بستن

رامیارپور قهرمان رقابت پینگ‌پنگ‌بازان آینده‌دار

گریشنا: بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی هشت پینگ‌پنگ‌باز برتر نوجوانان با هم رقابت کردند تا در نهایت مهدی رامیارپور به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته برتر تنیس روی میز نوجوانان شهرستان گراش با حضور ۳۲ بازیکن به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن اختصاصی بانو حاجیه رضوی این شهرستان برگزار شد.

در پایان مسابقات آزاد مسعود درویشی، محسن عبدالهی، سینا سرخی، حمیدرضا اکبری و علی نام‌آور به مسابقات دسته برتر راه یافتند. مسابقات دسته برتر با غیبت محمد موغلی قهرمان دو دوره قبل همراه بود و هشت نفر برتر به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که در پایان مهدی رام یارپور با اقتدار مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. مسعود درویشی و علیرضا جعفری به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. محمدمهدی آخوندی، محسن عبدالهی، سینا سرخی، علی نام آور و حمیدرضا اکبری در مکان های چهارم تا هشتم ایستادند. محمد موغلی نیز با غیبت خود به مقام نهم رسید. نفرات اول تا پنجم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات ششم تا نهم به مسابقات آزاد سقوط کردند.

در پایان از سوی هیئت تنیس روی میز شهرستان به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهداء گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top