بستن

سپاس رییس دانشکده از زحمات نوروزی

گریشنا: دکتر بهمنی طی پیامی از خدمات پزشکان، پرستاران، نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ و همکاران علوم پزشکی، در تعطیلات نوروز قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش؛ با پایان یافتن تعطیلات نوروز، دکتر بهمنی در پیامی به منظور ارج نهادن به تلاش پزشکان، پرستاران، نیروهای اورژانس ۱۱۵ و همکاران علوم پزشکی که در تعطیلات نوروز ۹۴ با حضور در پست های خود به ارائه خدمت پرداختند، تشکر کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حسین بن علی می فرماید: اعلموا ان حوائج الناس من نعم الله علیکم فلا تملوا النعم فتتحول الی غیرکم.
همانا حوایج مردم از نعمت‌های خداوند بر شماست بنا بر این از نعمت‌های الهی خسته نشوید که خداوند آن را از شما {سلب نموده}و به سوی دیگران برمی‌گرداند.
سال نو فرا رسید و مردم عزیز و شریف ایران با شروع تعطیلات نوروز به منظور سنت حسنه‌ی صله ارحام و نیز بهره‌گیری از طبیعت زیبای ایران، در کنار خانواده‌های خود با شور و نشاط این ایام زیبا را در کمال آرامش و آسایش سپری کردند و در این میان انسان‌های بزرگی همچون پزشکان، پرستاران، نیروهای اور‍‍‍ژانس ۱۱۵ و دیگر همکاران در مجموعه‌ی بزرگ علوم پزشکی با حضور در پست‌های حساس خود برای برآوردن نیازهای مردم مشتاقانه و مخالصانه تلاش می‌کنند.
هر چند اجر معنوی این عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ است لیکن بر حسب مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ. بر خود و اجب و لازم میدانم از تلاش‌های شبانه روزی این بزرگواران در ارائه بهترین خدمت به مردم تقدیر و تشکر نمایم.
در پایان ضمن عرض تبریک مجدد سال نو از همگان می‌خواهم با عمل به شعار سال ۹۴ که توسط رهبر بصیر، آگاه و مقتدر انقلاب اسلامی به نام ” دولت، ملت، همدلی و هم زبانی” نامگذاری شده است، دولت را در تحقق اهداف والای انقلاب عزیز در تمام زمینه‌ها یاری نماییم.
دکتر میرزا خلیل بهمنی
رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش

Dr Bahmani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top