بستن

فیلم کامل خال ابرام را در هفت‌برکه ببینید

هفت‌برکه: فیلم کوتاه «خال ابرام»، مستندی از زندگی شهید ابراهیم برزگران، در پایگاه خبری هفت‌برکه منتشر شد. 

مستند «خال ابرام» ساخته سعید قربانی زندگی شهید ابراهیم برزگران را در قالب گفتگو و مستند بازسازی شده نمایش می‌دهد. این فیلم کوتاه، نخستین تجربه فیلمسازی سعید قربانی ۱۵ ساله است. 

سعید قربانی در مستند خال ابرام با تعدادی از دوستان و اعضای خانواده شهید برزگران گفتگو کرده‌ است و با بازسازی برخی از صحنه‌ها مستند را تکمیل کرده است. گفتگو با قربانی را در هفت‌برکه بخوانید.

همسر و خواهر شهید در کنار سیدجواد مجلسی، علی دیباچی، یعقوب مهرابی، صمصام کشتکاران، عباس سپهر، علی موغلی و ابوالحسن خوشبخت در این مستند از زندگی و خاطرات شهید برزگران می‌گویند. 

شهید ابراهیم برزگران متولد ۱۳۳۵ در گراش است. او مدتی در کویت مشغول کار بود و بعد از اخراج از این کشور در شهرداری گراش مشغول کار شد. شهید برزگران به دلیل روحیه صمیمی و ارتباط با مردم به «خال ابرام» شهرت داشت. شهید برزگران ۲ بهمن ۱۳۶۵ در علمیات کربلای ۵ به شهادت رسید. مسلم و سمیه فرزندان شهید برزگران هستد.

مستند خال ابرام پاییز ۱۴۰۱ به تهیه‌کنندگی شورای اسلامی و شهرداری گراش ساخته شد و نخستین بار ۲ خرداد ۱۴۰۲ در سینما فرهنگ گراش به روی پرده رفت. (خبر در هفت‌برکه)  اکنون می‌توانید این مستند ۲۵ دقیقه‌ای را در هفت‌برکه ببنید.

عوامل تولید مستند خال ابرام

نویسنده و کارگردان: سعید قربانی
تصویر بردار: سید محمدرضا حسینی
صدا بردار: فاضل فدایی
نور پرداز: امیرحسین منفرد
تدوینگر: علی شیخی
گفتار متن: فرزاد رجاییان

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top