بستن

حسین حسین‌زاده؛ از ریاست عملیات حفاری نفت به مجلس شورا

هفت برکه (گریشنا): مهندس حسین حسین‌زاده امروز با حضور در وزارت کشور، برای انتخابات دهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش ثبت نام کرد.

حسین‌زاده متولد ۱۳۵۸ در گراش و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نفت است. او در سومین شورای اسلامی شهر گراش به مدت بیش از یک سال عضو بود، ولی با رفتن به وزارت نفت در تهران، مجبور به استعفا شد. حسین‌زاده الان چند سالی است که به همراه خانواده خود در تهران زندگی می‌کند، و رییس عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، مسئول نواحی شمال شرق، جنوب و جنوب غرب، و نواحی مرکزی ایران است. او در کمیته بحران گاز در شرکت ملی گاز ایران نیز عضویت دارد.

او در مورد تمایل‌اش به طیف‌بندی‌های سیاسی کشور می‌گوید: «من کاملا مستقل و طرف‌دار حق و عدالت هستم. در هیچ طیفی قرار نخواهم گرفت.»

او در مورد ارتباط‌اش با کارگروه ائتلاف در شهرستان نیز می‌گوید: «با این گروه ارتباط دارم، و تابع دستورات و نظرات گروه هستم. من هم مثل دیگر کسانی که در انتخابات اعلام حضور کرده‌اند، باید دیدگاه‌ها و اهداف و برنامه‌های خود را ارائه و شرح بدهیم، تا در نهایت بتوان بر اساس آنها به یک تصمیم جمعی رسید.»

حسین‌زاده دو سال پیش در انتخابات شورای شهر تهران نیز نامزد شده بود.

13940820 Matboat (73)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top