بستن

۳۴ گراشی در دانشگاه سراسری/دانشگاه گراش میزبان گراشی‌ها

شب گذشته نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۳ هم اعلام شد تا پرونده کنکورهای امسال بسته شود. در همین‌جا و پیش از همه چیز ما اعضای تحریریه گریشنا بر خودمان لازم می‌دانیم تا دانش‌جو شدن دانش‌آموزان گراشی را به خودشان، خانواده‌هایشان و مردم شهر تبریک عرض کنیم.

پیش از ارائه فهرست نهایی نتایج کنکور لازم به توضیح است که بهترین رتبه‌های امسال برخلاف سال‌های گذشته، اکثرا از مدارس گراش و در منطقه ۳ به دست آمد. به نظر می‌رسد تلاش هر دو سوی قضیه کنکور، یعنی دانش‌آموزان و مسئولین امر، در این سال‌ها بیشتر شده است و کم‌کم دغدغه تحصیل و دانشگاه، به یکی از دغدغه‌های اصلی شهر تبدیل می‌شود. این نکته اما قابل چشم‌پوشی نیست که با وجود فعالیت‌های بزرگ اقتصادی و فرهنگی در گراش، امسال دانشجویان گراشی در حالی به دانشگاه می‌روند که هیچ مراسم گرامی‌داشتی برایشان برگزار نشده است. اتفاقی که بیش از همه چیز تاثیر مهمی بر انگیزه دانش‌آموزان کنکوری سال بعد دارد.

 

بهترین رتبه‌ها به کجا می‌روند؟ / کشوری، اولین دختر گراشی سینما

هرچند امسال رتبه‌های خیلی خوبی در گراش به دست آمد اما نتیجه نهایی گاهی شگفت‌انگیزتر از رتبه‌ها است. چرا که گاهی برخلاف انتظار رتبه‌های ضعیف‌تر با زیرکی در انتخاب رشته به دانشگاه‌های بهتر می‌روند و یا این‌که رتبه‌های برتر در رشته مورد نظرشان پذیرفته نمی‌شوند. به نظر می‌رسد برترهای امسال، اولویتشان رشته‌ی تحصیلی بوده است و کمتر به دانشگاه محل تحصیل توجه داشته‌اند. این موضوع را از پراکندگی شهرهای مقصد دانشجویان می‌توان فهمید.

 کوثر شیروان امسال بهترین رتبه گراش را به دست آورده بود. او با رتبه ۷۱ امسال به کلاس روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی تهران می‌رود. شیروان یکی از معدود گراشی‌هایی است که برای تحصیل در یکی از دانشگاه‌های سراسری به پایتخت می‌رود.

مهدی قاسمی بهترین رتبه امسال گراش در گروه ریاضی بود. او در رشته مهندسی نفت-گرایش استخراج دانشکده صنعت نفت اهواز پذیرفته شده است. دانشکده صنعت نفت زیر نظر وزارت نفت اداره می‌شود و دانشجویان این دانشکده، در دوران تحصیل بورس این وزارت‌خانه هستند.

سعید سرخی که دیگر رتبه برتر رشته ریاضی امسال بود از اول مهرماه در کلاس معماری دانشگاه شیراز شرکت می‌کند تا یک مهندس معماری به جامعه مهندسان شهر اضافه شود.

سجاد رجایی هم در دانشگاه شیراز پذیرفته شده است و از مهرماه در رشته حقوق تحصیل خواهد کرد. رجایی یکی از بهترین قبولی‌های امسال گراش است.

دومین پایتخت‌نشین این فهرست سمیه کشوری است که رتبه ۸ کنکور هنر را به دست آورده بود. او امسال در دانشگاهی که خودش پیش‌بینی کرده بود یعنی دانشگاه هنر تهران درس سینما خواهد خواند.

بهترین رتبه گروه زبان امسال مربوط به سعیده دلاوران بود که در رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه بین‌الملل امام خمینی قزوین قبول شده است.

در سال کم‌فروغ تجربی‌ها صادق درویشی یکی از پذیرفته شدگان این گروه در دانشگاه‌های دولتی است. درویشی در رشته علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قبول شده است. علوم تغذیه رشته‌ای است که در این سال‌ها محبوبیت خاصی بین دانش‌آموزان پیدا کرده است و فعلا در گراش بازار کار دارد.

محمدصادق نوروزی نیز در دانشگاه خلیج فارس بوشهر قبول شده است تا در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کند.

 

معلم‌های آینده را بشناسید

با بازنشسته‌شدن گروه بزرگی از دبیران گراشی شاغل در آموزش و پرورش گراش، امسال موج تبلیغی گسترده‌ای برای جلب توجه رتبه‌های برتر به دانشگاه‌های تربیت‌معلم به راه افتاد. هرچند مدیریت آموزش و پرورش در روزهای پایانی انتخاب رشته امتیازاتی هم برای دانش‌آموزانی که این رشته‌ها را انتخاب کنند، در نظر گرفت اما رتبه‌های برتر گرایششان به رشته‌های تاپ گروه‌های خودش همچون مهندسی‌ها، حقوق و … بیشتر بود. دانشجویان دانشگاه‌های تربیت معلم بورس وزارت آموزش و پرورش هستند و پس از پایان چهارسال دوره‌ی کارشناسی در شهری که از قبل انتخاب کرده‌اند، مشغول به کار خواهند شد. با همه این توضیحات امسال تنها بخشی از سهمیه تربیت‌معلم گراش را گراشی‌ها پر کرده‌اند که در ادامه می‌بینید:

 مصیب عالی‌زاده / دبیری شیمی / پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان

محمدعارف درویشی / دبیری الهیات و معارف اسلامی / پردیس شهیدمقصودی همدان

فاطمه عابدین‌پور / دبیر الهیات و معارف اسلامی / دانشگاه فرهنگیان اصفهان

سیدمیلاد هاشمی /  علوم تربیتی آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی / پردیس حضرت رسول(ص) دانشگاه فرهنگیان اهواز

 امیر جهان سوزی / علوم تربیتی آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی / پردیس حضرت رسول(ص) دانشگاه فرهنگیان اهواز

 (جدید) حیدر دست‌آویز / دبیری ریاضی / پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان

 

دانشگاه‌های گراش، میزبان گراشی‌ها

مثل این‌که امسال اقبال دانش‌آموزان به دانشگاه‌های گراش بیشتر شده است. گراش سه دانشکده دولتی دارد که به ترتیب در رشته‌های پرستاری، پیراپزشکی و علوم قرآنی دانشجو می‌پذیرند. دانشکده‌های پرستاری و پیراپزشکی سابقه بیشتری دارند و به دلیل کیفیت آموزش و امکانات، پذیرش در این دانشکده‌ها نیاز به رتبه‌های بهتری دارد. دانشکده علوم قرآنی هرچند هنوز ساختمان و تجهیزات ندارد اما سه سال است که در دو رشته فقط دانشجوی دختر می‌گیرد. نتایجی که برای این دو دانشگاه به دستمان رسیده را در زیر می‌بینید:

علی کارگر  / هوشبری / دانشکده علوم پزشکی گراش / گروه علوم تجربی

طاهره عالی‌زاده / علوم قرآنی / دانشکده علوم و معارف قرآن کریم گراش

مرضیه حسن‌زاده / تفسیر قرآن / دانشکده علوم و معارف قرآن کریم گراش

راحله مهرابی / علوم قرآنی / دانشکده علوم و معارف قرآن کریم گراش

ریحانه اسدی / علوم قرآنی / دانشکده علوم و معارف قرآن کریم گراش

عاطفه ضرابی / تفسیر قرآن مجید / دانشکده علوم و معارف قرآن کریم گراش

(جدید) معصومه فرجی / تفسیر قرآن مجید / دانشکده علوم و معارف قرآن کریم گراش

 

دیگر سراسری‌ها

تقریبا تمام دانش‌آموزان ایران تلاش می‌کنند مدرک تحصیلی‌شان را در دانشگاه‌های سراسری و دوره‌ی روزانه بگیرند. دلایل زیادی را برای این انتخاب وجود دارد که از آن جمله می‌توان به اساتید بهتر، امکانات رفاهی، رایگان بودن تحصیل و سابقه آموزش آن‌ها اشاره کرد. متاسفانه هنوز خیلی از دانش‌آموزان گراشی، تفاوت دوره‌ها و رشته‌های مختلف را نمی‌دانند و این عدم آگاهی باعث شده است خیلی‌ها اشتباها به دانشگاه‌های سطح پایین‌تر بروند. بخشی از وظیفه آگاه‌سازی در این زمینه برعهده گروه دبیران و کادر آموزشی شهرها است هرچند دانش‌آموزان هم باید پیگیر این مسائل باشند. در ادامه دیگر گراشی‌هایی که در دانشگاه‌های سراسری پذیرفته شده‌اند را می‌بینید:

کوثر پرچمی / مدیریت صنعتی / دانشگاه یزد

علی جعفری / مکاترونیک / دانشگاه شاهرود

علی ذاکرنیا / مهندسی کامپیوتر- گرایش سخت افزار / دانشگاه شهید باهنر کرمان

زهرا آزادی‌فکر / مهندسی نساجی / دانشگاه صنعتی اصفهان

 مهدی دارشی/ پرستاری/ علوم پزشکی شیراز

حمزه قائدی / مهندسی مکانیک / دانشگاه کاشان

سعیده پورشمسی/ علوم آزمایشگاهی / دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 حسین برازش / مهندسی برق / دانشگاه فسا

محمد مهدی مقدسی / الهیات و معارف اسلامی / دانشگاه اراک

فاطمه اکبری / مهندسی کشاورزی / دانشگاه ولیعصر رفسنجان

مهرداد بداخشان / کاردانی فنی مکانیک / مجتمع آموزش عالی بم

علیرضا هنرور/ فقه و حقوق اسلامی / دانشگاه گنبدکاووس

 مریم منوچهری / آماروکاربردها / دانشگاه فسا

 

گراشیها در خط مرکزی ایران

نقشه پراکندگی دانشجویان گراشی ورودی ۹۳ را به همراه فاصله شهرها تا گراش در ادامه می بینید:

iran_map_iran

 

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

67 نظر

  1. سلام
    با ارزوی موفقیت برای نسل آینده ، کنکوری ها تبریک میگم
    ، قدر این دوران رو بدونید که قابل برگشت نیست و البته در کنار کسب علم به سلامتی خودتون اهمیت بدهید چون سلامتی و تندرستی حرف اول رو میزنه
    و البته بحث مهم ایمان و تقوا خودتون رو هم تقویت کنید ، چون ایمان و تقوا اساس زندگی دنیوی و خرویه اونو دست کم نگیرید .
    پس اول خدا و بعد توکل بر خدا و بعد قدم در راه کسب علم .

  2. متاسفانه درگراش فرهنگ درحال افت بوده ونبایدازکسی انتظارداشت دانشججویان که برای خودپذیرفته شده اند موردتجلیل قرارگیرندکه دراین شهر باکمال تاسف از مهمترین موضوع که همان رسالت خبرنگاری واطلاع رسانی است بی تفاوت میگذرند .پس انتظارعبثی است تقدیرازدانشجویان که برای خود پذیرفته شده اند وحالا نه تلنگر که هیچ شلیکی هم موثرنیست.صبورباشید تا۴ قرن دیگرکه فرهنگمان به مقیاس فرهنگ امروزه بخش اوز میرسد. چه دیدید شایدباگذشت ۴۰۰ سال وضعیت فرهنگ گراش اندکی تغییر کند.اما دراین شهرازهیچ بی تفاوتی نباید شگفت زده شد وبیایید خون دل ماخادمین خبری راببینید تا باورتان آید!!! خدارحم کند . یافاتح خیبر./م ایزدیان شهروندگراشی. نقدآزاداست که امید وارم کسی نگران نشود که تخریب نکرده ایم بلکه انتقادصادقانه بعنوان عضوی ازاصحاب رسانه .

  3. افرین افرین.
    ولی چرا خانم شیروان که بهترین رتبه را اوردن سومین نفر معرفی شده و چرا اقای سرخی اولین نفر?باید به ترتیب رتبه ها نوشته میشد.

  4. باسلام من فرزندم دردانشگاه روزانه علوم قرانی قم قبول شده ولی انتخاب رشته برای دانشکده علوم قرانی گراش بوده ولی درسایت سازمان سنجش اسمی ازگراش نبرده ایامنظور دانشکده علوم قرانی گراش است لطفا جواب دهیدچون می خواهم فرزندم درشهر خودم تحصیل کندممنون

    1. سلام
      کدرشته ای که در کارنامه کنار نام رشته قبولی نوشته شده است را با کدرشته موجود در دفترچه انتخاب رشته علوم انسانی تطبیق دهید تا محل تحصیل مشخص شود.
      کدرشته های ۱۹۲۲۴ و ۱۹۲۳۵ مربوط به دانشکده علوم قرآنی گراش است.

      این اطلاعات را در این فایل جستجو کنید:
      http://www6.sanjesh.org/download/Sar93Ent/Ensani_Part2.zip

    2. ضمن عرض سلام و ادب و احترام و ارادت ، بدین وسیله به اطلاع می رساند که دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم – سازمان اوقاف و امورخیریه – قم ، دارای حدود ۲۵ دانشکده ی علوم قرآنی درسراسرکشور می باشد که کد ۱۹۲۳۵ مربوط به علوم قرآن مجید ( محل تحصیل گراش استان فارس ) که ۴۰ دانشجوی خواهر در نیمسال اول سال ۹۳ و کد ۱۹۲۲۴ مربوط به تفسیر قرآن مجید ( محل تحصیل گراش استان فارس ) نیز تعداد ۴۰ دانشجوی خواهر درنیمسال اول سال ۹۳ می پذیرد.

  5. باتشکر از اقای نوبهار که راهنمایی کردید بله کدرشته ۱۹۲۳۵دانشگاه علوم قرانی قم است می خوام بدونم منظور دانشکده علوم قرانی گراش است ودر چه رشته ای قبول شده بازهم ممنون

  6. خیلی خوشحالم که دو تن از همکاران و دوستان هنرمندان‌مان خانم سمیه کشوری و آقای سعید سرخی در رشته‌های مورد علاقه پذیرفته شدند.
    به آن‌ها تبریک می‌گوییم و امیدواریم در ادامه مسیر کاری و فرهنگی خود موفق باشند.

  7. با عرض تبریک خدمت قبول شدگان گراش و با آرزوی موفقیت در تمامی عرصه ها ، ورود آقایان سعید سرخی، مصیب عالی زاده و سجاد رجایی به شیراز ، شهر علم و فرهنگ خوش آمد می گوییم.
    انجمن دانشجویان گراشی مقیم شیراز

  8. دوستان عزیزم آقایان رجایی و درویشی و نوروزی به شما بابت قبول شدن در دانشگاه تبریک میگم .امیدوارم در مراحل دیگر زندگیتان نیز موفق و پیروز باشید.
    اما واقعا حیف شد که آقای نوروزی با رتبه ۱۷۰۰این دانشگاه قبول شده.

  9. بعد از اعلام نتایج کنکور مرحله اول در گریشنااظهار نظرهای غیر واقعی داشتیم چرا یکنفر این موفقیت را مدیون زحمات برادرو جانباز محترم ابراهیم مهروری ندانست اجحاف وستم به این حد
    استاد بزرگوار ابراهیم مهروری این نتایج قبولی در کنکور حاصل زحمات خالصانه شماست.
    آجرکم الله ودست مریزاد

  10. با عرض تبریک به همه قبول شدگان

    تبریک ویژه به تازه دانشجوی عزیز: حمید انصاری

    که در رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور اوز تحصل خواهد کرد..
    به امید موفقیت روز افزون

  11. الحق والانصاف آقای جعفری راست گفتند……
    من هم به نوبه خود از جناب استاد مهروری تشکر کرده و آرزوی توفیق برای دانشجویان جدیدالورود دارم.
    از اقای جعفری هم بابت یاداوری این نکته تشکر میکنم.

  12. با سلام و تشکر از سایت وزین گریشنا لازم بود که ارگانهای متولی شهر از عزیزانی که رتبه های برتر قبول شده بودند طی مراسمی از انان تقدیر می کردند و نیاز به هزینه کردن انچنانی نبود مهم نفس کار و تشویق آیندگان شهرمان بود البته دبیرستان شبانه روزی ولیعصر گراش با بضاعت موجودمالی موجود در نمازجمعه شهرستان ازآقایان قاسمی و سرخی و تعدادی از دانشآموزان غیر بومی قدر دانی نمودند ولی بهتر بود همه قبولیها یکجا و طی مراسم با شکوهی و با حضور مسوولین و فرهیختگان شهر انجام می گرفت در ضمن اگر ممکن است قبولی های دانش آموزان غیربومی مدارس گراش نیز درج گردد با توجه به اینکه این دبیرستان۷۰در صد دانش اموزان غیر بومی هستند ومتاسفانه موفقیتهای انان هیچ باز تابی در اداره و شهر ندارد

    1. خبر قبولی دانش‌آموزان غیر بومی سخت به ما می‌رسد. اگر در این زمینه با سایت همکاری فرمایید و اسامی را برایمان بفرستید، حتما انعکاس خواهیم داد.

  13. باسلام وعرض ادب خدمت همه عزیزان که با قبولی در رشته های مختلف دانشگاه های کشور برگ زرینی از حصور را با زیبایی در تاریخ علمی گراش همیشه سرفرازمان ترسیم کردند،پوشش جامه ی مقدس دانشجویی برازنده قامت استوارتان باد، به نمایندگی از جامعه بانوان شهر خالصانه ترین تبریک تقدیم شما، درخشش بزرگواران در عرصه ی علم مایه فخر ومباهات ما، در سایه سار حق وانوار طیبه قرآن پایدار ومعزز باشید

  14. ضمن تبریک به همه عزیزان: سرکار خانم معصومه فرجی دوست خوبم :قبولی شما در رشته تفسیر دانشکده علوم قرانی گراش را بهتون تبریک میگم ، شما مصداق بارز علم وعمل هستین انشاءا…باعث ایجاد انگیزه بشین برای سایر بانوان شهر …

  15. ضمن عرض سلام و تبریک خدمت کلیه دوستانی که امسال وارد دانشگاه می شن’
    تبریک ویژه میگم به اون دسته از عزیزانی که به جمع دانشجو معلمان شهر پیوستن
    فقط این رو بگم که قدر خود و حرفه ی انتخابیتون رو بدونید
    در پناه الهی موفق و موید باشید

  16. آقای خواجه پور چرا اسامی پذیرفته شده های اردوفداغ را نمی زنید ما اسامی آنهارا درسایتهای بندرعباس میبینیم تامن اطلاع دارم امسال اردیها قبولی پزشکی دارند ولی درسایت شما زده نشده
    بقول معروف جهانی فکرکن منطقه ای عمل
    پس شهرستانی بیندیشید

    1. همان‌طور که آقای غفوری اشاره کردند تیم خبری گریشنا، راه ارتباطی خاصی با دانش‌آموزان مدارس بخش‌های دیگر ندارد. امیدواریم اداره آموزش و پرورش و مدارس مرتبط، در این زمینه با ما همکاری داشته باشند.

  17. روزها و ساعتها را در تقویم ورق زدیم تا سرانجام ،شاهد موفقیت دانش اموزانمان باشیم و تاج افتخار بر سر نهیم .
    یادمان باشد همیشه بهترین ها و تلاشگرهای واقعی ،قلعه پیروزی را فتح می کنند.
    عزیزانمان: فاطمه عابدین پور ،ریحانه اسدی ،مرضیه حسن زاده ،طاهره عالی زاده ،سعیده دلاوران ،راه یافتنتان به دانشگاه را تبریک میگوییم

  18. ۱- به همه قبول شدگان تبریک عرض می کنم و یه تبریک ویژه خدمت دوستان خوبم علی ذاکرنیا و صادق نوروزی.

    ۲- کیفیت آموزشی و اساتید دانشجویان دوره شبانه فرقی با دانشجویان روزانه ندارد و فرق روزانه و شبانه در شهریه و بعضی از امکانات رفاهی است، لطفا متن را ویرایش کنید. (بنده دانشجو دوره شبانه هستم)

  19. تبریک و خسته نباشید میگم به دوست عزیزم خانم سمیه کشوری ان شاالله در همه مراحل زندگیشون موفق باشند و همچنین تبریک میگم به همه قبول شدگان

  20. من نیز به سهم خودم قبولی تک تک عزیزان بخصوص آقای حمزه قایدی رو صمیمانه به خود و خانواده های محترمشان تبریک میگم.انشالله در همه مراحل زندگی موفق و موید باشید.

  21. ضمن تبریک به همه تلاشگران عرصه علم و هنر جا دارد به تمامی کسانی که در مقاطع تحصیلی بالاتر نیز راه یافته اند تبریک بگوییم . شنیده ام سرکار خانم دکتر مهروری جهت تخصص کودکان قبول شده اند . به ایشان و همه جامعه پزشکی شهرستان تبریک می گویم.

  22. ما بچه های دهستان خلیلی هم به نوبت خود به تک تک افتخار آفرینان فرهنگی شهرستان گراش(خواهر و برادر) تبریک عرض میکنیم.ان شالله درتمام مراحل زندگی موفق باشید و امید است که گره ای از مشکلات شهرستان عزیزمان باز کنید.
    آینده در دستان شماست اگر بخواهید
    افتخار ما پیروزی و سربلندی شما هاست
    بزن اون دس قشنگه به افتخار همشون
    ((محمد حسینی))

  23. سلام
    آقای خواجه پور به من گفتند امروز ساعت ۱ ظهر دفتر نشریه باشم. متأسفانه من آدرس اونجا رو ندارم.
    ممنون میشم آدرس رو بگین
    😐

    1. سلام.
      موسسه هفت برکه در خیابان امام، رو به روی بانک صادرات (محصولات فرهنگی جام جم)، ساختمان جابری، طبقه زیرین قرار دارد.

  24. قبولی فداغی ها درکنکورهای امسال:
    – مرتضی حسینی / علوم سلولی و مولکولی / دانشگاه شیراز

    ۲- فیروز حسینی / علوم سلولی و مولکولی / دانشگاه مراغه

    ۳- علی رمضانی / علوم آزمایشگاهی / دانشگاه زاهدان

    ۴- رضا رنجبر / جغرافیا و برنامه ریزی روستایی / دانشگاه شیراز

    ۵- احمد طاهری / حسابداری / دانشگاه پیام نور بیرم

    ۶- علی عسکری / مهندسی برق / دانشگاه فردوسی مشهد

    ۷- علی رنجبر / حقوق / دانشگاه پیام نور اِوَز

    ۸- علی دریابر / زیست شناسی / دانشگاه پیام نور اِوَز ( جدید )

    ۹- افشین زمانی / کارشناسی ارشد اصلاح نباتات / دانشگاه شیراز

    ۱۰- محسن شیر دل / کارشناسی ارشد میوه کاری / دانشگاه شیراز

    ۱۱- ناصر نریمانی / مترجم زبان انگلیسی / دانشگاه پیام نور اِوَز

    ۱۲- سیمین دریابر / زیست شناسی / دانشگاه پیام نور اِوَز

    ۱۳- فائزه شجاع / حسابداری / دانشگاه پیام نور اِوَز

    ۱۴- فاطمه راستی / شیمی / دانشگاه تهران

    ۱۵- طوبی محمدی / مامایی / دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

    ۱۶- فریبا حسینی / علوم اجتماعی / دانشگاه پیام نور اِوَز

    ۱۷- سودابه راستی نژاد / حسابداری / دانشگاه شیراز

    ۱۸- سارا نورسیده / روانشناسی / دانشگاه بندرعباس

    ۱۹- فاطمه اکبری / اقیانوس شناسی / دانشگاه بندرعباس ( جدید )

  25. تبریک میگم به تک تکهمشهریان گرامی، امیدوارم هرجا و هر رشته ای هستن سالم و سربلند و موفق باشن و مایه افتخار خانواده و شهر
    انشاالله علف سبزی سلف به کامتان بریانی،امتحانات برایتان ماست و اساتید همانند عسل باشد

  26. با عرض سلام وتبریک خدمت آقای حسن زاده
    اکبر حسن زاده شهروند دهستان خلیلی ، دانشجوی رشته نانو تکنولوژی پزشکی ، موفقیت شما را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک گفته و کسب رتبه ۸ کنکور در مقطع کارشناسی ارشد افتخاری است برای دهستان خلیلی و آرزوی موفقیت شما را در تمام مراحل زندگی از خدای بزرگ خواستم.و همچنین آرزوی موفقیت برای قبول شدگان دهستان فداغ امیدوارم که این تبریک اولین تبریک بنده نباشد و این افتخارات ادامه داشته باشد.
    و باشید که این تبریک ها ادامه داشته باشد.

  27. جای بسی خرسندی است که دوستانمان در روستاهای تابعه شهرستان نیز درخششی این چنین داشتند .به همه عزیزانی که از روستاهای شهرستان گراش در رشته های مختلف پذیرفته شده اند تبریک می گوییم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آنان داریم.

  28. سلام وخسته نباشیدبه جویندگان علم در رشته های مختلف.این نویدی است روشن جهت اینده شهرمان.موفقیت همه انها را از خداوند خواستاریم .تبریک باد بر تک تک انها از جمله دانش اموزان عزیز و برادر گرامی اقای صادق درویشی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

67 نظر
scroll to top