گریشنا: اردیبهشت‌ماه امسال نامه نخست دکتر ابراهیم مهرابی به دکتر سید محمد احمدی استاندار فارس در گریشنا منتشر شد. (نامه اول) در آن نامه دکتر مهرابی بر مساله تعیین محدوده شهرستان‌های گراش و لارستان تاکید داشت.

بعد از گذشت چند ماه اکنون دومین نامه مهرابی به استاندار را می‌خوانیم. درخواست این نماینده استفاده از گراشی در مدیریت استانی است.

باسمه تعالی

جناب آقای دکترسید محمداحمدی استاندار محترم استان کبیروکهن فارس

سلام علیکم!

       احتراما معروض می دارد با حضور حضرتعالی به عنوان استاندار فارس، بارقه‌ی امیدی ایجاد شد تا شما بر خلاف گذشتگان، توانمندی نیروهای مدیریتی گراش را باور کرده و محک بزنید، لذا انتظار می‌رفت از تعدادی افراد توانمند گراشی در رده‌های استانی استفاده بفرمایید. اما گویا، فقط سرمایه‌ی این مردم که حاصلِ ذوبِ نقدِ جوانیِ خویش در آن سوی آب و بر آمده از توان مدیریت تجاری و اقتصادی آنها است به مذاق و مزاج مدیران استانی و کشوری، عزیز و لذیذ آمده و هر کس به هر طریقی فقط در صدد بهره‌مندی از این دارایی مردم گراش برمی‌آید و دیگر توانمندی‌ها را به فراموشی می‌سپارد! دیری است این راز ناگشوده مانده است که چرا تمایلی به استفاده از نیروهای گراشی در استان فارس، کم و یا بی رمق است؟!

این در حالی است که فرزندان متعهد و دانشمند این شهرستان در هر کجای کشور و دنیا که مسئولیتی را پذیرفته‌اند، خوش درخشیده و منشاء خدمات شایسته‌ای شده اند. بی‌شک حضرتعالی بر این ادعا، نیک واقف بوده و بر آن مهر تایید می‌زنید. نمی دانیم که آیا دستور دیکته شده‌ای، این رویه را در استان فارس تجویز کرده است یا در توان این عزیزان، شبهه و تردیدی هست؟! علی ای حال، برادر و سرور عزیز و ارجمند پیشنهاد می‌شود، برای یک بار هم که شده، افرادی را برای تصدی مدیریت کلان استانی را برگزینید تا این طلسم نامقدس شکسته شود و علاوه بر مال این مردم، آمال مردم این شهر نیز محترم شمرده شود.

ارادتمند دیروز و امروز جنابعالی

دکتر ابراهیم مهرابی

مشهد مقدس ، شهریور ۱۳۹۳

13920204 Fedagh ostandar (5)