بستن

کشف ۱۲ کیلو‌گرم هرویین در گراش

با تلاش ماموران یگان امداد گراش استان فارس ۱۲ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هرویین در این شهرستان کشف شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانده انتظامی شهرستان گراش، ماموران یگان امداد این فرماندهی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پس از انجام تحقیقات پلیسی و اطلاع از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط تبعه افغانی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: در این مورد ماموران تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان را در کنترل خود قرار داده و گشت‌های محسوس و نامحسوس را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در نهایت در تاریخ بیستم آبان‌ماه ماموران سوژه مورد نظر را در حالی که با یک موتورسیکلت در جاده لارستان به گراش تردد می‌کرد مورد شناسایی قرار دادند.

انصاری خاطر نشان کرد: بلافاصله ماموران برای توقیف موتورسیکلت به راکب آن دستور ایست داده که بدون توجه از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش بیان کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و در بازرسی از کیسه  ۱۲ کیلو و ۴۵۰ گرم هرویین را که به صورت ماهرانه‌ای در شش عدد بطری‌های آب معدنی و یک کپسول آتش‌نشانی جاسازی شده بود کشف شد.

انصاری گفت: متهم دستگیر و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

4 نظر

  1. دستتان درد نکند که سوداگر مرگ را به دام انداختید. امیدوارم به حق صاحب این ماه شر شرورهای ازخدا بی خبر به خودشان برگردد.و خدا به تمام مردم ما اعم از کوچک و بزرگ . هوشیاری و صبر بر مشکلات و اراده ای قوی برای حل مشکلاتشان از راه صحیح و ایمان مستحکم عنایت فرماید تا هیچ وقت به این بلای خانمانسوز گرفتار نشوند.

  2. سلام
    جا داره از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی این عزیزان تشکر کنم امیدوارم خداوند متعال آنها را در تمامی مراحل زندگی یاری کند
    و از همین جا از مسئولین خواهش میکنم که از نظر مالی و امکانات آنها را بیشتر حمایت کنند.بنده با اطلاعاتی که کسب کردم این عزیزان باتوجه به عملکردبالا حقوق بسیار پایینی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top