بستن

صحبت نو به «نقطه سر خط» رسید

گریشنا: شماره ۴۵ نشریه صحبت نو با طرح متفاوت روی جلد و تیتر اول «نقطه سر خط» اعلام می‌کند که این آخرین شماره نشریه است.

به نوشته سایت صحبت نو، روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۳ شماره ۴۵ نشریه صحبت نو در حال و هوای متفاوتی به روی گیشه‌های مطبوعاتی رفت. طبق آنچه در سرمقاله این شماره به قلم کاظم رحیمی‌نژاد آمده است، قرار است این شماره پایان کار گروه فعلی در دوره دوم این نشریه باشد. طبق توضیح او، گویا عبدالحمید غریب‌نواز، صاحب امتیاز و مدیر مسئول صحبت نو قصد دارد نشریه را با سیاست‌گذاری و احتمالا گروه جدیدی منتشر کند. رحیمی‌نژاد البته در این سرمقاله از حسن نیت و توجه غریب‌نواز طی مدت بیش از ۴ سال همکاری با این گروه تقدیر و تشکر و برای گروه جدید آرزوی موفقیت کرده است.

مجموعه رسانه‌ای «صحبت نو» سابق از این پس در پایگاه خبری- تحلیلی «صحبت نیوز» قلم خواهند زد. این پایگاه خبری نیز همان پایگاه «صحبت نو» ولی با نام و لوگوی متفاوت است. هم‌اکنون لوگوی این پایگاه خبری تحلیلی تغییر کرده است و تا چند روز دیگر دامین بالای صفحه نیز تنها با آدرس www.sohbatnews.ir  قابل رویت خواهد بود. ضمن اینکه با دامنه‌های com/ org/ net نیز این پایگاه خبری تحلیلی قابل دسترسی است.

رحیمی‌نژاد همچنین افزوده است گروهی که در ۴ سال گذشته «صحبت نو» را منتشر کرد به زودی نشریه‌ای جدید با نامی جدید به صورت چاپی نیز منتشر خواهد کرد، اما تا آن روز فعالیت این گروه را می‌توان در «صحبت نیوز» دید.

غیر از سرمقاله بلند این شماره، چکیده دو گفت و گو نیز روی جلد آمده است. گفت و گو با استاندار فارس و گفت و گو با شهردار لار.  از حرف‌های استاندار در این گفت و گو این بخش‌ها روی جلد آمده است: «عنوانِ جنوب فارس برای ادارات کل لارستان، کارشناسانه نبود»؛ «یکی از مشکلات اساسی لارستان، بعد مسافت زیاد تا مرکز استان است»؛ «به هر بخشی می‌رویم می‌خواهند شهرستان شوند و به هر شهرستانی می‌رویم می‌گویند فرمانداری ویژه می‌خواهیم»؛ و «اگر قرار باشد نماینده‌ای به فارس اضافه شود، حق شیراز است». متن کامل این گفت و گو به همراه گزارش جلسه شورای اداری لارستان به ریاست استاندار، مطالب صفحه دو این شماره را تشکیل می دهند.

در صفحه سوم نیز گفت و گو با قنبرنژاد، شهردار لار درج شده است، با این تیتر که از حرف‌های او انتخاب شده است: «راهبرد شهرداری لار، حمایت از سرمایه‌گذاران است». در صفحه آخر این شماره نیز حاشیه‌نوشت احمد مبشری، گزارش دیدار تعدادی از اعضای تشکل لارستان بیدار با استاندار، شعری از عبدالرضا مفتوحی و دو یادداشت کوتاه از اسماعیل شجاعی و موحدی کار شده است.

sohbate-45

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top