بستن

شب شعر پیامبر اعظم(ص) در مسجد خدیجه‌کبری(س)

گریشنا:شب شعر پیامبر اعظم(ص) به مناسبت وفات حضرت محمد(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) نهم دی ماه بعد از اقامه‌ی نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت خدیجه کبری(س) در انتهای بلوار شهید بندی برگزار می‌شود.

شاعران و و عاشقان اهل‌بیت(ع) می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری دوشنبه نهم دی ماه به آدرس؛ گراش، خیابان امام، ساختمان جابری، طبقه زیر‌زمین موسسه فرهنگی و هنری هفت برکه تحویل و یا به رایانامه gerash-ershad@mihanmail.com ایمیل کنند. برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد این شب شعر می‌توانید با این شماره ۰۷۸۲۲۲۳۲۰۸۵ تماس بگیرید.

حاج عباس قاسمی در این شب شعر مداحی خواهد کرد.

اداره‌ی فرهنگ و ارشاد، کانون روایت آفتاب، هیات امنا مسجد خدیجه کبری(س) موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه، و موسسه‌ی آبشار اندیشه در برگزاری این مراسم همکاری داشته‌اند.

1 نظر

  1. آخه این شب شعربا مناسبت باعظمتی که تفارن دارد باید درانحصار محدودکسانی باشد وبعدش یه نامه بدند که تشریف بیارین .نه باباماکه نه فرهیخته ایم ونه شاعر وشمابخیرومابسلامت برگزارکنندگان این شب شعر آیااطلاع رسانی برای خودتون بود.؟ جای تعجبه دیگه کسی هم نمیتونه حرف بزنه که اورا متهم میکنین مگه این درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top