بستن

خنج ۸۰ کیلومتر به جهرم نزدیک می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): با ساخت جاده خیرساز دی‌اشکن، مسیر جهرم به خنج هشتاد کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود.

به گزاش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری‌فرد، مدیر کل، در بازدید از این جاده گفت: «محور دی‌اشکن توسط خیرین در حال ساخت است. این محور به طول ۴۲ کیلومتر و عرض یازده و نیم متر، خنج را به جهرم متصل می‌کند و با احداث آن، ۸۰ کیلومتر کاهش مسیر خواهیم داشت.»

باقری‌فرد گفت: احداث این محور در چهار قطعه ۱۰ کیلومتری پیش‌بینی شده است که کار در دو قطعه‌ی یک و دو شروع شده و فعال است.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: در این دو قطعه دو میلیون و ۱۰۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری لازم است که ۸۵۰ هزار متر مکعب انجام شده است و همچنین ۴۷۰ هزار متر مکعب خاک‌ریزی که ده هزار متر مکعب آن انجام شده است.

مهندس باقری‌فرد ضمن بازدید در خصوص کار خداپسندانه‌ی خیرین گفت: انتظاری که از خیرین می‌رود، همکاری و مشارکت اثربخش، فعالیت هوشمندانه است. همسو بودن با منافع ملی از دیگر ویژگی‌های ضروری برای افزایش میزان تأثیرگذاری خیرین کشور در روند پیشرفت کشور است.

وی با بیان این که هزینه‌ی احداث کل مسیر توسط خیرین پرداخت می‌شود عنوان داشت: اداره کل راه و شهرسازی لارستان جهت تسریع در روند پروژه، آماده‌ی هرگونه همکاری و مشارکت است.

Rah Khonj

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. اگه مسافت جهرم لار گراش، باای جاده جدید جهرم خنج ، مسافتش جهرم خنج گراش حتی ۲۰ کیلومتر طولانیترباشه ، ترجیح میدیم جهرم خنج، بلاخره دست خیرین درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top