بستن

کدام ادارات گراش در نوروز باز است؟

هفت‌برکه – گریشنا: تنها یک روز دیگر تا پایان سال ۱۳۹۶ و شروع تعطیلات پنج‌روزه‌ی اداری باقی مانده است، اما این به منزله تعطیلی تمام ادارات شهرستان گراش نیست. طبق صورت‌جلسه پنجم اسفندماه ۱۳۹۶ ستاد تسهیلات نوروزی در فرمانداری، با شروع تعطیلات نوروز، اکثر ادارات خدمات‌رسان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

محل اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان گراش

در شهرستان گراش چهار محل برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است: دانشکده علوم پزشکی و مدرسه سعادت، در شهر گراش؛ نمایندگی اداره آموزش و پرورش در ارد؛ و مسجد بعثت و مدرسه علی ابن ابی طالب در فداغ.

شهرداری

شهرداری گراش به صورت تمام وقت از تاریخ ۲۹ اسفندماه تا پایان تعطیلات آماده خدمت به مردم گراش است.

هلال احمر

هلال احمر شهرستان گراش با برپایی کانکس، چادر و خیمه نماز در مقابل پارک شهر و پایگاه امداد جاده‌ای در ورودی گراش از سمت اوز و لار آماده خدمت رسانی به مهمانان نوروزی است. برشورهای معرفی آثار تاریخی و گردشگری شهرستان و نقشه راهنما برای مسافرین نوروزی هم در این چادرها توزیع می‌شود.

نیروی انتظامی

نیروی اتظامی شهرستان گراش برای حفظ امنیت با برپایی چادر در ورودی شهر از سمت اوز کنار پایگاه CNG و به صورت گشت شهری در کنار مردم و مسافرین نوروزی حضور دارند.

پست بانک‌ها

در ایام تعطیلات چهار پست بانک صحراگرد واقع در خیابان (ره)، روبروی مسجد ولیعصر (عج) در تاریخ ۲۹ اسفندماه ۹۶، پست بانک اژدری، خیابان امام (ره)، روبروی لوازم خانگی محمدپور در تاریخ‌های ۱ و ۲ فروردین ۹۷، پست بانک موغلی در تاریخ‌های ۴ و ۱۲ فروردین ۹۷ ، پست بانک محسنی، خیابان امام(ره)، روبروی پارکینگ باغ ملی در تاریخ ۱۱ و ۱۳ فروردین ۹۷ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مهمانان هستند.

نانوایی‌ها

اکثر نانوایی‌ها واقع در کمربندی و مسیر اصلی شهر در ایام تعطیلات باز هستند.

در روزهای نوروز گشت مشترکی متشکل از فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بر بازار شهر نظارت دارند. عکس مربوط به بازدید نوروز ۹۶ است.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top