بستن

پیروزی شش گله قرمزپوشان در شهرآورد

گریشنا: یک پیروزی قبل از برگزاری شهرآوردی قرمز-آبی تهرانی‌ها، نوجوانان فوتبالیست گراشی شهرآورد قرمز-زرد را مسابقات لیگ برتر استان فارس برگزار کردند. حاصل این بازی یک برد تاریخی ۶-۱ برای نوجوانان هلال‌احمر در برابر اتحاد بود.

به گزارش مجید افشار بعد از سه هفته تعطیلی به خاطر امتحانات مدارس توپ لیگ برتر نوجوانان فارس دوباره به چرخش درآمد. ورزشگاه شهدای گراش ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه با تلاوت قران و خواندن سرود ملی بازی آغاز شد. هنوز بازی جا نیافتاده بود که محسن محمدی در ثانیه ۵۰ گل اول بازی را برای هلال‌احمر زد. در ادامه بازی علی زاهدی با شوتی سرکش گل دوم را برای این تیم به ثمر رساند.

اتحاد در سلوغی جلو دروازه با شوت محمدرضا بهرامه به گل رسید تا دو تیم با نتیجه دو بر یک به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم حملات هلال‌احمر آغاز شد و دو گل در دقایق ۶۰ و ۹۳ با ضربات علیرضا احمدی و امیر دامن‌کشان حاصل آن بود.

دقیقه ۸۰ هلال‌احمر صاحب ضربه پنالتی شد. احمدرضا محمودی دروازه‌بان و کاپیتان این تیم طول زمین را پیمود و پنالتی را با موفقیت به ثمر رساند. دقیقه ۸۵ مسعود مالدار از فاصله حدود ۴۰ متری گل ششم را زد تا تعداد گل‌های سرخپوشان به عدد رویایی ۶ برسد.

حمیدی از فسا داور این بازی بود و جامعی و یوسفی از خنج کمک‌های او بودند. آذرافزور داور چهارم و مهدی مهروری سرپرس مسابقه بودند.

 

گراشی‌ها داور بازی فیروزآباد و فسا

در دهه دهم مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان استان داوران گراشی مسابقه دو تیم شهید رضایی فیروزآباد و ششده فسا را داوری کردند. در این بازی شهید رضایی با تک گل دقیقه پایانی به برتری رسید.

عبدالحمید عبدالی داور و محمد کاظم عابد و محمدجواد افشار کمک‌داوران بازی بودند. ضادقی از فیروزآباد داور چهارم بود. خداپرست سرپرست و ناظر این بازی بود و زائری کار نظارت بر داوران را بر عهده داشت.

عبدالی در این بازی ۵ اخظار داد. دو اخطار به بازیکنان شهید رضایی فیروزآباد رسید و تیم ششده نیز سه اخطار گرفت.

نتایج تیم‌های گراشی در لیگ برتر نوجوانان فارس

نتایج هفته اول(+):  اتحاد گراش ۲- شهرداری جهرم ۰/ غدیر فسا ۳- هلال‌احمر گراش ۰

نتایج هفته دوم(+): هلال‌احمر گراش ۲- اتحاد گراش ۱

نتایج هفته سوم(+): اتحاد گراش ۵-کوثر آزادی نیریز ۳/ پیروانی شیراز ۳- هلال احمر گراش ۱

نتایج هفته چهارم (+): هلال احمر ۵- شهرداری جهرم۲/ شهید رضایی فیروزآباد ۲- اتحاد گراش ۱

نتایج هفته پنجم (+): اتحاد گراش ۴- غدیر فسا ۰

نتایج هفته ششم (+): کوثر آزادی نی‌ریز ۳- هلال احمر گراش ۲

نتایج هفته هفتم (+): هلال احمر  گراش ۲- شهید رضایی فیروزآباد ۱/ پیروانی شیراز ۳- اتحاد گراش۲

نتایج هفته هشتم: (+): هلال‌احمر گراش ۲- غدیر فسا ۰/ شهرداری جهرم ۵ -اتحاد گراش ۱

نتایج هفته نهم: (+) اتحاد گراش ۱- هلال‌احمر ۶

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

7 نظر

  1. ضمن تشکر از زحمات کادر تیم هلال احمر از فرسوده می خواهیم جلو پیشرفت بازیکنان نخبه نگیرد و اجازه دهد انان جهت پیشرفت در تیمهای برتر کشور حضور پیدا کنند ظاهرا بعضی از بازیکنان از تیمها برتر دعوت شده اند اگر راست باشد باید حمایت شوند

  2. آقای فرسوده خیلی وقته می خاد یکی رو بفرسه ولی از بس همه رو دوست داره نمی دونه کدوم رو بفرسه برای همین هیچ کس نباید بر همه باید تو تیم هلال احمر بمونن هههههههههههههههههههههههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top