بستن

شاخص‌ترین دوره آموزش نوین قرآن در گراش

هفت‌برکه: هفتاد و یکمین دوره کشوری طرح آموزش نوین قرآن کریم (طرح بشری) طی سه روز از چهارشنبه ۲۲ تا جمعه ۲۴ آذرماه در گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوره طرح آموزش نوین قرآن کریم با حضور اساتید مطرح کشوری و معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و با استقبال کم‌نظیر موسسات، حافظان و مربیان قرآن کریم شهرستان گراش برگزار شد. این دوره آموزشی که یکی از دوره‌های معتبر و مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد است، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و همکاری موسسات مجمع القرآن فاطمیون، بیت الزهرا، بیت النور و بیت الهدایه در ساختمان اصلی موسسه مجمع القرآن برگزار شد.

سجاد فتحی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره‌ی این طرح گفت: «طرح قرآنی بشری، شاخص‌ترین دوره آموزش تجوید قرآن در کشور است که توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌گردد. به لطف خداوند متعال توانستیم با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری موسسات قرآنی شهرستان و به میزبانی مجمع القرآن فاطمیون، هفتاد و یکمین دوره کشوری بشری را در گراش برگزار نماییم.»

فتحی در مورد اهداف طرح بشری گفت: «این طرح به هدف فراگیری آموزش قرآن کریم به شیوه پیامبر(ص) (شنیداری، گفتاری)، به صورتی کاملا قابل درک برای تمام اقشار جامعه، همراه با ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و جلوگیری از اتلاف زمان برگزار می‌شود.» اطلاعات دیگر در مورد این طرح را اینجا بخوانید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top