بستن

شبی به یاد رفیق شهیدم

گریشنا: در مراسم یادواره‌ی «و یاد رفیق شهیدوم» یاد و خاطره‌ی شهید ابراهیم برزگران، زنده و گرامی داشته شد.
به گزارش محمد جهاندیده؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم برگزارن، پنج‌شنبه شب، بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه، در محل مسجد امام رضا(ع) برگزار شد. در این برنامه، حاج نجات آشفته .حاج ابوالحسن خوشبخت و حاج مرتضی اکبری، راویان هشت سال دفاع مقدس، خاطراتی که از شهید ابراهیم برزگران(خال ابرام) داشتند را بازگو و مرور کردند.
و بعد از آن سرگرد درستکار، فرمانده ناحیه سپاه به ایراد سخنرانی پرداخت. حاج یعقوب مهرابی نیز به عنوان مداح برنامه‌ی خود را اجرا کرد.
این مراسم که هر ماه برای بزرگداشت خاطره یک شهید برگزار می‌شود، با همکاری پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع)، هیات محبین حضرت زینب(س) و هیات بین‌الحرمین اجرا شد.
yadvareh3

 

10 نظر

  1. خدارحمت کند حاج ابراهیم در جبهه اسوه اخلاق بود. یادو خاطرش گرامی باد.
    اما یک انتفاد: لطفا برای برگزاری چنین مجالسی از طریق گریشنا اطلاع رسانی شود

  2. مکانش بلوارشهیدصیادشیرازی-مسجدامام رضا(ع)هستش و به صورت ماهانه هم برگزارمیشه….

    این مراسم به میزبانی حلقه صالحین شهید سیدمحمدمحقق پایگاه امام جعفرصادق(ع)برگزارمیشه.

    در پایان با اهدا لوح سپاس از راویان،سخنران،مداح و خانواده هشت شهید تقدیر به عمل آمد.

  3. توی مراسم خیلی از فرمانده ناحیه و حوزه مقاومت سردار شهید قاسم بهادری به تعارف اسم برده میشد. اگر مسولی در مراسم شرکت میکند وظیفه است و شرکت در مراسم شهدا لیاقت میخواهد.
    نیاز نبود مجری محترم چندین بار تعارف های بی معنی و نوشابه باز کردن برای برخی از اقایان محترم به کار ببرد

  4. یاد و نام همه شهیدان گرامی باد .شهدا رفتند و نزد خدای خود عند ربهم یرزقون هستند .از شهید گفتن اسان است و چون شهید بودن سخت .انها مردانی پاک و اهل عمل بودند که از لذات دنیا به ارامی گذشتند و به جنات تجری من تحت الانهار کوچ کردند

  5. امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . “مقام معظم رهبری امام خامنه ای ”
    با سلام خدمت دوستان هیات
    و یک خسته و خدا قوت و ابراز خوشحالی از فعالیت معنوی دوستان که امیدوارم تداوم این برنامه وسیله ای باشد برای رشد و تعالی معنویت نسل جوان
    قسمتی از دیدگاه مقام معظم رهبری درباره برگزاری مراسم یادواره شهدا:
    اگر این حقیقت، به وسیله کسانی که امروز در قبال شهیدان مسؤولیت دارند، زنده بماند، حفظ و تقدیس گردد و بزرگ نگاه داشته شود، همیشه تاریخ آینده ما، از این ایثار بزرگی که آنان کردند، بهره خواهد برد. همچنان که تاریخ بشریّت، هنوز از خون به ناحق ریخته سرور شهیدان تاریخ، حضرت ابی‌عبداللَّه‌الحسین علیه الصّلاه والسّلام بهره می‌برد؛ چون کسانی که وارث آن خون بودند، مدبّرانه‌ترین و شیواترین روشها را برای زنده نگهداشتن این خون به کار بردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top