بستن

استخدام پرستار در دانشکده‌ی علوم پزشکی

گریشنا: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گراش برای تأمین نیروی مشاغل پرستاری مورد نیاز خود،اطلاعیه‌ی استخدامی منتشر کرد.

به گزارش سایت دانشکده‌ی علوم پزشکی و خدمات درمانی گراش؛دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش از واجدین شرایط در shabakehرشته‌های پرستاری، کاردانی اتاق عمل و بهیاری جهت استخدام قراردادی برای مرکز درمانی امیرالمومنین علی (ع)گراش ثبت نام می‌کند.

مهلت ثبت نام از روز دوشنبه بیست‌وششم خرداد ماه ساعت ۱۴ تا روز دوشنبه دوم تیر ماه تعیین شده است.

 داشتن حداقل ۲۰سال سن وحداکثر ۲۵ سال برای دارندگان دیپلم بهیاری ،۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی،۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد تا تاریخ انتشار آگهی، تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور، تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت،عدم سابقه محکومیت جزایی،نداشتن منع استخدام دردستگاه‌های دولتی، از شرایط استخدام است.

ثبت نام به  صورت الکترونیکی و ازطریق سایت اینترنتی دانشگاه صورت می‌گیرد.

این جدول، نیاز‌های مشاغل پرستاری را نشان می‌دهد:

ردیف

عنوان رشته شغلی

 

جنسیت

شرایط احراز

محل جغرافیایی

مرد

زن

۱

پرستار

مرکز آموزشی  درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش

*

*

مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد  در رشته پرستاری

۲

کاردان اتاق عمل

مرکز آموزشی  درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش

*

مدرک تحصیلی کاردانی در رشته اتاق عمل

۳

بهیار

مرکز آموزشی  درمانی امیرالمومنین علی (ع) گراش

*

مدرک تحصیلی دیپلم بهیاری

 تکمیل برگ درخواست شغل،پرداخت مبلغ ۶۰۰۰۰ ریال برای دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاهی و ۴۰۰۰۰ ریال برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم به حساب شماره ۴۷۴۴۲۷۸۳۱ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی  گراش نزد بانک ملت  به عنوان حق شرکت درامتحان عمومی و تخصصی داوطلبان و یک قطعه عکس ۴×۳،از جمله مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی محسوب می‌شوند.

برای گرفتن فرم ثبت‌نام، دفترچه راهنما را ازسامانه استخدام دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانلود کنید.

 

 

10 نظر

  1. ۳- آزمون استخدام قرارداد کار معین دانشگاه علوم پزشکی گراش ۹۳
    http://cafenetgerash.blogfa.com/post/165

    ۲- آزمون استخدام قرارداد کار معین دانشگاه علوم پزشکی لارستان ۹۳
    http://cafenetgerash.blogfa.com/post/164

    ۱- آزمون پذیرش قرارداد کار معین مشاغل پرستاری فارس بجز لار و گراش
    http://cafenetgerash.blogfa.com/post/163

  2. با سلام و خسته نباشید به همکاران محترم
    سایت خبری جنوب پرس آخرین اخبار استان های فارس، خوزستان، بوشهر و هرمزگان را پوشش می دهد.
    لینک سایت وزین شما نیز در پیوند های سایت خبری جنوب پرس و در قسمت سایت های استان فارس درج شده است که خواهشمندیم شما نیز بزرگواری نمایید لینک جنوب پرس را به آدرس
    http://www.jpnews.ir
    در پیوندهای آن سایت وزین اضافه نمایید
    لیکن از شما درخواست دیگری نیز داریم که خواهشمنیدم با سایت وزین شما تبادل بنر داشته باشیم که اگر صلاح می دانید یکی از دو بنر جنوب پرس به آدرس های
    http://www.uploadax.com/images/15714111242581297250.jpg
    http://www.uploadax.com/images/69690699102559852683.jpg
    در آن سایت وزین درج نمایید و پس از آن از طریق ایمیل
    jonoubpress@yahoo.com
    ویا از طریق این لینک
    http://www.jpnews.ir//?module=plugin&m_name=contact
    به ما اطلاع دهید تا بنر سایت وزینتان در جنوب پرس درج شود
    صمیمانه از همکاری شما سپاسگزاریم
    ارادتمند قاسمی
    سایت خبری جنوب پرس
    http://www.jpnews.ir
    ۰۲۱۸۹۷۸۲۶۸۲
    ۰۹۳۷۸۱۰۲۷۳۱

  3. استخدامی در لار
    ردیف عنوان رشته شغلی محل جغرافیایی خدمت شرایط احراز
    ۱ پرستار بیمارستان های لار، بیرم و اوز (مرد و زن) دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته پرستاری
    ۲ بهیار بیمارستان های لار، بیرم و اوز (مرد و زن) دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم در رشته بهیاری
    ۳ بهیار بیمارستان بیرم (فقط زن) دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته مامایی
    ۴ کاردان هوشبری بیمارستان های لار، بیرم و اوز (مرد و زن) دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته هوشبری
    ۵ کارشناس هوشبری بیمارستان های لار، بیرم و اوز (مرد و زن) دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بیهوشی
    ۶ کاردان اتاق عمل بیمارستان های لار، بیرم و اوز (مرد و زن) دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته اتاق عمل
    ۷ کارشناس اتاق عمل بیمارستان های لار، بیرم و اوز (مرد و زن) دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته اتاق عمل

  4. جدول نیاز های مشاغل دراستان
    ردیف عنوان رشته شغلی محل جغرافیایی خدمت شرایط احراز

    ۱ پرستار بیمارستانهای شیراز ، بیمارستانهای قطب الدین و امیر مرد یا زن ، بیمارستانهای آباده ، اقلید ، بوانات ، مرودشت ، کازرون ، ممسنی ، فیروزآباد ، خنج ، لامرد ، اشکنان ، استهبان ، نی ریز ، سپیدان ، پاسارگاد ، سروستان ، کوار ، خرم بید ، قیرو کارزین ، مرد یا زن ، بیمارستان داراب مرد یا زن (۷۰% اولویت با مرد)، بیمارستانهای حضرت زینب ، حافظ ،درمانگاههای مطهری و امام رضا و پوستچی فقط زن دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته پرستاری
    ۲ بهیار بیمارستانهای شیراز ، بیمارستانهای قطب الدین و امیر فقط مرد ، بیمارستانهای آباده ، اقلید ، بوانات ، مرودشت ، کازرون ، ممسنی ، فیروزآباد ، خنج ، لامرد ، اشکنان ، داراب ، استهبان ، نی ریز ، سپیدان ، پاسارگاد ، سروستان مرد یا زن (۷۰% اولویت با مرد) دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم در رشته بهیاری
    ۳ کاردان اتاق عمل بیمارستانهای شیراز ، بیمارستان قطب الدین مرد یا زن
    بیمارستان حضرت علی اصغر مرد یا زن (۷۰% اولویت با مرد) ، بیمارستان حضرت زینب فقط زن ،بیمارستانهای مرودشت ، کازرون ، فیروزآباد ، خنج ، لامرد ، استهبان ، نی ریز ، سپیدان ، پاسارگاد ، سروستان مرد یا زن (۷۰% اولویت با مرد) دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته اتاق عمل
    ۴ کارشناس اتاق عمل بیمارستانهای شیراز ، بیمارستان قطب الدین مرد یا زن ، بیمارستان حضرت علی اصغر مرد یا زن (۷۰% اولویت با مرد) ، بیمارستان حضرت زینب فقط زن، بیمارستانهای مرودشت ، نی ریز ، سپیدان مرد یا زن (۷۰% اولویت با مرد)
    بیمارستان کازرون مرد یا زن دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته اتاق عمل
    ۵ کاردان هوشبری بیمارستانهای شیراز ، بیمارستانهای قطب الدین و امیر مرد یا زن ، بیمارستان حضرت علی اصغر فقط زن بیمارستانهای مرودشت ، کازرون ، نی ریز ، سروستان مرد یا زن ،
    بیمارستان لامرد مرد یا زن (۷۰% اولویت با مرد) دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته هوشبری
    ۶ کارشناس هوشبری بیمارستانهای شیراز ، بیمارستانهای قطب الدین و امیر مرد یا زن ، بیمارستان حضرت علی اصغر فقط زن ، بیمارستانهای مرودشت ، نی ریز مرد یا زن دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته هوشبری

  5. برگ درخواست شغل از دانشگاه / علوم پزشکی وخدماتی بهداشتی درمانی ……………………

    دراین قسمت چیزی ننویسید
    ۱- نام خانوادگی : ۲- نام :
    ۳-نام پدر: ۴-جنس : ۱- مرد ۲ – زن
    ۵- تاریخ تولد : روز ماه سال ۶ – محل تولد : استان : شهرستان : بخش :

    ۷- شماره شناسنامه : ۸- شماره ملی: ۹- محل صدورشناسنامه:

    ۱۰- دین : مذهب : ۱۱-وضعیت تاهل: متاهل  ۲- مجرد

    ۱۲- وضعیت نظام وظیفه : ۱- دارای کارت پایان خدمت  ۲- دارای معافیت قانونی دائم 
    ۱۳- وضعیت ایثارگری :
    ۱-  جانباز درصد جانبازی ……………… درصد
    ۲-  رزمنده (برای حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه درجبهه) مدت حضور درجبهه : روز ماه سال
    ۳-  آزاده مدت اسارت : روز ماه سال
    ۴- فرزند وهمسر شهداء: فرزند  همسر 
    ۵- فرزند وهمسر جانبازان ۲۵%وبالاتر: فرزند  همسر 
    ۶- فرزند وهمسر آزادگان بالای یکسال اسارت: فرزند  همسر 
    ۷- فرزند وهمسر رزمنده دارای سابقه حداقل شش ماه حضورداوطلبانه درجبهه: فرزند  همسر 
    ۸- فرزند جانبازان زیر۲۵% وآزادگان زیر یکسال اسارت : فرزند جانباز  فرزندآزاده 
    ۹- خواهروبرادر شهدا: خواهر  برادر 
    ۱۴- سایر موارد : ۱- سهمیه آزاد  ۲- معلولین عادی  ۳- افراد بومی محل مورد تقاضا  ۴- افراد بومی استان 
    ۵- مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان  (مدت خدمت ………..روز ………….ماه ………….سال ) ۷- افراد غیر بومی
    ۱۵- آخرین مدرک تحصیلی : دیپلم بهیاری  کاردانی  کارشناسی  کارشناسی ارشد 
    ۱۶- رشته تحصیلی : گرایش تحصیلی : معدل :
    ۱۷- دانشگاه محل تحصیل : استان محل تحصیل :
    ۱۸- تاریخ اخذ آخرین مدرک تحصیلی : / / ۱۳ ۱۹- محل اخذ دیپلم بهیاری :
    ۲۰- شغل مورد درخواست : (فقط یک شغل ) ۲۱- محل جغرافیایی مورد تقاضا (فقط یک محل)
    ۲۲- محل جغرافیایی انجام طرح برای مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان که درحین انجام تعهدات قانونی هستند محل خدمت ………..
    ۲۳- نشانی کامل : محل سکونت :استان ………………………………..شهرستان ……………………………………..خیابان ……………………………………………
    کوچه …………………………..پلاک ………………………….کدپستی …………………………………..شماره تلفن ثابت ……………………………………………………….
    کد شهر ………………………….شماره تلفن همراه ……………………………….
    ۲۴- شماره تلفن برای تماس ضروری :
    اینجانب ………………………………………. متقاضی شرکت درآزمون قرارداد کار معین دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی …………………. متن آگهی مربوطه را با دقت وبه طور کامل مطالعه وسپس تقاضای فوق را تکمیل نموده ام ومسئولیت صحت کلیه مندرجات آن را به عهده می گیرم .درصورت اثبات خلاف اظهارات اینجانب در هرمقطع زمانی (قبل وبعد ازاشتغال ) هر گونه حقی را برای جذب درآن دستگاه از خود سلب می نمایم

    ۲۵- تاریخ تنظیم فرم : امضاء و اثرانگشت متقاضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 نظر
scroll to top