بستن

این بار صنعتگران گراش؛ اعتراض به ارتقای ادارات لار ادامه دارد

سرمایه‌داران و صنعت‌گران گراش نیز امروز دوشنبه هفتم مرداد، اعتراض خود را نسبت به ارتقای دو اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به اداره کل در لار با نصب یک اعلامیه در میدان شهید بهشتی گراش اعلام کردند.

این جمع به دلیل آن‌چه «سیاست‌های انحصارطلبانه و عدم توزیع امکانات به صورت عادلانه در سطح منطقه» نامیده شده، به جعفرپور، نماینده‌ی مردم در مجلس یادآوری کرده‌اند که زیبنده بود «به جای تهدید و ایجاد تنش در سطح منطقه، دست دوستی به سوی مسئولین شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه همجوار دراز می‌نمود»، و «در راستای توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف به امید پیشرفت و ایجاد حس اتحاد و همدلی مناطق جنوبی استان» حرکت می‌کرد. در پایان نیز از هیات دولت و مجلس و وزارتخانه‌های مربوطه خواسته شده در این امر تجدید نظر کنند.

نماینده صاحبان صنایع گراش نیز در تماس با خبرنگار گریشنا، متن این اطلاعیه را مورد تایید صنف خود عنوان کرد.

 

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

ما جمعی از سرمایه‌داران و صنعت‌گران شهرستان گراش بدینوسیله ضمن تکذیب سخنان نماینده شهرستان‌های لار، گراش و خنج در مجلس شورای اسلامی مبنی بر ایجاد موج شادی در جنوب فارس پس از ارتقا ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی لار به اداره کل، اعتراض خود را نسبت به این امر به دلیل سیاست‌های انحصارطلبانه و عدم توزیع امکانات به صورت عادلانه در سطح منطقه در طول سادلیان متمادی گذشته و داشتن خاطراتی ناخوشایند و تجاربی تلخ اعلام می‌داریم.

زیبنده بود اکنون که کشورمان در این برهه زمانی بیش از هر زمانی به وحدت و همدلی نیاز دارد، نماینده مذکور به جای تهدید و ایجاد تنش در سطح منطقه دست دوستی به سوی مسئولین شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه همجوار دراز می‌نمود و به جای کوشش در جهت تجمیع امکانات دولتی در شهر لار آن هم به بهانه پیشرفت و آبادانی جنوب فارس، کوشش در راستای توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف به امید پیشرفت و ایجاد حس اتحاد و همدلی مناطق جنوبی استان را سرلوحه کار خویش قرار می‌دادند، تا شاید مرهمی باشد بر درد تبعیض‌کشیدگانی که در طول ادوار گذشته خاطرات تلخی را در ذهن خود خصوصا در مورد اقدامات ناعادلانه و خودخواهانه مسئولان شهرستان لار در ذهن دارند. لذا ما سرمایه‌داران و صنعتگران از هیات محترم دولت و مجلس محترم شورای اسلامی و وزارتخانه‌های محترم مربوطه خواستار تجدید نظر در این امر می‌باشیم.

از طرف جمعی از سرمایه‌داران و صنعتگران شهرستان گراش

4 نظر

  1. درود بر غیرت و مردانگی همه همشهریان خصوصا کشاورزان و جهادگران غیور، سرمایه گذاران و صنعتگران متعهد که زیر بار زور انحصارگران لاری نمی روند و برای پیشرفت شهرعزیزشان گراش از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند .
    هوشیار باشید و همچنان به اعتراضات خود ادامه دهید . مناسب است سایر اصناف نیز بطور مکتوب اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند . بنر خوب است ولی کفایت نمی کند .
    نامه های بیشتر و بیشتر به همه مسئولین:
    رئیس مجلس ، وزراء، رئیس جمهور ، رئیس جمهور منتخب، استاندار فارس ، امام جمعه شیراز و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top