بستن

چوپان نوجوان در سقوط از کوهستان جان داد

گریشنا:کوهستان جان چوپان دوازده‌ ساله را گرفت و نیرو‌های هلال‌احمر جسد بی‌جان او را امروز بیستم فروردین ماه به شهر برگرداندند.
به گزارش سایت جمعیت هلال‌احمر گراش؛ دیروز ساعت ۲۰ خبر گم شدن پسری دوازده ساله به اسم داوود پیل‌خواه  فرزند علی به جمعیت هلال‌احمر گزارش شد.
داوود به همراه گله‌اش به کوه‌های اطراف رفته بود اما تا اواخر دیشب به خانه برنگشته بود بلافاصله بعد از اعلام این خبر تیم جستجو و نجات هلال‌احمر با یک دستگاه آمبولانس و خودرو وانت برای پیدا کردن او به کوهستان و محل وقوع حادثه اعزام شدند.
به گفته سرپرست تیم:«گروه اعزامی به دلیل تاریکی شب موفق به پیدا کردن چوپان نوجوان نشدند و فقط توانستند گله را پیدا و به پایین کوه هدایت کنند بعد از روشن شدن هوا در ادامه‌ی عملیات جستجو، جسد داوود که از ارتفاع ۱۵ متری سقوط کرده بود پیدا و با ابزار کوهستان به پایین کوه منتقل شد.این عملیات ساعت ۱۰:۳۰ امروز به اتمام رسید.»
marg12
marg1

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

22 نظر

  1. آرزوی آرامش برای روح اون مرحوم دارم.
    اما فکر می‌کنم خبری که همیشه مورد غفلت واقع می‌شه، حضور این عزیزان هلال احمره که همیشه کارشون رو انجام می‌دن. به نظرم یکی از سخت‌ترین کارها و مسئولیت‌ها بر عهده این بزرگوارانه.

      1. این شغل نیست وظیفه هر انسان هست که به هم نوع خود کمک کند .پس اون همه مردم که اونجا بودن از کی پول میگیرنفشاید از چهار نفر مثل شما!

  2. اقا یا خانمی که اسم برای کامنت خودتون نزاشتین یکم انصاف داشته باشین…شما اگر جرعت دارین اسم برای خودتون بزارین وهویت خودتون…

  3. سلام
    نام شما -این اقدامات توسط تیم امدادو نجات کوهستان هلال احمر انجام میشه که بابت ان وجهی دریافت نمیکنن .
    چه خوب فرهنگ مداری خود را نشان میدادیم اگر از اینگونه اقدامات به هر شکل ممکن تشکر میکردیم .

        1. اقای محترم که بااسم مطلع نظر دادین اولا اگه نمیترسیدین که اسمتون مینوشتین دوما شما بیاین اموزش ببینین و شما برین واسه کمک به مردم و پولش هم گیر شما بیاد و ماهم راحت خونه میخوابیم ماکه خسیس نیستیم.خیلی ها اومدن بخاطر پولش بعد دیدن نمیصرفه و انصراف دادن
          .

  4. داوود شاگرد من بود و خیلی متاسف شدم.مساله مهمتر وجود کودکان کار است که شاید داوود به جای چوپانی کردن در وقت آزاد، می بایست درسش را مثل بچه های دیگر مرور می کرد.
    صبر و تسلی را برای خانواده و دوستان داوود مسالت دارم.

  5. سلام
    نام شما اولاً خیلی ممنون از تشکر شما ،ثانیا این عملیات ها کاملاً داوطلبانه بوده واین نجاتگران هیچ گونه چشم داشتی ندارن ،ثالثاٌبه دلیل داشتن حس نوع دوستی تا هر جا که لازم باشه ودر توان داشته باشند به مردم خدمت میکنند.

  6. ضمن عرض تسلیت به خاطر مصیبت وارده”کی گفته پول میگیرن وظیفشونه،آقا چرا اطلاعات غلطت میدی به مردم یخورده مطالحتو بیشتر کن،بی چشم و روح…..

    1. حسین جان اول بشین غلط املائی تو درست کن بعد بکو چرا اطلاعات غلط میدن
      من خودم نجاتگر هستم به ازای هر ماموریت حق ماموریت میدن

      1. شما که میگی نجاتگری اولا نجاتگر چی هستی ودر کجا به مردم خدمت میکنی که فکرش هم نمی کنم باشی فقط اسمشو شنیدی ثانیاخود توبه پایگاه معرفی کن تا برای دفع بعد با شما بریم ماموریت بعد حقوقی شما میگی ،مال من هم برای شما ،ثالثااگه هم از کسی چیزی شنیدی حق ماموریت میدن اره اون بابت بچه های که ۲۴ ساعت در پایگاه شیفت میدن ودر کنار خانواده شون نیستن مثل شما وبعد هم مقدار پولی که میدن به عنوان غذای که مصرف میکنن شامل میشه،که بعضی وقتها تازه باید از جیب هم بدن حالا خرج تعمییر لباس،کفش،بنزین…………..بکنارودر اخر همکنون نیازمن یاری سبز پلاسیده شما هستیم

        1. این حرف ها برای خودت خوبه من چندین ساله دارم در هلال احمر خدمت میکنم به ازای هر ماموریت عملیاتی اگه نجاتگر باشی ۲۸هزار تومان میدن اینکه دیگه انکار کردن نمیخواد رفتن زحمت کشیدن طرف رو پیدا کردن دستشون هم درد نکنه میدونم هم حق ماموریت ناچیز هست و زحمتشون بیشتر از اینهاست بازم خدا خیرشون بده ولی چیزی که هست در قبالش چیزی هم دریافت میکنن که نباید منکر ان باشند

        2. شما کجاش داری خدمت میکنی که ما شما رو ندیدیم یا شاید مثل سرباز گمنان خدمت میکنی واما بعد،کی انکار کرد اره میدن ولی نه انجوری که شما فکر میکنی نیست بستگی به نامه ای که برای کشیک استان میفرستن داره وتصمیم استان،اول هم گفتم که حداقل امدادگران ونجاتگران اینجا برای حق ماموریت نمیرن بلکه برای دل خود ورضایت خداوند خدمت میکنندراستی خودتو معرفی نکردی یا یک نشونه بده که من متوجه بشم که راست میگی وگرنه تمام حرف های شما پشمه.

  7. اگه پول میگیرن نوش جانشون.!!!اینا بنده خدا دارن با جون خودشون بازی میکنن.!!!آدمهایی هستن که راحت پشت میز نشستن و هیچ کاری انجام نمیدن تازه رشوه هم میگیرن.!!!!!!!!!

  8. در ابتدا باید از زحمات بی دریغ و فداکاریهای برو بچه های محترم هلال احمر گراش تشکر و قدر دانی کرد.امیدوارم سخنان تیز و بی انصاف بعضی از دوستان که همه اجر دنیوی را مادی میبینند را به بزرگی خودتان ببخشید و اجرکم من الله.ای دوستان مخالف فکر کنید یک روز خدای نکرده در کوه یا سیل یا اوار گرفتار باشید حاضرید چقدر خرج کنید تا نجات یابید.حالا این دوستان مجانی و بدون هیچ چشم داشتی همه ما را بنحو احسن نجات می دهند.خداییش در قضاوت یکم انصاف داشته باشید.

  9. باسلام
    امدادگران ونجاتگران هلال احمر من هم تشکر و خسته نباشید عرض میکنم انشا الله همیشه در خدمت مردم باشیم و فقط برای رضای خدا خدمت کنیم.واقعا من از تلاش شبانه روزی و همکاریهایتان تشکر میکنم هیچ وقت فراموش شدنی نیست…

  10. اینکه گاهی به کسی نیکی مبکنی و او قدرشناسی نمیکند تو را به کار نیک بی رغبت نکند که تو پاداش خیش را از دست کسی میگیری که هیچ نیکی به او نکرده ای به هر حال جهان پاداش تو پس میددهد ولو از ناحیه ای که تو هر گز گمان نمیبری.
    امام علی(ع)

نظرات غیر فعال

22 نظر
scroll to top