بستن

لطفا دکتر جعفرپور جواب بدهند

نامه فوق از سوی یکی از خوانندگان با امضای الف.م به ایمیل گریشنا ارسال شده‌اند. پاسخ مراجع مرتبط در صورت ارسال در گریشنا منتشر می‌شود.

جناب آقای دکتر جعفرپور نماینده محترم لار، گراش و خنج بخوانند و پاسخ دهند

چندی است شایعه‌­ای بر سر زبان‌­ها است مبنی بر این که حضرت‌عالی با حمایت تعدادی از افراد بانفوذ، در حال پیگیری اخذ مجوز ادغام دانشکده‌­های پزشکی گراش و لار هستید تا دانشکده لار، به عنوان مرکز مادر، اعمال مدیریت کند. ما نیز معتقدیم که نفس ادغام و تجمیع امکانات و عرضه خدمات بیشتر، امر خیری است، اما برگشت سیطره مدیریت سابق لار بر بخشی از نهادهای مستقر در گراش، چندان به مذاق گراشی­‌ها خوش نمی­‌آید. ناخرسندی مردم گراش نیز، البته دلیل موجه ای دارد که نیازی به تکرار آن نمی‌بینیم.

جناب آقای جعفرپور! حضر‌‌‌‌‌‌ت‌عالی بر انگیزه‌های پنهان خویش واقف هستید اما ما نه! لذا برای اثبات صدق مدعیات خود در علاقه به پیشرفت گراش، می­‌توانید رنسانسی را در تعامل لار با گراش ایجاد کنید. بیایید و این تحول را شما ایجاد و به نام خود ثبت کنید. این بار بیایید و مساله ادغام را مسجل بفرمایید، اما، بگذارید دانشکده گراش مرکز مادر باشد. از این رهگذر، صدق نیت شما نیز آشکار می‌گردد.

جناب آقای دکتر! برای یک بار هم که شده نشان دهید توسعه منطقه را می­‌خواهید و نه ترمیم شکوه شکسته و عودت سیطره سابق لار بر شهرستان‌های دیگر!

مسلما رفتارهای احساسی و بازدیدهای اخیر شما از بیمارستان گراش و عیادت بیماران و نامه‌­نگاری و تردد مکرر ولی مشکوک و شرکت در جلسات وزارت و …، اگر به قصد الحاق دانشکده گراش به لار بوده باشد، البته چندان از ازرش معنوی برخوردار نبوده و مردم نیز به حساب نیت‌های دیگری می‌گذارند و ممکن است خشم مردم را نیز برانگیزد. در غیر این صورت پذیرش پیشنهاد فوق بر شما صعب و گران جلوه نخواهد کرد. برادر عزیز! این گوی و این میدان. لذا به طور واضح پاسخ بفرمایید:

۱. آیا شایعه فوق صحت دارد؟

۲. با اصل پیشنهاد فوق چقدر موافق هستید؟

۳. در صورت موافقت، هزینه‌­ای که گروههای فشار در لار بر شما وارد می­‌کنند تا چه اندازه خواهد بود تا پاسخ بخشی از این تاوان را ما بر عهده بگیریم؟

۴. مطمئنا در صورتی که پیشنهاد فوق و پیشنهادات آینده ما را بپذیرید، ورق انتخابات آینده به سود شما خواهد بود.

۵. در صورتی که دست بسته هستید و خیرتان به این شهرستان نمی­‌رسد، لطفا … مرسانید! و مردم را هر روز به دغدغه‌­ای جدید مبتلا نفرمایید.

ما پاسخ ندادن به این مطلب را نشانه درستی شایعه و تلاش پنهانی شما برای پایمال کردن حق مردم و سوء استفاده از موقعیت نمایندگی دانسته ولی پاسخ در خور و منطقی را نشانه صداقت حضرت‌عالی می‌پنداریم.

منتظر پاسخ می‌مانیم!

با سپاس فراوان

الف.م – مرداد ۹۳

Arm Daneshkadeh Pezeshki

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

15 نظر

  1. امیدواریم جناب دکتر جعفرپور پاسخ دهند.
    باید توجه داشت دانشکده علوم پزشکی گراش چه از لحاظ قدمت و چه از لحاظ مدت استقلال (از دانشگاه علوم پزشکی شیراز) و چه از لحاظ فضای فیزیکی و امکانات به نحو قابل توجهی نسبت به دانشکده لار ارجح است. چندی پیش هم موافقت قطعی شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور با دانشکده علوم پزشکی گراش اعلام شد. اما در خصوص دانشکده لار تا کنون چنین خبری منتشر نشده. جناب جعفرپور لطفا پاسخ دهید.

  2. پاسخی در کار نیست ما خواب بودیم اینا مشغول کار……اگه این کار انجام دادن نظام باید پاسخگو باشد و هزینه برایش باید پرداخت کند……و البته برای مسولین اهمیت ندارد از ماست که برماست

  3. به نظرم جناب حعفر پور پاسخ خواهند داد چرا که تداوم نمایندگی برای ایشان بسیار مهم است. از طرف دیگر برادران همسو با ایشان در گراش، به وی فشار خواهند اورد تا بیش از این خلف وعده نکند. ضمنا او مدعی صداقت و شفافیت است . احتمالا دست از لجاجت بر خواهند داشت.یا کلا منصرف میشود ویا تقاضای( برادر یا خواهر) ا.م. عملی خواهد کرد. ببینیم و بشنویم!

    1. بازی باید برد – برد باشد. با توجه به این که مجوز دانشگاههای وابسته به وزارت علوم به لار داده شده است. عدالت می گوید دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت بنابه دلایل متعددی باید به گراش داده شود. این حق گراش است.

  4. با توجه به حضور چند باره ایشان و استقبال گرم ریس دانشکده این نتیجه دور از ذهن نبود. اقای بهمنی به گرمی از ابشان استقبال میکردند در صورتی که جعفر پور به دنبال شناسایی ظرفیت دانشگاه گراش برای پیگیری و گزارش دهی به مرکز استان و کشور بود
    اخه تا کی ما باید خواب باشیم

    1. ( ما) محترم!
      اگر آب پاک گراش میل فرمودین خیلی واضحه که چه کسی نوشته.
      هر که هست ، مطلب درستی نوشته.
      اُنظُر اِلی ما قیلَ وَلا تَنظُر اِلی مَن قالَ( بنگر به گفته شده و منگر به گوینده)

  5. باید مردم هوشیار باشند این حق گراش است دانشکده با این عظمت به دانشگاه تبدیل شود البته اگر خودیا بگذارند وفریب لاریهانخورند

  6. به نظرمی رسد کار دانشگاه شدن دانشکده لار در خفا انجام شده واینکه میگویند دانشکده گراش استقلال یافته فرا فکنی است برای سرپوش گذاشتن بران واز قراین پیداست که نیروهای خودی با نماینده همکاری کرده اند جوانان ومردم گراش هوشیار باشید کلاه گشادی سرتان رفته است

  7. بازدید آقای جعفرپور برای برآورد توانائی های دانشکده گراش بوده تا قدرت چانه زنی خود را در وزارتخونه ببره بالا
    باید قبول کرد که او گردوئی که سه تا مغز نداشته باشه نمیشکونه

  8. وحدت از دیدگاه قرآن کریم

    وحدت و همبستگی مسلمانان و امت پیامبر اکرم (ص) از اصول مهم دین اسلام می باشد که تاکید و سفارشات فراوانی به آن شده است. در قرآن کریم آیات متعددی به وحدت و پرهیز از تفرقه سفارش نموده اند. خداوند انسان ها را در قومیت ها، نژادها و جنسیت های متفاوت خلق نموده است، و این گوناگونی نمی تواند باعث جدایی و برتری افراد نسبت به یکدیگر باشد. از نظر قرآن، انسان ها از جنس مذکر و مونث آفریده شده اند و مردمان، امتی واحد و یگانه بوده اند. تمایز رنگ و زبان آنان نه مایه امتیاز و نه نشانه برتری است، بلکه نشانه های قدرت الهی است. چندگونگی قبیله ای و طایفه ای، راهی برای شناسایی بهتر و هماهنگی و همگرایی است. هر ملتی به جهات چندی پدیدار می گردد؛ چنان که امتها و شرایع نیز به جهات شرایط زمانی، روحیات، مقتضیات روحی و روانی انسان پدید آمده است. بنابراین نمی توان به این مسائل به عنوان مسائل محوری نگریست، بلکه اموری عرضی هستند که در شرایط خاص و مقتضیات خاصی پدیدار می گردند.‏
    وحدت و همبستگی یکی از مواردی است که تداوم و پایداری نظام ها و ملت ها به آن بستگی دارد، و به همین دلیل، تمامی ملل برای وحدت و همبستگی اهمیت خاصی قائل شده اند و برای حفظ این امر خطیر برخی امور را، در فرهنگ خود مقدس و مهم شمرده و آنها را محور همبستگی خود قرار داده اند به عنوان نمونه وقتی در تاریخ جنگ های صلیبی که علیه مسلمانان بر پا شد دقت کنیم می بینیم مسیحی ها بهترین حربه ای که برای اتحاد خود بکار بستند دین بوده است، یا در جنگ جهانی دوم آلمان ها برای همبستگی خود از عنوان نژاد برتر استفاده کردند. در این خصوص دین مبین اسلام نیز از سایر ادیان مستثنی نبوده و اهمیت خاصی برای این موضوع قائل شده و قرآن کریم بر این نکته، نهاده است که وحدت مایه استواری و نیرومندی و اختلاف، موجب شکست و سستی و از کف دادن قوت و قدرت است. در سوره مبارک انفال، در مقام بحث از جنگ بدر که در جریان آن شماره مسلمانان کمتر از یک سوم مشرکان بود و توشه و سلاح و آمادگی کمتری داشتند، اما سرانجام پیروزی از آن مسلمانان گشت، می خوانیم: وَ أَطِیعُواْ اللّهَ وَ رَسُولَهُ وَلاَ تَنَازَعُواْ فَتَفْشَلُواْ وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَاصْبِرُواْ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ و (فرمان) خدا و پیامبرش را اطاعت نمائید، و نزاع (و کشمکش) نکنید، که سست شوید و قدرت (و شوکت) شما از بین برود و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است (انفال۴۶)

  9. لاریها همیشه واسه منافع خودشون در حال فعالیتن ولی متاسفانه توی گراش دو یا چند دستگی وجود داره که همین باعث میشه که فعالیتها و منافع در راستای هم نباشن

  10. اری لاریها همیشه وحدت دارند وپشت هم میگیرند وحریف هستند ولی ما گراشیهاهمش بر ضد هم هستیم وچشم دیدن هم رانداریم وهرکس سازخودش را میزند برای همین همیشه درجا میزنیم وفقط به پولمان مینازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top