بستن

ورزشکاران برای دهه فجر گرم می‌کنند

گریشنا: با نزدیک شدن به ایام دهه‌ی فجر، اداره‌ی ورزش و جوانان لیستی از برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی خود را در این دهه، برای گریشنا ارسال کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان گراش، این اداره، با همکاری خانواده مرحوم کشوری در بیست‌وششم دی ماه میزبان، پیشکسوتان پینگ‌پنگ قهرمانی استان در بخش آقایان در خانه پینگ‌پنگ حاجیه رضوی خواهد بود. برگزاری چندین دوره مسابقات استانی  در رشته‌های گوناگون و جشنواره ورزش روستایی در فداغ مهمترین برنامه‌های بهمن‌ماه است.

ششم بهمن ماه، مسابقات والیبال نوجوانان در مجموعه ورزشی شهدا برگزار می‌شود.در نهم بهمن ماه، مسابقات تکواندو در بخش بانوان در خانه تکواندو گراش اجرا می‌شود و پسران پینگ‌پنگ‌باز نوجوان نیز برای رقابت در این روز به شهرستان جم اعزام می‌شوند.

فوتسال سه جانبه گراش، لارستان، اوز در بخش آقایان دهم بهمن ماه در سالن ورزشی دکتر محبی با همکاری خانواده شادروان مهروری برگزار خواهد شد و از دیگر برنامه‌های این روز در بخش بانوان مسابقات کونگ‌فو شهرستان‌های جنوب فارس در خانه‌ی کونگ‌فو و در بخش آقایان اعزام بزرگسالان به مسابقات پینگ‌پنگ دهه فجر جم در شهرستان جم است.

دوازدهم بهمن، در آغاز رسمی دهه فجر بانوان و آقایان ورزشکار با امام جمعه‌ی شهر دیدار خواهندکرد.

مسابقات دوچرخه‌سواری آقایان سیزدهم بهمن ماه با همکاری آموزش و پرورش از جلو اداره‌ی ورزش و جوانان آغاز می‌شود و مسابقات شنا ویژه بانوان نیز در همین روز در مجموعه ورزشی آبشار اندیشه برگزار خواهد شد.

در تاریخ ۱۴ بهمن ماه در بخش بانوان نیز دو مسابقه در نظر گرفته شده است«مسابقات آمادگی جسمانی در باشگاه امید و مسابقات والیبال نونهالان در مجموعه ورزشی شهداء».

پینگ‌پنگ‌بازان در رده‌ی سنی بزرگسال پانزدهم بهمن ماه به مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی استان،اعزام می‌شوند، این مسابقات در استهبان برگزار می‌شود.

میزبانی پرس سینه شهرستان‌های فارس ویژه آقایان در سالن سراجی گراش با همکاری کلوپ تخصص امید، اعزام نوجوانان به مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی کشور ویژه آقایان در شیراز، برگزاری مسابقه موتور سواری در پیست مهاجر با همکاری باشگاه موتور‌سواری مهاجر و همایش پیاده‌روی خانواده با حضور آقایان و بانوان در مجموعه ورزشی شهداء با همکاری آموزش و پرورش؛ باشگاه گراش جوان و کلوپ تخصص امید از برنامه‌های فرهنگی ورزشی در تاریخ هفدهم بهمن ماه است.

همایش تجلیل از شورای ورزش روستاها ۱۸ بهمن ماه با حضور آقایان و بانوان و با همکاری بخشداری ارد در بخش ارد برگزار می‌شود.از دیگر برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر مسابقات اسکیت آقایان و بانوان است که نوزدهم بهمن ماه در سالن ورزشی دکتر محبی اجرا می‌شود.

میزبانی مسابقه تیر باکمان شهرستان‌های فارس ویژه آقایان و بانوان با همکاری شهرداری در سالن ورزشی دکتر محبی برگزار خواهد شد که زمان این مسابقه متعاقباً اعلام می‌شود.

بیستم بهمن ماه، مسابقات سوارکاری (پرش) در بخش آقایان و بانوان با همکاری باشگاه سوارکاری فاضل در این باشگاه برگزار می‌شود.

مسابقات پینگ‌پنگ ویژه بانوان در خانه پینگ‌پنگ گراش و مسابقات طناب‌کشی ویژه بانوان در مجموعه ورزشی شهداء از دیگر برنامه‌های بیست‌ویکم بهمن ماه می‌باشد.

مسابقات پینگ‌پنگ آزاد دوبل ویژه آقایان ۲۲ بهمن ماه در خانه پینگ‌پنگ گراش و مسابقات سوارکاری (کورس) ویژه آقایان در پیست سوارکاری شهید حسن‌زاده برگزار می‌شود.

در طول دهه فجر نیز برگزاری جشنواره ورزشی روستایی عشایری ویژه آقایان و بانوان در دهستان فداغ و مسابقات والیبال ویژه بانوان در مجموعه ورزشی شهداء خواهیم داشت.

fotsal

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top