بستن

هلال احمر راضی از قرعه‌کشی لیگ دسته سه

گریشنا: قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ دسته سه کشور، جام آزادگان در هتل آکادمی تیم ملی انجام شد.

این بازی‌ها در پنج گروه دوازده تیمی برگزار خواهد شد که درنهایت دو تیم اول و دوم هر گروه به دور بعد و تیم‌های سوم و چهارم سهمیه‌ لیگ سه برای سال ۹۳ حفظ و(تیم پنجم، بستگی به تعداد تیم‌های سقوط‌کننده از لیگ یک و دو و نظر فدراسیون دارد.) مابقی تیم‌ها به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

ذوب آهن نوین اصفهان، خراسان جنوبی، نماینده‌ی اصفهان، شهرداری نوین بندرعباس، شهرداری بم کرمان، صیدان کیش، صدر‌آباد اردکان یزد، مس نوین کرمان، هلال احمر گراش، پرسپولیس زاهدان، خاوران بیرجند، شهدای ارتش اصفهان در یک گروه قرار گرفتند.

هفته‌ی اول این مسابقات هلال‌احمر گراش با شهرداری نوین هرمزگان مسابقه خواهد داشت، هفته دوم خراسان جنوبی با هلال‌احمر گراش، هفته سوم هلال احمر گراش وخاوران بیرجند، هفته چهارم هلال‌احمر گراش و ذوب آهن نوین اصفهان، هفته پنجم صدرآباد اردکان یزد و هلال‌احمر گراش، هفته ششم هلال‌احمر گراش وشهرداری بم کرمان، هفته‌ی هفتم نماینده‌ی اصفهان و هلال‌احمر گراش، هفته هشتم هلال‌احمر گراش و شهدای ارتش اصفهان، هفته نهم پرسپولیس زاهدان و هلال‌احمر گراش، هفته دهم هلال‌احمر گراش و مس نوین کرمان، هفته یازدهم صیدان کیش و هلال‌احمر گراش با هم به رقابت می‌پردازند.

در این لیست نام تیم‌های میزبان اول آمده بود.

نماینده‌ی گراش در شش بازی میزبان و پنج بازی مهمان است و بازی‌ها فقط به صورت یک مرحله‌ای برگزار می‌شود و رفت و برگشت ندارد. حاج قاسم فرسوده مدیر باشگاه و مرتضی کمالی به عنوان نماینده‌ی هلال‌احمر در مراسم قرعه‌کشی حضور داشتند. فرسوده پس از قرعه‌کشی گفت: «بحمداالله با دعای خیر دوستان و اهالی ورزش از قرعه راضی هستیم و امیدواریم با اقتدار در مسابقات حضور یافته و با توکل به خداوند متعال و عنایت اهل‌بیت و همت بازیکنان و کادر فنی و حمایت مسئولین و خیرین نیک‌اندیش و اصحاب رسانه تیم هلال‌احمر گراش به دور بعد صعود نماید.»

2 نظر

  1. سلام
    امسال نسبت به سال قبل البته به نظر بنده یکم تیم ضعیف تر شده و نمیتونه نتیجه خوبی بگیره.
    من تعجب میکنم این تیم چطور میخواد به این مسابقات بره در حالی که کمتر از یک ماه به بازی ها مونده هنوز بازیکنای این تیم مشخص نیست و مهم تر از این تمرینات خودش رو به طور جدی شروع نکرده با این حال اگه اینطور پیش بره میشه گفت بهترین نتیجه که میتونه بگیره رده پنجم این مسابقات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top