بستن

سید محسن؛ نامزدی از خاندان آیت‌اللهی

هفت ‌برکه (گریشنا): سید محسن آیت‌اللهی، فرزند آخر آیت‌الله آیت‌اللهی، امروز نامزدی‌اش را برای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش ثبت کرد.

آیت‌اللهی متولد ۱۳۴۸ در لار است. او از سال ۵۹ تاکنون به تناوب در شیراز سکونت دارد، هرچند که می‌گوید: «من در لار هم کارآفرینی می‌کرده‌ام، و مشغول به حرفه‌ی کشاورزی بوده‌ام.» او چند سالی است که کارشناس امور دانشجویی در دانشگاه فنی-مهندسی شهید باهنر شیراز است، و اکنون در مرحله دفاع از پایان‌نامه‌اش در رشته‌ی بیماری‌های گیاهی در دانشگاه آزاد مرودشت است.

آخرین پسر آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی در مورد تمایل سیاسی‌اش می‌گوید در هیچ طیف‌بندی سیاسی قرار نمی‌گیرد: «آقای ما، آیت‌اللهی بزرگ، هم در هیچ گروهی نبود ولی همه گروه‌ها را تایید می‌کرد، و خودش زیر پرچم ولایت بود. من هم به تبعیت از ایشان همین راه را ادامه می‌دهم.»

آیت‌اللهی در پاسخ به سوال درباره‌ی امکان اجماع در لار نیز تاکید می‌کند که اجماع را قبول ندارد: «اجماع یک حرف غیر منطقی است، و مساوی با دموکراسی مد نظر انتخابات نیست. من فکر می‌کنم هر چه تعداد کاندیداها بیشتر باشد، میزان مشارکت هم بیشتر است، و نماینده‌ای که در نهایت انتخاب می‌شود با عزت و اعتماد به نفس بیشتری در مجلس حاضر خواهد شد.»

سید محسن آیت‌اللهی دوره قبل نیز برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد اما نتوانست از فیلترهای نظارتی انتخابات بگذرد.

Mohsen Ayatollahi 02

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top