بستن

هیات پینگ‌پینگ،همچنان دومین هیات برتر استان

گریشنا:با ارزیابی و رنکینگ تنیس روی میز استان در مهر ۹۳، هیات تنیس روی میز شهرستان گراش توانسته است در جایگاه دوم استان، قرار گیرد،این ورزش در بخش آقایان رتبه‌ی دوم استان و در بخش بانوان رتبه‌ی چهارم استان را از آن خود کرده است.

بر اساس خبر منتشر شده در سایت اداره‌ی ورزش و جوانان گراش؛ طی نامه‌ای که از سوی اداره‌ی کل ورزش و جوانان استان فرستاده شده است هیات تنیس شهرستان گراش، رتبه‌ی دوم استان را به خود اختصاص داده است.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای اکبری، ریاست محترم اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان گراش؛ به استحضار می رساند بر اساس ارزیابی و رنکینگ، تنیس روی میز استان در مهر ۹۳ هیات تنیس روی میز شهرستان گراش در قسمت بانوان رتبه ۴ در قسمت آقایان رتبه ۲و در مجموع رتبه‌ی دوم  استان را کسب نموده و بر اساس رده‌بندی فوق تعداد ۳ عدد میز و همچنین مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰ ریال از طرف هیات تنیس استان به هیات آن شهرستان اختصاص یافته است.

امید است با توجه به مدیریت و درایت حضرتعالی و همکاران و همچنین پتانسیل موجود در شهرستان گراش و وجود نیروهای مستعد شاهد شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر رشته مفرح و با نشاط تنیس روی میز در سطخ استان و کشور باشیم.

مهدی ترابی،رئیس هیات تنیس روی میز استان

tnis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top