بستن

تقدیر کنکور: رتبه‌های دانش‌آموزان گراشی در کنکور امسال

 

گریشنا- محمد امین نوبهار: از ساعت ۴:۴۹ بامداد ۱۰ مرداد تقریبا همزمان با اذان صبح سرورهای سازمان سنجش برای اعلام نتایج کنکور ۱۳۹۲ باز شد.

نتایج دانش‌آموزان گراشی را می‌توانید به تدریج و به ترتیب رتبه در ادامه این پست بخوانید. البته ارقام رتبه با توجه به گروه آزمایشی، منطقه و سهمیه دارای ارزش متفاوتی است.

۶۴۶: علی انصاری در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک منطقه دو رتبه ۶۴۶ را به دست آورد. انصاری در مدرسه شهید بهشتی لار درس خوانده است.

۷۵۵: حمید یحیی‌پور این رتبه را در منطقه سه گروه آزمایشی علوم تجربی به دست آورد. یحیی‌پور سال گذشته در کنکور رتبه ۳۳۰۰ را کسب کرده بود.

۲۸۹۶: مجتبی بنی‌اسدی گروه علوم تجربی از دبیرستان سیدالشهدا

۳۷۸۷: حمید باقرزاده در گروه آزمایشی علوم انسانی از دبیرستان ابدی

۴۶۹۵: محمد درستکار در گروه علوم تجربی از دبیرستان سیدالشهدا

۵۱۲۴: محمدحسن بلبلی منطقه سه گروه ریاضی از دبیرستان ابدی

۵۱۹۷: رضا بهزادی در گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک  از دبیرستان ابدی

۵۲۸۰: حسین شمسی در گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک از دبیرستان ابدی

۵۷۰۰: مصطفی شکاری در گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک از دبیرستان ولی‌عصر

۵۴۹۵: عارفه رسولی‌نژاد در گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک در منطقه دو این رتبه را کسب کرده است. رسولی‌نژاد در مدرسه نمونه دولتی لار درس می‌خواند.

در کنار آمار رتبه‌های برتر دانش‌آموزان گراشی، نگاهی به رتبه‌های برتر دانش‌آموزان مدارس لار نیز می‌تواند جالب باشد. هرچند امسال نیز رتبه‌های برتر این شهر، هم‌چون سال‌های پیش، مربوط به دانش‌آموزان مدارس خاص است اما در مجموع دانش‌آموزان لاری نیز هم‌چون دانش‌آموزان گراشی در کنکور۹۲ نتایج ضعیف‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشته‌اند.

بهترین رتبه‌ی لار را متین طاهری با کسب رتبه ۴۲ به دست آورده است. پس از او آقایان اسدنیا و شریفی و خانم الهام معیری به ترتیب رتبه‌های سه رقمی ۴۰۰، ۴۸۸ و ۷۰۰ را کسب کرده‌اند. لازم به ذکر است که رتبه ۶۴۶ علی انصاری نیز به دلیل تحصیل او در لار، جزو آمار این شهر به حساب می‌آید.

گفتنی است که مدارس بخش مرکزی لار به لحاظ تقسیمات منطقه‌ای آموزش و پرورش، منطقه۲ هستند و اداره آموزش پرورش شهرستان گراش، منطقه۳ است.

از جمله‌‌های نکته‌های دیگر کنکور امسال، رتبه‌ی ۶۸۲۴ فاطمه انصاری، دختر سرهنگ انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش است. او که در مدرسه کوثر ادامه تحصیل می‌دهد، این رتبه را در رشته علوم تجربی منطقه یک کسب کرده است. و همچنین به گفته محمد ناصری، دبیر کانون فرهنگی آموزش گراش، فاطمه بابری که عضو این کانون بوده است رتبه ۱۳ رشته انسانی را کسب کرده است. بابری اهل سیرجان است و این رتبه در منطقه دو حساب می‌شود.

 

 

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

47 نظر

    1. همه اونهایی که کنکور دادن میدونن .در لار که دانشکده پرستاری از دوروز قبل کولر هاشو روشن میکنن. مدیر ومعلم ها هم به دانش آموزان تاکید میکنند که حداقل کافشن با خود همراه داشته باشند.یخ میزنی…

      1. عکس را عوض کردیم که به نظر شما و خوانندگان‌مان احترام گذاشته باشیم.
        از اشتباه پیش آمده هم عذر می‌خواهیم.

  1. تفاوت آموزش در گراش با جاهای دیگه از نتایج کنکور سال قبل و امسال به خوبی می توان فهمید !!۱ مسئولین چه جوابی دارند بدهند؟
    چرا فقط به میز ریاستشان چسپیده اند و رها نمی کنند ؟؟؟؟

    1. شاگردجان همش هم تقصیر سیستم آموزشی نیست!! مهم انگیزه است که تو بچه ها در حال خاموشیه!!! دوران ما نه کلاس کنکوری بود، نه آزمونی تو گراش برگذار می شد، نه منابعمون از تهران می رسید، با این حال اوضاع به این بدی ها هم نبود.

    1. گراش رو با لار که مقایسه بکنی حساب دستت میاد که مسئولین ما کم کاری می کنن. فکر کنم دو سال قبل بود که لار ۱۰ تا رتبه زیر ۲۰۰ داشت. امسال رو زیاد خبر ندارم اما تا الان یکی رتبه ۴۷ ریاضی داشته.
      ما از یک منطقه هستیم و نمیشه گفت IQ لاری ها از ما بیشتره اونها از اول دبیرستان کار می کنن حتی قبل از دبیرستان. اما ما چی؟! تو خانواده ها بچه ها رو به درس خوندن تشویق نمی کنن مسئولین هم همین طور. اکثرا دوست دارن برن سمت پول در اوردن و بازار و خلیج. اما تو لار یه جو رقابتی شدید بین بچه ها درست کردن امکانات هم در اختیارشون قرار دادن. معلم های خوب هم که نقش اساسی دارن. از تهران هم استاد میارن براشون کلاس کنکور برگزار کنه. خوب نتیجش همین میشه که این همه رتبه ی خوب میارن. الان تو دانشگاه شریف که بهترین دانشگاه ایرانه حدود ۱۵ نقر لاری هستند از لیسانس تا دکتری. باید یه فکری بشه

  2. این عکس مربوط میشه به آزمون پیشرفت تحصیلی که آموزش و پرورش گراش+کانون طه روی اون مانور میدادن!
    ته سالن خانما هم نشستن،درصورتی که روزی کنکور حوزه خواهران و برادران مجزا بوده!

  3. به حمیدخان یحیی پور تبریک میگم
با توجه به اینکه بیشترین داوطلب در گروه تجربی هستن.‏
همچنین آقای درستکار‏
نقد : کاش مسئولین جواب این خواسته های مردم رو میدادن که چرا نتایج آنچنان جالب نیست .
بنده و امثال بنده هم با توجه به اینکه توی همین مدارس گراش درس خوندیم خوب میدونیم که مسئولین واقعا دارن کم کاری میکنن . 
من از گریشنا خواهش میکنم این خواسته رو از مسئولین پی گیری کنند .

  4. این که همه انگشتان رو به طرف مسئولین دراز کنیم بی انصافیه
    مسئولین امسال برای اولین بار و بانیت خیر کمک به کنکوری ها کارهایی رو انجام دادند که نتیجه دلخواه رو نگرفت و چه بسا نتیجه معکوس داشت!!
    اما همین که با نیت خیر کاری ازطرف مسئولین انجام گرفت جای تقدیر داره وانشاالله سال اینده با تدبیر بیشتر مسئولین و همچنین تلاش بیشتر دانش اموزان شاهد رتبه های بهتری باشیم…

  5. از قبولی همکلاسیهای پارسالم یحیی پور و شکاری خیلی خوشحال شدم سلام من را به کهندلی و مدیرمان حسن نژاد برسانید نتیجه بقیه را بزنید پارسال که کولاک کردید امسال منتظر بچه های شبانه روزی هستم

  6. به نظر من اصن ربطی به مسئولین نداره.بچه ها خودشون انگیزه ندارن و اهمیت نمیدن و درس نمیخونن.البته جسارت نباشه
    بعضیام واقعن میخونن

    1. اقای وقارفرد
      برسی کردی که داری اظهار نظر می کنی ؟ در برابر لار چقدر احساس حقارت می کنی ؟ دست بردار . همه از یک ریشه هستیم . جهت اطلاع شما نزدیک به بیست نفر از بچه های لار در دانشگاه های معتبر امریکا دارن درس می خوانند . با هزینه دولت امریکا . لار دانش اموزان المپاد ی تحویل ایران داده که نمونه ان رضا افتخار است که در المپاد کشور فنلاند برای ایران در رشته فیزیک مقام اورد . رتبه های زیر ده .یعنی یک رقمی تا دلت بخواهد در لار و جود دارد . رتبه ۱ رتبه ۳ و …
      هیچ فکر کردی چرا در استان فارس مدرسه تیزهوشان فقط در شیراز و لار وجود دارد ؟
      بدلیل معدن ناب استعداد و هوش و ذکات است . هیچ مرزبندی هم وجود ندارد . همه از یک ریشه هستیم . لارستانی با توابع . لامردی . بندری .و ..

      1. بسیار زیاد موافقم با صحبت های شما . اضافه کنم ۱گراشی هم جز آمار بچه های سمپادی هستش که الان تو آمریکا داره دکترا میخونه. پس این نشون میده گراش پتانسیلش رو داره منتهی رو بچه ها کار نمیشه.

    2. چندین سال است که هیچ رتبه زیر هزاری از بین دانش اموزان که در گراش درس می خواندند نداریم وهمه دانش اموزان گراشی بودند که در لار درس می خواندند واین اولین سالی است که یک نفر (یحیی پور) زیر هزار داشتیم تازه اون هم پشت کنکوری بوده
      با وجود این امار فک نکنم رتبه ها بی ربط به تحصیل در لار بوده باشه!
      در ضمن ما نمیگیم که اقای انصاری تو لار با سحر جادو رتبه زیر ۱۰۰۰ شده شرایط و جو لار جوریه که ادم مجبور به درس خوندن میشه و حتما این رتبه به خاطر تلاششون بوده…

  7. عاقا ما ۲۵ همین ماه کنکور داریم!( فنی_کامپیوتر) امیدوارم کادر مدرسه ازمون توقعی نداشته باشه! وقتی دبیری که بابا آب داد درس میداده و دبیر ابتدایی بوده, از اداره میفرستنش و کادر مدرسه هم تصمیم میگیرن که همچین دبیری برنامه سازی(یکی از اصلی ترین درسای کامپیوتر) رو درس بده و فَلَه ای دانش اموز قبول کنه!(هنرستان میرزمانی)
    جای تاسف داره واقعا!
    بعد میگن چرا لار قبولیش بیشتر,چرا شریف داره,چرا فلانه!

  8. رتبه ۴ ریاضی و رتبه ۱۰ تجربی هر دو از ممسنی ! یه نکته جالب در صحبت های نفرات برتر که توی اخبار نشون داد این بود که اکثر این نفرات یه جمله داشتن و اون هم این بود : بچه ها باید به برنامه ی مدرسشون اعتماد بکنن . من یادم هستش توی مدارس ما اگه معلم نمی اومد بیشتر بچه ها میرفتن بازی فوتبال، والیبال و …/ این بحث کنکور باید توی شهر ما فرهنگ سازی بشه/ باید اون پدر و مادر دانش آموزانی که بچشون از اول مهر که میره مدرسه هیچ خبری از وضیعت فرزند خودشون ندارن تا زمانی کی ی تکه کاغذ بنام کارنامه میدن دست دانش آموز باید آگاه بشن و این مشکل حل نمیشه تا زمانی که ما همه باهم متحد بشیم و گامی برداریم بسوی پیشرفت علمی در شهر. در پایان به همه ی این عزیزان که کنکور دادن خسته نباشید و خدا قوت میگم بخصوص پشت کنکوریا و آرزوی موفقیت برای همه .

  9. من گیر اینم دخترا که همیشه معدلاشون از پسرا بیشتره، یعنی اینقدر میشینن میخونن ،‌ خودشون رو میشکن تا معدلشون خوب بشه.

    و بعد تو کنکور نتیجه نمیگیرن،‌ به نظر شما علت چیه، چرا کسی پیگیر حل این مشکل نیست؟!

    1. جالبه که بدونید اسم بچه هایی که بالا است خیلی هاشون تو کلاس رتبشون حتی جز ۸نفر اول هم نبودن!!!
      رتبه اول های کلاس رتبشون بالای۲۰.۰۰۰ بوده
      کنکور هیچ ربطی به معدل نداره
      چون اصلا خوندن برا کنکور با خوندن برا مدرسه زمین تا اسمون فرق میکنه!!!

  10. واقعا فاجعه ست
    هیچکدوم از بچه هایی که گراش درس خوندن نمیتونن رشته های قابل قبولی در دانشگاه های مادر قبول بشن

  11. سلام
    از تعصب و دلسوزی همه ممنون ومتشکرم ولی چرا شما فقط سالی یک بار یادتون میاد برای امیدهای گراش دل بسوزونید و جو گیر میشید بیایید بنشینیم دور هم برای فردا برنامه داشته باشیم تا این مواقع سرمون را بالاتر از همه بگیریم انشا الله سال دیگه این روزها بچه هام افتخاری برای مردم بشن و من هم تو ارتقا علمی گراش سهیم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

47 نظر
scroll to top