بستن

آبشار اندیشه در جمع برترین باشگاه‌های ورزشی فارس

گریشنا(هفت برکه):باشگاه آبشار اندیشه گراش از بین ۵۳۱ باشگاه فعال استان فارس توانست در بین ۱۲ باشگاه برتر فارس از نظر ارائه خدمات قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فارس گردهمایی موسسین و مدیران باشگاههای  ورزشی استان فارس روز دوشنبه شانزدهم آذر ماه در شیراز برگزار شد. حیدرعلی کامیاب کلانتری  مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این نشست گفت: به منظور ارائه خدمات بهینه به باشگاه داران و افزایش سلامتی مردم به واسطه وجود باشگاه‌ها دراین اداره کل جلسات کمیسون ماده ۵ هرماه به صورت مستمر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در راستای بررسی مسائل و مشکلات باشگاهای ورزشی چهار ناظر توانمند که از افراد بازنشسته و متخصص درامر ورزش هستند بر عملکرد باشگاههای ورزشی سطح استان نظارت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: نظارت بر عملکرد باشگاه های ورزشی به معنای مچ گیری نیست بلکه به دنبال راهکاربرای بهبود شرایط هستیم و در برخورد با تخلف های انجام شده تذکرها داده می شود و درصورت لزوم برخورد قانونی نیز انجام خواهد شد.

در پایان از مدیران باشگاه های آل یاسین، لاله، بهاران، روان، جوان، پیمان، یوگای سلامت، ایمان، برترین‌ها، کاراته آزادی، نصر، اوتانا از شهر شیراز ، آفتاب سرخ از مرودشت، آبشار اندیشه از گراش، پولاد کف از سپیدان و خورشید از ممسنی به دلیل ارائه خدمات مناسب براساس ارزیابی های انجام شده اداره ورزش و جوانان فارس تجلیل شد.

Foroozan

IMG-20151208-WA0010

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

  1. به جرات میتوان گفت که جناب فروزان با تحصیلات عالی از معدود مدیران شهرستان هستند که با توان مدیریتی بالا و با بهره گیری از نشاط جوانی و علم روز مدیریت موفقیت های چشم گیری رو به دست آوردند..
    باید به ایشان و کادر اداری و اجرایی مجموعه آبشار تبریک گفت، البته ی خداقوت هم به جناب وخشوری بزرگوار باید گفت… خداقوت مرد بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top