بستن

والیبالی‌های گراش در کلاس داور بین‌المللی

هفت‌برکه (گریشنا): محمد شاهمیری، داور بین‌المللی والیبال ایران، با حضور در گراش، به بیست و پنج نفر از دانش‌پژوهان رشته والیبال فنون داوری درجه ۳ را آموزش داد. افراد حاضر در این کلاس داوری در صورت موفق شدن در آزمون، مدرک داوری درجه ۳ دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات والیبال شهرستان گراش؛ کلاس داوری درجه سه والیبال با حضور مدرس فدراسیون والیبال، استاد محمد شاهمیری، داور بین‌المللی والیبال و FIVB از تهران به مدت چهار روز و با حضور ۲۵ شرکت‌کننده از شهر‌های شیراز، اوز و گراش در مجموعه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است. این کلاس از بیست و دوم فروردین‌ماه شروع شده است و مراسم اختتامیه آن، امروز بیست و پنجم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

استاد شاهمیری میزبانی و امکانات کلاس را بسیار عالی و در سطح کلاس‌های فدراسیون ایران می‌داند. او شهر گراش را با توجه به دور بودن از مرکز استان، شهری تمیز و زیبا با مردمی خونگرم و دوست‌داشتنی می‌داند.

حسین مهروری، سرپرست هیات والیبال گراش، می‌گوید: «پیش از این در سال ۷۸ یک دوره کلاس داوری درجه ۳ در گراش برگزار شد که در آن دوره، سیزده نفر موفق به کسب داوری درجه ۳ شدند. از بین این ۱۳ نفر، ۴ نفر با پیگیری و تلاش خودشان، مدرک داوری درجه ۲ را نیز به دست آوردند.»

 

 

2 نظر

  1. سلام یک تشکر جانانه از استاد حسن نژاد که درمدت محدود گراش را به مرکز حضور نخبگان ورزش و روسای فدراسیونها و قهرمانان جهان و در عرصه های ورزشی و آموزشی کرده اند

  2. واقعا سطح کلاس هم از لحاظ استاد و امکانات در حد بین الملل بود.دستت تک تک کسانی که مقدمات برگزاری کلاس را فراهم کردن درد نکنه،واقعا همه چی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top