بستن

احتمال حضور بالاترین مقام سینمایی کشور در جشنواره کل

احتمال حضور جواد شمقدری، معاون سینمایی و امور سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش قوت گرفت.

احتمال حضور جواد شمقدری، معاون سینمایی و امور سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه کل گراش قوت گرفت.

به نقل از وبسایت اختصاصی جشنواره فیلم کوتاه کل؛ عبدالعلی صلاحی، دبیر اجرایی جشنواره، در این زمینه اظهار کرد: «رایزنی‌هایی با آقای حسنی، نماینده‌ی محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، انجام شده است و ایشان قول مساعد داده‌اند که نظر آقای شمقدری را برای حضور در گراش جلب کنند. با توجه به روحیه‌ای که از آقای شمقدری سراغ داریم و حمایتی که همواره از جشنواره‌های خاص می‌کنند، ما به این قول مساعد به دیده‌ای امیدوارانه نگاه می‌کنیم.»

هفته‌ی آینده نمایندگانی از طرف هیات برگزاری جشنواره با آقای حسنی همراه می‌شوند تا در جلسه‌ای با معاون سینمایی ارشاد، جشنواره کل را معرفی، و از ایشان برای شرکت در آن دعوت کنند. برگزارکنندگان جشنواره امیدوارند با حضور این معاونت، راه پیشرفت جشنواره هموارتر گردد.

به نقل از سوره سینما، جواد شمقدری متولد ۱۳۳۸ مشهد، فارغ التحصیل مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی است. وی فعالیت هنری خود را در سینما با کارگردانی فیلم کوتاه آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های جنبی وی می‌توان به مدیریت «محراب فیلم»، عضو مشورتی شورای فیلمنامه حوزه هنری، سیما فیلم، مرکز سینمای تجربی و انجمن سینمای دفاع مقدس اشاره کرد.

خبرنگار پایگاه خبری هفت‌برکه عضو انجمن شاعران و نویسندگان گراش داستا‌ن نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top