بستن

والیبالی‌ها آخر تابستان به کلاس می‌روند

FIVB Beach Volleyball World Championships, Main Draw گریشنا: دو دوره کلاس برای بانوان علاقه‌مند به داوری والیبال و آقایان علاقه‌مند به مربی‌گری والیبال در اواخر تابستان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال شهرستان گراش، به منظور ارتقای کمی و کیفی مربیان و داوران، این هیات در نظر دارد در اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه، کلاس داوری درجه ۳ بانوان و مربی‌گری درجه ۳ آقایان را برگزار نماید. این کلاس‌های آموزشی زیر نظر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و هیات والیبال استان فارس برگزار می‌شود، و مدرسان دوره نیز از طرف فدراسیون معرفی و اعزام خواهند شد.

مدارک لازم برای شرکت در این دوره‌ها شامل دو قطعه عکس ۴*۳ زمینه سفید، کپی شناسنامه و کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی، و مبلغ ۱۶۰۰۰۰ تومان به عنوان ورودی کلاس است. علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مردادماه جهت ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرند: برای کلاس داوری، با حسین گنجی (مسوول کمیته داوران) با شماره ۰۹۳۸۰۹۴۶۷۲۸؛ و برای کلاس مربیگری، با ذبیح‌الله افسانه (مسوول کمیته آموزش) با شماره ۰۹۱۷۸۸۳۳۷۱۸؛ و یا محسن افشار (رییس هیات والیبال) با شماره ۰۹۳۷۶۱۲۳۵۷۶.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top