بستن

با قرآنی‌های گراش آشنا شوید

هفت‌برکه(گریشنا): اسامی برگزیدگان مسابقات قرآنی دومین همایش خادم‌القرآن زنده یاد حمید رایگان در سه رشته ترتیل، صوت و لحن اعلام شد. این مسابقات در روزهای نوزدهم، بیستم و بیست‌ویکم آبان‌ماه برگزار شد. (خبر در گریشنا)

به گزارش سایت مجمع‌القرآن فاطمیون؛ در رقابت بین آقایان؛ در رشته ترتیل رده شانزده سال به بالا و آزاد؛ مجتبی شیروان، محسن مجیدیان، محمدکاظم جعفرزاده، صاحب عنوان شدند. در رشته ترتیل رده متوسطه اول؛ محمدامین مهروری، مهدی نظری، محمدامین راهپیما و در رشته‌ی ترتیل رده ابتدایی؛ عادل نجاتی، مرتضی خواجه‌پور،علی بیواره به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته قرائت رده شانزده سال به بالا و آزاد؛ ابوطالب سپهر رتبه‌ی اول را از آن خود کرد، در رشته قرائت رده متوسط نیز علی نام‌آور مقام اول را به دست آورد، در این دو رده هیچ‌کس امتیاز لازم برای کسب مقام دوم و سوم را به دست نیاورد.

در رشته قرائت رده ابتدایی؛ مسعود فتوحی،  محمدحسن سبزواری، سعید ورزی در رشته حفظ ۵ جزء  رده ۱۶ سال به بالا و آزاد؛ میثم امیدیان، عمادالدین شهپر، مجید باقرپور در رشته حفظ جزء ۲۹ و۳۰ رده ابتدایی چهارم تا ششم؛ علی رایگان، محمد برزگران و علی‌اصغر حسین‌زاده در رشته حفظ جزء ۳۰ اول تا سوم ابتدایی؛ علی حسینی‌فرد، امیر محمد یوسفی و هادی باقرپور به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در بخش خواهران نیز در رشته ترتیل رده ۱۶ سال به بالا و آزاد؛ مریم پورغفور، شبنم آزاد، فاطمه بهمن‌پور، در رشته ترتیل رده متوسطه اول؛ سهیلا حسنی، معصومه مسیحی، فاطمه اسدی و در رشته ترتیل رده ابتدایی؛ فاطمه خدمتی، فاطمه‌سادات طباطبایی، فاطمه فقیهی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت رده ۱۶ سال به بالا و آزاد؛ زهرا جعفرزادگان در رشته قرائت رده متوسط اول؛ فاطمه سپهر به مقام اول رسیدند. در این دو رده هیچ کس نتوانست امتیاز لازم برای کسب مقام دوم و سوم را به دست بیاورد. در رشته قرائت رده ابتدایی و همچنین در رشته حفظ جزء ۳۰ اول تا سوم ابتدایی، شرکت‌کنندگان امتیاز کافی برای کسب عنوان نفرات برتر اول تا سوم را به دست نیاورد.

در رشته حفظ ۵ جزء  رده ۱۶ سال به بالا و آزاد؛ فاطمه صادقی، نادیا افشار، سلیمه رنجبر در رشته حفظ جزء۲۹ و۳۰ رده ابتدایی چهارم تا ششم؛فاطمه شبان، زهرا میری، مرضیه میری نفرات برگزیده‌ بودند.

13940822-10

 

 

 

 

4 نظر

  1. به خاطر این که قبل از اجرای برنامه به حد مناسب تبلیغات صورت نگرفته بود و خیلی از قرآنی های سطح شهر هیچ اطلاعی از این برنامه نداشتند من جمله خودم

  2. سلام
    از لحاظ کیفیت با سال گذشته فرقی نداشت و تازه بهتر هم بود چرا که بصورت گزینشی از طریق مدارس این کار صورت گرفته بود در صورتی که سال گذشته به خاطر اینکه عمومی بود و همه اومده بودن سطح پایینی داشت خیلی ها حتی نمیدونستن ترتیل چیه قراءت چیه
    و دلیل اینکه امسال کمتر از سال گذشته بودن هم همین مساله گزینشی بود
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top