هفت‌برکه (گریشنا): در بازی‌های لیگ برتر فوتبال و فوتسال استان، این هفته هلال احمر گراش در یک بازی دیدنی پرسپولیس جهرم را با نتیجه چهار بر یک در هم کوبید و تیم فوتسال شهدا گراش با نتیجه سه بر چهار نتیجه را واگذار کرد.

برد قاطع هلال احمر گراش مقابل پرسپولیس جهرم

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلالل احمر، از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان فارس، تیم فوتبال هلال احمر گراش میزبان پرسپولیس جهرم بود. گراشی‌ها که در هفته‌های اخیر با پیروزی‌های متوالی وضعیت خود را در جدول مسابقات سروسامان بخشیده‌اند، برای ادامه این روند چشم به هر سه امتیاز این دیدار خانگی داشتند.
در سوی مقابل، جهرمی‌ها که نیم‌فصل اول جزو مدعیان لیگ بودند، رفته‌رفته به میانه‌های جدول سقوط کرده‌اند و برای پایین‌تر نرفتن به دنبال برتری در این مسابقه بودند.

گراشی‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی از روی ضربه ایستگاهی محمد خوشرو و ضربه سر دیدنی مصطفی رادمرد به گل اول دست یافتند. فرار پیستون‌های هلال احمر و سانتر از جناحین فرصت‌های متعدد گلزنی را برای این تیم به وجود می‌آورد که با بی‌دقتی به هدر می‌رفت تا این که چترآبگون، مهاجم آماده و‌ گلزن هلال احمر، در دقیقه ۳۲ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با همان دو گل به نفع هلال احمر به پایان رسد.
شروع نیمه دوم برای جهرمی‌ها خوش‌یمن بود و آنها بلافاصله صاحب ضربه پنالتی شدند و حسین کلوانی اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه، بازی متعادل دنبال می‌شد. اضافه نمودن فوروارد توسط کادر فنی هلال احمر نشان‌دهنده این بود که آنها به دنبال گل‌های بیشتر هستند. فرار رادمرد بازیکن سرعتی هلال احمر باعث شد مدافعان جهرم او را در محوطه جریمه سرنگون نمایند تا داور یک بار دیگر نقطه پنالتی را نشان دهد، چترآبگون گل دوم خودش و سوم تیمش را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند تا خیال همه بابت برد راحت شود. در اواخر بازی هم حمیدرضا بلوری از روی کار تیمی زیبا، تیر خلاص را بر پیکره جهرمی‌ها وارد نمود تا گراشی‌ها را صاحب یک برد قاطع نماید.
هلال احمر با این برد ۲۳ امتیازی شد و مجبور است همچنان در میانه جدول جا خوش کند و حسرت امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را بخورد. این تیم در شش بازی آخر خود صاحب چهار پیروزی و دو تساوی شده است.

مسعود دشتابی، غلامرضا جوکار، محمدحسن پورشمسی، مصطفی رادمرد (۷۵ محسن محمدی)، مهدی شمسی، ابراهیم کامیاب (۷۹ مرتضی کمالی)، حمیدرضا بلوری، امیدمرادی (۶۵ احمدرضا عوض زاده)، محمد خوشرو، محدرضا روزبه و سعید چترابگون با مربیگری محمد جواد آذربادگان و مدیر عاملی قاسم فرسوده برای تیم هلال احمر به میدان رفتند.
قضاوت این دیدار بر عهده حجت حیدری به همراه کمک‌هایش علیرضا بیژنی، علی شرفی و داور چهارمی خسرو کمالی بود. عبدالرضا حسین‌پور به همراه مهری به ترتیب ناظر داوری و نماینده استان در این مسابقه بودند.

تیم هلال احمر هفته بعد در گویم شیراز به مصاف تیم شهید باقری خواهند رفت.

helalahmar2

باخت شهدا با نتیجه سه بر چهار

به گزارش روابط عمومی تیم شهدا، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال فارس، پنجشنبه بیست و یکم بهمن‌ماه، شهدای گراش مهمان منتخب قیر بود.

روابط عمومی تیم شهدا درباره شرایط میزبان و دلیل باخت تیم می‌گوید: «تیم قیر اصلا میزبان خوبی برای تیم صدرنشین گراش نبود، از لحظه ورود تیم شهدا نیت بد خود را نشان داد و سرپرست تیم قیر جوابگوی تلفن از سوی تیم شهدا نبود تا جایی که این تیم شب را در یکی از زیرزمین‌های قیر بر روی زمین سرد به صبح رساند، و همه بازیکنان نتوانستند استراحت خوب و کاملی داشته باشند و این در روند تیمی بازیکنان تیم شهدا به خوبی دیده شد و تیم شهدا در شهرستان قیر نتیجه را واگذار کرد.»

تیم شهدا برای صعود از این گروه در هفته آخر میزبان تیم استهبان است. احسان جوکار از تمام اهالی شهرستان گراش دعوت کرد که با حمایتشان در روز جمعه بیست و نهم بهمن‌ماه، زمینه صعود تیم فوتسال شهدا را به میان چهار تیم برتر فراهم کنند.

شهدا قهرمان فوتسال دهه فجر فیشور شد
تیم شهدا که برای هر چه آماده‌تر بودن خود در لیگ برتر فوتسال فارس در بازی‌های دهه فجر فیشور شرکت کرد این بازی‌ها که با شرکت تیم‌های شهاب فیشور، یاران خادمی فیشور، شاهین ارد ، حسین آباد، سده جوان، نفت اوز، شاهین فیشور، شهدای گراش و مهاجرین برگزار شد تیم فوتسال شهدا با غلبه بر کلیه حریفان خود توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد این بازیها به همت هیات فوتبال فیشور و بنام معلم فقید مرحوم خادمی برگزار گردید.

shohada2