گریشنا: بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی هشت پینگ‌پنگ‌باز برتر نوجوانان با هم رقابت کردند تا در نهایت مهدی رامیارپور به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته برتر تنیس روی میز نوجوانان شهرستان گراش با حضور ۳۲ بازیکن به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن اختصاصی بانو حاجیه رضوی این شهرستان برگزار شد.

در پایان مسابقات آزاد مسعود درویشی، محسن عبدالهی، سینا سرخی، حمیدرضا اکبری و علی نام‌آور به مسابقات دسته برتر راه یافتند. مسابقات دسته برتر با غیبت محمد موغلی قهرمان دو دوره قبل همراه بود و هشت نفر برتر به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که در پایان مهدی رام یارپور با اقتدار مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. مسعود درویشی و علیرضا جعفری به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند. محمدمهدی آخوندی، محسن عبدالهی، سینا سرخی، علی نام آور و حمیدرضا اکبری در مکان های چهارم تا هشتم ایستادند. محمد موغلی نیز با غیبت خود به مقام نهم رسید. نفرات اول تا پنجم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات ششم تا نهم به مسابقات آزاد سقوط کردند.

در پایان از سوی هیئت تنیس روی میز شهرستان به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهداء گردید.

PingPong Nojavan