بستن

رقابت والیبالیست‌های منطقه در جام وحدت ماه رحمت

هفت‌برکه: پنج تیم والیبال از گراش، لار، بستک و منصورآباد در جام وحدت ماه رحمت به مصاف هم می‌روند.

به گزارش هفت‌برکه، از ۲۲ فروردین تا ۹ اردیبهشت، پنج تیم تبسم گراش، راه و شهرسازی لارستان، شهید چمران لارستان، بستک و منصورآباد در سالن شهید مشتاقی گراش به مصاف هم می‌روند.

مهدی مهرابی، رییس هیات والیبال، در مورد این مسابقات می‌گوید: «بعد از  وقفه چندین‌ماهه به خاطر شرایط کرونایی، فعالیت‌های ورزشی مجددا رونق گرفته است. مسابقات والیبال جام وحدت ماه رحمت نیز از فرداشب، ۲۲ فروردین‌ماه، شروع می‌شود. این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، و همه‌ی تیم‌ها با همدیگر مسابقه می‌دهند تا در نهایت تیم قهرمان و رده‌های دوم و سوم مسابقات مشخص شود.» جوایز این دوره شامل تیم قهرمان ۱.۵ میلیون تومان به همراه کاپ قهرمانی، تیم دوم یک میلیون تومان، و تیم سوم پانصد هزار تومان است.

مهرابی در مورد سطح این دوره از مسابقات نیز می‌گوید: «به دلیل حضور تیم‌های قدرتمندی از بستک (که لیگ برتری هرمزگان است)، و همچنین لارستان، منصورآباد و منتخب گراش، مسابقاتی بسیار جذاب و تماشاگرپسند را پیش‌بینی می‌کنیم. ان‌شاءالله که همشهریان عزیز و والیبال‌دوستان گرامی با حمایت و حضور گرمشان، باعث تقویت روحیه نماینده شهرشان و عوامل اجرایی گردند.»

برنامه‌ی این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۲ فروردین  ساعت ۲۱

راه و شهرسازی لارستان ☆ بستک

 

چهارشنبه ۲۴ فروردین ساعت ۲۱

تبسم گراش ☆ شهید چمران لار

 

پنج شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۲۱

منصور اباد ☆ بستک

 

جمعه ۲۶ فروردین  ساعت ۲۱

راه و شهرسازی لارستان ☆شهید چمران لارستان

 

دوشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۲۱

تبسم گراش ☆ راه و شهرسازی لارستان

 

پنجشنبه ۱ اردیبهشت ساعت ۲۱

شهید چمران لارستان ☆منصور اباد

 

دوشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۱

تبسم گراش ☆ منصور اباد

 

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۱

شهید چمران لارستان ☆ بستک

 

پنجشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۲۱

منصور اباد ☆ راه و شهرسازی لارستان

 

جمعه ۹ اردیبهشت ساعت ۲۱

بستک  ☆ تبسم گراش

گفتنی است که مسابقات والیبال بانوان جام رمضان نیز از ۲۰ تا ۲۹ فروردین در سالن اسدنژاد در حال برگزاری است. در این مسابقات هم پنج تیم آرت ارد، تیم الف و ب آبشار اندیشه، و تیم الف و ب استقامت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رییس هیات والیبال در انتها می‌افزاید: «از مسئولان محترم خواهشمندیم که با حمایت و حضور خود در میادین ورزشی بخصوص والیبال، امیدبخش ادامه کار و تقویت توان اعضای هیات های ورزشی که انصافا بدون منت کار می‌کنند، بشوند. در پایان از همه خیرین ورزشی که ما را در برنامه‌های این هیات یاری می‌کنند کمال تقدیر و تشکر را داریم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top