعال خواستارم که برای آینده‌ای که باید با همت و تلاش شما عزیزان ساخته شود، همتی بلند و توانی خستگی‌ناپذیر به شما عزیزان عنایت فرماید تا با بهره‌گیری از تجربیات به دست آمده این خطه زرخیز و بزرگ را به بهترین شکل بسازید تا در سایه پربرکت ولایت مطلقه فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای آینده‌ای درخشان تر را در همه عرصه‌ها شاهد باشیم.

علاالدین بروجردی/ نماینده مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز

 

جمشید جعفرپور: منتخب مردم را به راهبرد تقویت برادری توصیه می‌نمایم

دوم اسفند امسال نماد دیگری از مردمسالاری در جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد و حضور آگاهانه و آزادانه مردم، مجلس یازدهم را رقم زد.

در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز  نیز حضور نامزدهای انتخاباتی باعث تقویت آگاهی و ایجاد فضای رقابتی در منطقه گردید و نهایتا برآیند رای مردم منجر به انتخاب آقای مهندس حسین حسین زاده گردید.

بدینوسیله ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رای و تشکر از بزرگوارانی که برای سومین بار به اینجانب رای دادند، این موفقیت را به مهندس حسین زاده تبریک گفته و منتخب مردم را به راهبرد تقویت برادری و وحدت مذاهب و مناطق توصیه می نمایم.

اینجانب در هر شرایطی خود را خادم مردم می دانم و بدیهی است هر جا نماینده منتخب درخواست نماید برای همکاری آمادگی دارم.

اینک که پس از گذشت ۸ سال، مردم شریف بار سنگین نمایندگی را از دوش من برداشتند خداوند متعال را سپاسگزارم و از مردم عزیز تشکر می نمایم.

از صمیم دل قدردان بزرگواری های گمنامانی هستم که در قالب گروه های مشورتی، معتمدین و یا جبهه انقلاب در طول این مدت خادم خود را همراهی کردند.

جمشید جعفرپور/ نماینده مردم شریف لارستان،خنج،گراش و اوز

 

منصور محتاجی: راه عاقبت به خیری از منزل وحدت می‌گذرذ

دوستان دیرین خطه پهناور لارستان، خنج، گراش و اوز

سلام علیکم

انتخابات مجلس یازدهم با حضور موثر آحاد مردم به پایان رسید.

در شهر لار ایجاد رقابت سیاسی و قرار دادن مردم شهرستان در حیرانی و سرگردانی آرا، امری نادرست بود. اما این مسئله چیزی را از شایستگی برادر عزیزمان جناب آقای دکتر حسین حسین‌زاده که با حماسه حضور اهالی محترم گراش و وحدت مثال زدنی چپ و راستِ سیاسی آن دیار به نمایندگی مجلس نائل آمد؛ کم نمی‌کند.

بی تردید جناب آقای حسین زاده به عنوان جوانی روشنفکر و ولایی بهتر از هر کسی بر لزوم وحدت و یگانگی چهار حوزه انتخابیه خویش واقف بوده و می‌دانند که راه عاقبت بخیری همه ما از منزل وحدت و حرکت در مدار انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌گذرد.

امیدوارم این عزیز، در راه خدمت به مردم، شبانه روز کوشیده و نامی نیک از خود به یادگار نهند.

همچنین از همه بزرگوارانی که در حوزه انتخابیه نظر لطف خود را به بنده ارزانی داشتند تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم ایران عزیزمان و خطه ی پهناور لارستان بزرگ، وحدت، آرامش، توسعه و شکوه را تجربه کند که این خواسته میثاقی است الهی بین مردم و منتخبان.

منصور محتاجی/ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

حسینعلی حسین‌شیری: امیدوارم این دوره، برای همیشه جوانگرایی را نهادینه کند

بسمه تعالی

حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعْمَ النَّصیرُ

همشهریان عزیز و نجیب شهرستان های لارستان، گراش، اوز، خنج

سلام و درود خداوند بر شما که بار دیگر با حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسیر سربلندی ایران عزیز فخرآرایی کردید و پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نشان دادید و همه‌ی ما باید بیش از پیش قدردان این همت والای شما مردم شریف باشیم. اکنون که با حضور خود در این انتخابات بار مسئولیت نمایندگی مجلس را بر دوش یکی از جوانان این دیار نهاده‌اید اینجانب خدمت منتخب عزیز جناب آقای مهندس حسین‌زاده تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید خدمت به همشهریان عزیز فرصت مغتنمی است که امیدوارم با نگاه مدبرانه هم مشمول لطف حق تعالی قرار گیرد و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم بزرگوار فراهم سازید.  امیدوارم دوره‌ی مسئولیت نمایندگی در سایه‌­ی وحدت، تلاش و درایت، سرمایه‌ی اعتماد به یک جوان افزایش و برای همیشه جوان‌گرایی نهادینه گردد.

اینجانب ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای حضرت عالی‌، اعلام می‌دارم از هرگونه همکاری در جهت پیشرفت و تامین منافع عمومی و در تقویت نظام مقدس دریغ نخواهم کرد.

در پایان از همه آحاد مردم شریف چهار شهرستان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اعضای ستاد و حامیان محترم همچنین هیئت‌های محترم اجرایی و نظارت، فرمانداران محترم و اعضای ستاد انتخابات و نیروهای عزیز نظامی و انتظامی و کاندیداهای بزرگوار و حامیان شریف آن‌ها مخصوصاً عزیزان گروه ده نفره و جوانان که در مسیر اجماع تلاش شایانی داشته‌اند کمال تشکر و قدر دانی به عمل می‌آید .

حسینعلی حسین شیری ، کاندیدای یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی      

  

ناصر دلخوش: همگام با ایشان به خدمت صادقانه به این مردم شریف ادامه خواهم داد

پیام ناصر دلخوش در سایت گراش انقلابی منتشر شده است

 هُوَ الّذی أَیّدَکَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنینَ وَ أَلّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ ما فِی اْلأَرْضِ جَمیعًا ما أَلّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَ لکِنّ اللّهَ أَلّفَ بَیْنَهُمْ إِنّهُ عَزیزٌ حَکیم(.انفال / ۶۳)

او همان کسی است که تو را، با یاری خود و مؤمنان، تقویت کرد و (خداوند) میان دل‌های آنان (مؤمنان) الفت برقرار کرد ، اگر تو همه‌ی آنچه را در زمین است خرج می‌کردی، نمی‌توانستی میان قلوبشان محبّت و الفت پدید آوری، ولی خداوند میان آنان پیوند داد، چرا که او شکست‌ناپذیر و حکیم است.

سپاس خدای را که نعمت وحدت و همدلی را نصیب این مردم ساخت تا ثمره شیرین پیروزی را بچشند و قلوبشان شاد گردد. بی تردید دوم اسفند سال ۹۸ نقطه عطفی در تاریخ شهرستان‌های لار، گراش، خنج و اوز خواهد بود. روزی که وعده الهی مبنی براتحاد و پیروزی محقق شد.

قطعا اگر یاری خداوند، همت جوانان، همدلی و حضور پرشور مردم و گذشت و فداکاری نامزدهای انتخابات نبود این پیروزی دلچسپ حاصل نمی‌شد. آنچه شیرینی این پیروزی را دو چندان می کند خدمت صادقانه به این مردم مظلوم و و تلاش برای رفع محرومیت های مردم منطقه است.

از این رو لازم می دانم بنده نیز به عنوان قطره کوچکی از دریای بیکران این مردم، ضمن تبریک صمیمانه به برادر گرامی‌ام جناب آقای دکتر حسین‌زاده، اعلام نمایم همچنان که در مرحله اجماع تلاش کردم دین خود را در این عرصه ادا کنم، در ادامه نیز بر عهدی که بسته‌ام وفادارم و همگام با ایشان به خدمت صادقانه به این مردم شریف با افتخار ادامه خواهم داد و در مساعدت به این برادر خوبم، از هیچ مساعدتی دریغ نخواهم کرد.

به امید بسط همدلی و برادری میان مردم منطقه و موفقیت هرچه بیشتر دکتر حسین زاده در انجام وظیفه سنگین نمایندگی در تراز نظام جمهوری اسلامی و شایسته این مردم ولایی و نجیب.

ناصر دلخوش
۳ اسفند ۹۸

 

 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. من امروز این مطلب را می نویسم .چهار سال وقت دارید .دوست داریم بعد چهار سال بحث محدوده گراش از سمت لار حل شود و جاده چک چک به اتمام برسد و جاده صحرای باغ شروع شود .این سه تا بزرگترین خواسته مردم گراش هست .بحث محدوده که خرجی ندارد و جاده چک چک مصوب شده و باید به جاده اصلی تبدیل شود و جاده صحرای باغ استارت زده شود.

  2. با حقیقت کاملا موافقم
    چون این سه خواسته درخواست همه مردم منطقه میباشد و اگر در این مدت چهار سال اتفاق نیفتد دیگر هیچ وقت عملی نمیشود.

  3. باتبریک به جناب آقای مهندس -اگرچه این سه خواسته به حق درخواست مردم میباشد .درکناراین خواسته فکر احداث کارخانه یا پالایشگاه یاهرکارخانه صنعتی جهت اشتغال جوانان منطقه برای جلوگیری ازفرار مغزها ومهاجرت .که اگرچنین شوددعای خانواده ها وجوانان بدرقه راه شما درحال ودوره های بعدخواهدشد.

  4. همه چیز بستگی به عملکرد نماینده دارد می تواند این را فرصت برای گراش بداند و استفاده کند می تواند خواسته ۴ شهرستان را در نظر بگیرد . برای لار اینقدر که مهم است در زمینه ارتقاع ادارت در زمینه عمرانی اهمست نمی دهند .
    در کل شاید در گراش بعضی ها خوششان نیاد هرچند به نفعشان باشد .
    پس بهتره اول رو افزایش نماینده یا جداکردن حوزه کار کرد در غیر اینصورت حداقل تا دو دوره اجماع در لار اتفاق می افتاد . همان طور که می دانیم با وجود شرکت ۴۰ درصدی شهر لار در انتخابات مجموع ارای بیش از ۴۳۰۰۰ رای بود که تقسیم شد لذا اجماع اونجاع کار را خراب می کند .
    بهتره دغدغه های هر شهر را مد نظر قرار دهید

  5. باسلام پشنهاد مطرح شده جنابعای مبنی برافزایش نماینده یا جداکردن حوزه کار کرد شاید خوب باشد ولی بهتراست مادرخواست هایی ازنماینده داشته باشیم که درحدتوان وقدرتش باشد بنظر میرسدپیشنهادشمادرسطح کلان وکشوری است تا اختیارات نماینده.اگرنماینده ای مثل نماینده جهرم که ۶ دوره نماینده است و برای همه مناطق تلاش میکند همه به او رای میدهند وبه فکرآبادانی همه مناطق حوزه انتخاباتی اش میباشد. چه شهرجهرم ودیگرمناطق ومحبوب همه شده اینشاالله که آقای مهندس باوحتش چنین عمل میکند وتاریخ ساز میشود

  6. ۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از۹۵% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج ازشهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    ۲- آرزوی اینجانب از تاریخ ۱۳۷۰/۱۲/۲۲ تا تاریخ ۱۳۷۶/۰۷/۳۰ که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ ۱۳۷۶/۰۸/۰۱ تا تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۲ که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۳ تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.
    دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان … بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان … معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت بزرگ ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top