بستن

مقام سوم تیم شنای گراش در اولین حضور در لیگ استانی

هفت برکه (گریشنا): مسابقات لیگ شنای جنوب استان فارس با معرفی تیم‌های فسا، لارستان و گراش به عنوان سه تیم برتر خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات شنای شهرستان گراش، مسابقات لیگ شنای پسران در منطقه جنوب استان فارس، جام خلیج فارس، با شرکت ۵ تیم و با حضور ۱۶۰ شناگر بعد از دو هفته پایان یافت. دور دوم این مسابقات جمعه گذشته در فسا برگزار شد، و تیم گراش با ۲۷ شناگر در این مسابقات حضور داشت، رقابت‌ها در رده‌های سنی زیر ۸ سال،۹ و ۱۰ سال، ۱۱ و ۱۲ سال و ۱۳ و ۱۴ سال، و همچنین بالای ۱۵ سال انجام شد.

در پایان دور دوم، تیم شهرستان فسا بالاتر از دیگر تیم‌ها و در مجموع با کسب ۹۳۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. در ادامه، و بعد از رقابتی نزدیک و دیدنی بین شهرستان‌های لار و گراش، لار توانست با کسب ۸۴۱ امتیاز به مقام دوم برسد و همراه با تیم فسا جواز حضور در لیگ برتر استان را به دست آوردند. تیم شایسته گراش هم که برای اولین بار در مسابقات لیگ استان شرکت می‌کرد علی‌رغم کسب ۷۷۳ امتیاز و کسب مقام سوم در این مسابقات، از حضور در دور پایانی باز ماند.

تیم‌های استهبان و فیروزآباد نیز به ترتیب با کسب ۶۴۶ و ۳۹۹ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم ایستادند.

در مقام‌های انفرادی نیز در مجموع در رده سنی بالای ۱۵ سال ابوذر اسماعیلی و صادق پورشمسی از تیم گراش به ترتیب به مقام‌های سوم و ششم رسیدند. همچنین در رده سنی ۱۱-۱۲ سال، مهدی صادق‌فرد توانست مقام پنجم را کسب کند.

ذبیح‌الله افسانه، محمد خوشبخت و علی‌اصغر نوروزی مربیان تیم بودند، و سرپرستی تیم نیز بر عهده مرتضی کارگر بود. صادق فروزان نیز به عنوان داور در مسابقات حضور داشت.

Shena01

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top