بستن

مدیران انجمن فیلم و عکس گراش انتخاب شدند

گریشنا: انتخابات هیات مدیره انجمن فیلم و عکس گراش با حضور عکاسان و فیلم‌سازان فعال گراشی برگزار شد.

به گزارش گریشنا، مجمع عمومی انجمن فیلم و عکس گراش با حضور مهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، و عکاسان و فیلم‌سازان شهرستان در محل سینما شهر قصه گراش برگزار شد. ۹ نامزد انتخابات از رشته‌های عکاسی، سینما و دیگر علاقه‌مندان آزاد در این انتخابات به رقابت پرداختند که ۷ نفر از آن‌ها به عنوان هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

کیوان محسنی، جواد آب‌افکن، عبدالرضا راستگو، عبدالله سراجی و راضیه جنگجو پنج نفری هستند که مدیریت این دوره انجمن فیلم و عکس را برعهده خواهند داشت. فاطمه وفایی‌فرد و حمید بهرامی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انجمن معرفی شدند.

IMG_1562

در این جلسه که روز یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، برگزار شد، ابتدا کیوان محسنی، مسئول خانه فرهنگ گراش و از فعالان فیلم‌سازی شهرستان، درباره اساس‌نامه و وظایف انجمن صحبت کرد. او ضمن معرفی انجمن گفت: «انجمن یک واحد فرهنگی غیرتجاری و مستقل است که می‌تواند با عضوگیری از فیلم‌سازان و عکاسان به فعالیت‌های اجرایی و آموزشی در این زمینه بپردازد.» محسنی درباره گستره‌ی فعالیت انجمن گفت: «اعضای انجمن می‌توانند از همه استان‌های کشور سفارش تجاری دریافت کنند و فعالیت‌هایشان را به این شکل گسترش دهند.» وی با اشاره به حضور فعال عکاس‌ها در این انتخابات افزود: «در این انتخابات تعداد عکاس‌ها بیشتر از فیلم‌سازهاست و فکر نمی‌کنم تا چند سال آینده تغییری در این زمینه ایجاد شود. فیلم‌سازان گراش بسیار کمتر از عکاس‌ها هستند.»

مهدی آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، نیز درباره وظایف انجمن گفت: «برگزاری جشنواره فیلم کوتاه کل و برنامه‌های دیگر همچون جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های عکاسی از وظایف این انجمن است. تا جایی که من اطلاع دارم، انجمن فیلم و عکس گراش تنها انجمن ثبت شده در استان است و موقعیت خوبی برای رشد این هنرها خواهد بود.»

انتخابات انجمن فیلم و عکس به کوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و با همکاری فعالان این رشته‌ها بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل شورای مرکزی سابق برای نخستین بار برگزار شد.

 

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

2 نظر

  1. به همه این عزیزان تبریک عرض میکنم،مخصوصا” سرکار خانم جنگجو.
    به امید موفقیت وسربلندی برای این عزیزان.
    بقول تکه کلام اون سریال فکر کنم در حاشیه بود:
    تبریک به من، تبریک به تو، تبریک همه

  2. تبریک میگم به منتخبین با ارزوی موفقیت
    بنظر میرسد اگر اطلاع رسانی میشد علاقه مندان و افراد بیشتری در این جلسه شرکت میکردند . ریاست محترم اداره ارشاد معلوم نیست با چه عنوان و ملاکی دعوت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top