بستن

تیم نسیم بهشت گراش قهرمان پینگ‌پنگ باشگاه‌های فارس شد

گریشنا: مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد نونهالان و نوجوانان استان فارس، گرامی‌داشت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، با حضور ۱۲ تیم در خانه پینگ‌پنگ بانو حاجیه رضوی گراش برگزار شد، و تیم خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم بهشت ایرانیان گراش پس از ۲۸ مسابقه به عنوان قهرمان مسابقات شناخته شد.

PingPongFars02

این رقابت‌ها در ۴ گروه سه تیمی به صورت دوره‌ای و پس از آن به صورت حذفی-آسیایی برگزار گردید؛ که در پایان تیم شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم بهشت ایرانیان با ترکیب مهدی رامیارپور و محمدمهدی آخوندی به مربی‌گری عبدالهادی موغلی توانست با اقتدار قهرمانی را کسب کند. تیم مسجد صاحب الزمان (عج) گراش متشکل از رضا صادرپور و مسعود درویشی به مربی‌گری عبدالهادی موغلی عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و شیراز (ب) با پرهام فهام و سپهر زارع به مربی‌گری مجید یزدان‌بخش به مقام سوم رسید.

تیم‌های شیراز (الف)، داراب (ب)، ستاره آبی گراش، دراب (الف)، ساوالان گراش، شهیدان نام آور گراش، شیراز (ج)، داراب (ج) و داراب (د) به ترتیب بر سکوی چهارم تا دوازدهم ایستادند.

در پایان از سوی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم بهشت ایرانیان گراش و هیات تنیس روی میز استان فارس به تیم‌های اول تا سوم کاپ، مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی به مبلغ شش میلیون و سی‌صد هزار ریال اهداء گردید.

کادر برگزاری مسابقات را مرتضی موغلی، ابوالفضل دیباچی، حسین درویشی، حسین امانی، حمیدرضا موغلی و حمیدرضا جعفری تشکیل می‌دادند.

PingPongFars01

PingPongFars03

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top