بستن

سومین تجربه جوانان هلال‌احمر در لیگ دسته اول کشور

هفت برکه (گریشنا): جوانان هلال احمر گراش از ششم مهرماه برای سومین سال برای صعود از لیگ دسته اول جوانان کشور و راه‌یابی به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران: بر اساس قرعه‌کشی لیگ دسته اول جوانان، تیم هلال‌احمر در گروه چهار قرار گرفت. هلال‌احمر گراش در این گروه با تیم‌های شهید وفایی شیراز، فجرسپاسی شیراز، پارس جنوبی جم، ایمان شیراز، مس رفسنجان و پدیده داراب رقابت می‌کند. 

جلسه قرعه‌کشی و هماهنگی مسابقات لیگ دسته اول جوانان فصل ۹۹-۹۸ با حضور نمایندگان، سرپرستان باشگاه‌ها چهارم شهریور ماه در سازمان لیگ برگزار شد. تیم‌ها با توجه به قرعه و همچنین منطقه مربوطه در گروه‌بندی‌ها قرار گرفتند که این دوره از مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت و در مراحل بعد به صورت مجتمع به میزبانی تیم‌های صعود‌کننده برگزار می‌شود تا در نهایت دو تیم به مسابقات لیگ برتر در فصل آتی صعود کنند.

جوانان هلا‌ل‌احمر فصل گذشته با صدرنشینی در گروه خود و صعود از مرحله دوم به جمع چهار تیم برتر رسیدند. اما در گام آخر از صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور بازماندند.

امسال در گروه هفت تیمی مانند گروه تیم هلال‌احمر سه تیم، و در گروه‌های ۵ و ۶ تیمی ، دوتیم به مرحله دوم صعود می‌کنند. همچنین یکی از بهترین تیمهای سوم گروه ۱ و ۲ ، با تیم سوم گروه ۳ در یک بازی پلی اف (رفت و برگشت) نیز تیم بعدی صعود کننده را مشخص می‌کنند. مسابقات مرحله دوم و نهایی بین ۹ تیم حاضر به صورت مجتمع در سه گروه برگزار می شود در نهایت از این مرحله شش تیم به مرحله پایانی صعود می‌کنند. مسابقات مرحله پایانی نیز به صورت مجتمع برگزار و دو تیم به مسابقات لیگ برتر جوانان فصل آتی صعود خواهند کرد

از بین تیم‌های حاضر چهار تیم به مسابقات مناطق سقوط می‌کنند از گروه هلال‌احمر تیم انتهای جدول سال آینده در لیگ دسته اول حضور نخواهد داشت.

با توجه به تقویم مسابقاتی که از قبل به باشگاه‌ها اعلام شده است، این دوره از مسابقات به دلیل مشکلات  آب و هوایی مناطق جنوب کشور و همچنین نبود ورزشگاه‌های مناسب، از دهه اول مهرماه برگزار خواهد شد.

شنبه، ششم مهر ماه ۹۸،در هفته اول لیگ دسته اول جوانان، هلال احمر گراش ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدا گراش به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت. هفته دوم،جمعه،دوازدهم مهر ماه پدیده داراب با هلال احمر گراش در ساعت ۱۴:۴۵در ورزشگاه تختی داراب رقابت می‌کنند. هفته‌ی سوم، جمعه، نوزدهم مهر ماه هلال احمر گراش در ورزشگاه گراش میزبان تیم شهید وفایی شیراز خواهد بود و این دو تیم ساعت ۱۴:۳۰ بازی خود را آغاز می‌کنند. در هفته‌ی چهارم تیم هلال احمر به بازیکنان خود استراحت می‌دهد و رقابت هفته پنجم در تاریخ پنج‌شنبه،دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.


سایر گروه‌بندی‌های لیگ دسته اول جوانان به صورت زیر است:

گروه یک:
اروم اسپورارومیه، غفاری قزوین، دبیری تبریز، ماشین سازی تبریز، دخانیات گیلان‌
گروه دو:
آب منطقه ای کرمانشاه، وحدت بروجرد، گهر درود، استقلال کاشان، افشید قم
گروه سه:
شهید عبدی رستمکلا ، پدیده ساری، پرسپولیس قائمشهر، دهکده طلایی بابل، پدیده مشهد و نماینده بابل

گروه پنج:
نفت امیدیه، شهدا خوزستان، جندی شاپور دزفول، پولاد اکسین ایذه، نفت آبادان، استقلال اهواز و ولایت اهواز

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. سلام. در جواب دیدگاه فوق باید عرض کنم که حضور در لیگ دسته یک کشور نشانه موفقیت این تیم است آن هم برای نخستین تیم که این موفقیت را در تاریخ فوتبال گراش کسب کرده است

    از عوامل محترم سایت گریشنا خواهش میکنم از انتشار دیدگاه‌های بدون نام واقعی جلوگیری کند تا ما هم بتوانیم از دیدگاه سازنده دوستان استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top