گریشنا: اداره ثبت اسناد و املاک با حضور مرسلپور معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مسئولین استانی، روز شنبه، نوزدهم بهمن در گراش راه اندازی خواهد شد.
به گزارش حجت عابدی؛اصغر فرودی در این رابطه گفت:«اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گراش با هدف دسترسی سریع به خدمات ثبتی، ارائه خدمات به موقع و موثر به مراجعان راه اندازی میشود.»
او گفت:«خوشبختانه با پیگیریهای فرمانداری، شورای اسلامی شهر و همکاری مسئولین اداره کل ثبت املاک استان فارس این اداره در شهرستان گراش راه اندازی میشود و شهروندان برای امور ثبتی میتوانند به این اداره مراجعه کنند.»
طی صحبت تلفنی خبرنگار گریشنا با حسنی رئیس شورای اسلامی شهر، او گفت:«این اداره در ساختمان استیجاری، جنب مسجد علیابنابیطالب(ع) با پانزده نفر چارت تشکیلاتی افتتاح خواهد شد. نزدیک به صدوبیست میلیون تومان، خرید تجهیزات این اداره هزینه داشته است و حاج محمد حسنی نیز یک خودروی پژو ۴۰۵ به هزینهی بیستوهفت میلیون تومان به این اداره اهدا کرده است و همچنین برای احداث این اداره در محل مجتمع اداری، دو هزار متر زمین در نظر گرفته شده است.»
برنامهی افتتاح ساعت ۱ روز شنبه در سالن دانشکدهی علوم پزشکی با سخنرانی مرسلپور آغاز خواهد شد و بعد از آن اداره افتتاح خواهد شد با پایان یافتن مراسم افتتاح، حاضرین برای مراسم کلنگزنی به محل در نظر گرفته شده برای احداث اداره ثبت اسناد و املاک خواهند رفت.
ا حمد جهان پناه .فداغ
۲۰ بهمن ۱۳۹۲
با درود .. چه خوب است که ادارا ت شهرستان گراش بوسیله خود اهالی گراش اداره شود
همشهری
۱۹ بهمن ۱۳۹۲
از مسئولین شورا و فرمانداری به خاطر استقرار این اداره تشکر می کنیم
بدونین که وقتی در خدمت شهر باشین همه پشتتون هستن و دقیقا به همین خاطر بهتون رای دادن
به امید استقرار بقیه ادارات
مسعود
۱۹ بهمن ۱۳۹۲
همه ۱۵ نفر از لار میان…مطمئن باشید باز هم ر ما کلاه میره…مگه گراش با سواد نداره
گراشی
۱۹ بهمن ۱۳۹۲
این ۱۵ نفر کارمند به چه صورتی استخدام، جذب و شروع به کار میکنند، و از کجا پیدا میکنند؟ ؟؟!
دلسوز
۱۸ بهمن ۱۳۹۲
۱۵ نفر.واقعا!!!!!!!
یعنی از فردا اداره ثبت گراش ۱۵ نفر کارمند داره یا بعد از گذشت ۳ ، ۴ سال به این تعداد میرسه؟!!!!!!!!!!!!!
ابوسارا
۱۸ بهمن ۱۳۹۲
خیلی عالی. متشکریم
من
۱۸ بهمن ۱۳۹۲
من از خود آقای عابدی هم تشکر میکنم
سعید
۱۷ بهمن ۱۳۹۲
از اطلاع رسانی اقای عابدی تشکر میکنم