بستن

والیبال نشسته گراش، نیازمند توجه بیشتر مسئولین

گریشنا: تیم والیبال نشسته‌ی جانبازان و معلولین گراش با دو شکست از گردونه مسابقات شش‌جانبه کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال گراش، دیروز و در نتیجه‌ی بازی‌های گروهی مسابقات شش‌جانبه‌ی والیبال جانبازان و معلولین در سالن الزهرا (س) گراش، این نتایج رقم خورد:

در گروه A، تیم گراش در بازی اول خود هر سه دست بازی را به استهبان واگذار کرد؛ و در بازی دوم نیز تنها توانست دو دست با فسا زورآزمایی کند و در نهایت با نتیجه ۳ بر دو بازنده میدان شد. بازی تیم‌های استهبان و فسا نیز با نتیجه ۳ بر صفر به سود فسا به پایان رسید. به این ترتیب، از این گروه تیم فسا به عنوان تیم اول و تیم استهبان به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کردند و تیم گراش از رقابت‌ها حذف شد.

در گروه B، تیم جهرم سه بر یک تیم پاسارگاد را شکست داد؛ تیم لار نیز با همین نتیجه تیم پاسارگاد را برد؛ و بازی تیم‌های لار و جهرم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به سود لار پایان یافت. بدین ترتیب، در گروه B تیم لار اول و تیم جهرم دوم شدند و به مرحله بعد صعود کردند.

در بازی‌های بعدازظهر امروز از ساعت ۱۵، تیم‌های فسا با جهرم و لار با استهبان بازی خواهند کرد. بازنده‌های این دو بازی، بازی رده‌بندی را برگزار خواهند کرد، و برندگان نیز راهی بازی فینال می‌شوند.

حاج ابوالحسن خوشبخت، مسئول تیم والیبال نشسته گراش، ضمن تشکر از تمامی افراد و ارگان‌هایی که در برگزاری مسابقات سهمی داشتند، مخصوصا ناحیه مقاومت، حوزه شهید بهادری، جمعیت هلال احمر، پایگاه علی ابن ابی طالب (ع)، دانشگاه علوم پزشکی، اداره آموزش و پرورش و همچنین هیات والیبال، از عدم حضور مسئولین بخصوص فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان انتقاد کرد و ابراز داشت: «مسئولین کمک مالی که نمی‌کنند؛ ولی می‌توانستند حداقل با حضورشان باعث دل‌گرمی ما شوند؛ که این نیز محقق نشد.»

valebal

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top