بستن

فاطمه خواجه به شورای شهر می‌رود

گریشنا: با استعفای علی‌اصغر حسنی از شورای اسلامی شهر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، فاطمه خواجه عضو علی‌البدل شورا جایگزین حسنی می‌شود.

طی گفت‌وگوی فاطمه خواجه با خبرنگار گریشنا؛ او تصمیم قطعی خود را برای ورود به شورای اسلامی شهر گرفته است و در حال حاضر منتظر ابلاغیه‌ی فرمانداری برای ورود به شورا است.

فاطمه خواجه با ۳۵۸۲ رای به عنوان نفر هشتم و عضو علی‌البدل در انتخاب شورای اسلامی شهر انتخاب شد. خواجه در این دو سال بعد از انتخابات مسئولیت فرهنگسرای آفتاب تابان وابسته به شهرداری را بر عهده داشته است. برای ورود به شورای شهر او می‌بایست از مسئولیت‌اش در کانون آفتاب تابان شهرداری استعفا دهد اما به گفته‌ی خودش با ورود به شورای شهر، باز هم برنامه‌هایی برای این کانون خواهد داشت.

khajeh

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

10 نظر

    1. سلام علیکم سرکار خانم خواجه
      خوش نماز و روزه
      پس بالاخره حق به حق دار رسیییید. خاب الحمداله
      واقعاً ممنونیم از زحمات شبانه روزیتون. انشاله خداوند پاداش این همه زحمتهایی که برخی از شهروندان رو نادیده میگرن بهتون بده.
      بهتون تبریک میگم

  1. سرکار خانم خواجه تبریک و درود بر شیرزن فرهنگی شهرستان گراش و مسوول فرهنگسرای آفتاب تابان شهرداری .
    امیدوارم آن کوله بار فرهنگی قوی و به روز کشور که دارید در اصلاح و ارتقا فرهنگ عمومی شهر گراش مورد استفاده قرار می دهید از چهره فرهنگ قرون وسطی از شهر پاک شود.
    به امید پیشرفت و توسعه شهرستان گراش.
    موفق و پایدار باشید.
    ما پشتوانه نسل جوان همراه با تجربه و تخصص هستیم.

  2. ضمن عرض تبریک به شما مطمئنا حضور شما در جهت خدمت به مردم شهر در جهت زندگی بسامان بهتری می باشد.به امید انتخاب شما در دور بعدشورای شهر گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top