هفت برکه: یک باخت، یک برد و یک تساوی حاصل تلاش تیم‌‌های هلال‌احمر در مسابقات استانی و کشوری بود. 

به گزارش روابط عمومی موسسه فوتبال هلال احمر گراش، مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس با حضور ۱۱ تیم در دو گروه برگزار می‌شود. تیم هلال‌احمر در گروه اول با یک باخت در برابر تیم دارایی خشت و یک برد در برابر تیم پادنا میمند به رده دوم راه یافت. رقابت بین تیم جوانان هلال احمر و تیم ایمان سبز شیراز نیز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

عصر جمعه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲، دو تیم هلال احمر گراش و پادنا میمند در ورزشگاه اختصاصی هلال احمر به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی که یکی از پرگل‌ترین مسابقه هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس بود با نتیجه ۴ بر ۱ به نفع تیم هلال احمر به پایان رسید.

بهنام استوار(۳ گل) و مصطفی مرادی برای هلال احمر گل‌زنی کردند. تیم فوتبال هلال احمر گراش در هفته نخست میزبان تیم دارائی خشت شهرستان کازرون بود که در دقایق پایانی از روی غافلگیری مدافعین با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد.

تیم فوتبال دارائی خشت با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و هلال احمر گراش با ۳ امتیاز در جایگاه دوم و پویندگان تلاش مرودشت با ۳ امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه سوم قرار دارند که برای صدرنشینی تیم دارائی خشت را تعقیب می‌کنند.هلال احمر گراش در هفته سوم مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس عصر جمعه به مصاف تیم حسام گله‌دار خواهد رفت.تیم فوتبال حسام گله‌دار یک مساوی و یک باخت در کارنامه خود دارد و هلال احمر برای جبران باخت هفته نخست و رسیدن به صدر جدول نیاز به برد این بازی خارج از خانه دارد.

مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان فارس با حضور ۱۱ تیم در دو گروه برگزار می‌شود که هلال احمر گراش در گروه یک با تیم‌های دارائی خشت کازرون، پویندگان تلاش مرودشت،طلائیه شیراز، حسام گله دار و پادنا میمند هم‌گروه هستند. در گروه دوم تیم‌های آفتاب فارس نی‌ریز، لیدوما نورآباد، ایلدرم فراشبند، استقلال لطیفی لارستان و شاهین میانجنگل فسا با هم به رقابت خواهد پرداخت.

با این حساب در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس؛ تیم پویندگان تلاش مرودشت در مقابل تیم پادنا با یک گل بازی را برد، تیم هلال احمر در مقابل تیم دارایی خشت با یک گل خورده، بازی را واگذار کرد. تیم حسام گله‌دار در برابر طلائیه شیراز با نتیجه ۱ بر ۱ به تساوی رسید. تیم ایلدرم فراشبند در مصاف با تیم استقلال لار با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع یم ایلدرم فراشبند به پایان رسید. و نتیجه رقابت تیم آفتاب نی‌ریز در مصاف با شاهین میانجنگل به نتیجه ۳ بر ۱ به نفع تیم آفتاب نی‌ریز ختم شد.

در هفته دوم فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس؛ رقابت دو تیم هلال‌احمر گراش با پادنا میمند یک بازی پرگل بود که با نتیجه ۴ بر ۱ به نفع تیم هلال احمر گراش به پایان رسید. در این هفته طلائیه شیراز با تیم تلاش مرودشت رقابت کرد و رقابت بعدی بین دو تیم دارائی خشت و حسام گله‌دار بود که به نتیجه ۴ بر ۳ به نفع تیم دارائی خشت ختم شد. در این هفته شاهیم میانجنگل فسا در برابر لیدوما نورآباد با نتیجه ۱ بر ۲ بازی را باخت و رقابت بین دو تیم اسقلال لطیفی لارستان و آفتاب نی‌ریز هیچ گلی در پی نداشت و به تساوی رسید.

این هفته در لیگ برتر جوانان کشور تیم جوانان هلال‌احمر در هفته پنجم در رقابت با تیم ایمان سبز شیراز با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت.

نوجوانان هلال‌احمر این هفته سومین باخت متوالی را پذیرفت و ۱-۰ در شیراز مغلوب بهمن شد. جدول لیگ برتر نوجوانان فارس به دلیل نیمه تمام ماندن دو بازی وضعیت مشخصی ندارد.

Helal Bozorgsal ۲

 

🟥 در هفته آخر آبان‌ماه هر سه تیم هلال‌احمر در مسابقات کشوری و استانی در خارج از خانه بازی دارند.

🏆هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس
⚽️ شمس اوز – ⚽️هلال احمر گراش
🗓پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ – ساعت ۱۴:۰۰
🏟ورزشگاه اوز
نتایج تا هفته ششم: ❌✅⏸❌❌❌
📊 نوجوانان هلال‌احمر این هفته سومین باخت متوالی را پذیرفت و ۱-۰ در شیراز مغلوب بهمن شد. جدول لیگ برتر نوجوانان فارس به دلیل نیمه تمام ماندن دو بازی وضعیت مشخصی ندارد.

🏆 هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس
⚽️ حسام گله‌دار – ⚽️ هلال‌احمر گراش
🗓 جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ – ساعت ۱۴
🏟 ورزشگاه اختصاصی هلال‌احمر گراش
نتایج: ❌✅
📊 بزرگسالان هلال‌احمر با یک برد ۴-۱ برابر پادینا میمند به رده دوم جدول صعود کرد.

🏆 هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان کشور
⚽️ گل‌گهر سیرجان – ⚽️ هلال احمر گراش
🗓 یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ – ساعت ۱۴:۱۵
🏟 ورزشگاه گل‌گهر سیرجان
نتایج تا هفته پنجم: ❌✅❌❓⏸

📊جوانان هلال‌احمر با تساوی ۱-۱ این هفته برابر ایمان سبز تاکنون ۴ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده آخر جدول قرار دارند اما منتظر اعلام نظر کمیته انضباطی در مورد امتناع تیم پیشگامان شیراز از بازی هفته چهارم هستند تا در صورت کسب این سه امتیاز به رده سوم بروند.