بستن

سارقی که تلویزیون گراشی‌‌ها را قطع می‌کرد، دستگیر شد

هفت‌برکه: سارقین کابل‌‍ دکل‌ تلویزیون گراش که چندین بار باعث قطعی شبکه‌های تلویزیونی شده بودند، در حین سرقت دستگیر شدند.

به گزارش هفت‌برکه به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان گراش، با تلاش نیروهای انتظامی شهرستان گراش، سارقین سیم دکل صدا و سیما به فاصله‌ی دو هفته از آخرین سرقت کابل دکل در بالای کلات به چنگ پلیس افتادند.

سرهنگ کرامت کریمی، فرماندهی انتظامی گراش، در مورد مشخصات این سارقین گفت: «یکی از این سارقین از اتباع بیگانه با همدستی فردی معتاد و غیر بومی که ساکن گراش بود به چندین فقره سرقت کابل‌های برق و دکل تلویزیون اعتراف کردند. این دو نفر، سه هفته‌ی پیش، در ماه فروردین، در حالی که باز هم مشغول بریدن سیم‌های دکل بالای کلات بودند دستگیر شدند.»

سرهنگ کریمی گفت: «این سرقت‌ها که معمولا توسط افراد معتاد و ولگرد انجام می‌شود، از نظر مالی ارزش بالایی ندارد اما دردسرهای زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد. شهروندان در صورت مشاهد افرادی که در پوشش جمع‌آوری ضایعات اقدام به بریدن کابل‌های برق و تاسیسات شهری می‌کنند، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.»

فرماندهی انتظامی شهرستان گراش گفت: «موضوع برخورد با اتباع غیر مجاز در شهرستان در دستور کار پلیس قرار دارد اما این کار نیازمند همکاری شهروندان است که از اجاره دادن منزل و باغ به اتباع بیگانه و افراد معتاد و دارای سابقه کیفری خودداری کنند تا پلیس بتواند افراد مخل آسایش مردم را شناسایی کند.»

قاسم فرسوده، معاون سیاسی امنیتی فرماندار گراش، که پیگیر قطعی‌های تلویزیون بوده است به هفت‌برکه گفت: «قطع شبکه‌های تلویزیونی موضوعی است که به سرعت اعتراض و گلایه مردم را در پی دارد. اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار موضوع انجام شده اما امکان استقرار نگهبان ثابت وجود ندارد. اگر هزینه آن تامین شود به دنبال نصب دوربین مداربسته در محوطه بالای کلات هستیم و از مردم هم می‌خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما موضوع را به پلیس گزارش کنند.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top