بستن

خبر خودکشی حسین‌شیری شایعه است

گریشنا: ابراهیم حسین‌شیری خودکشی نکرده است. شایعه‌ی خودکشی نا‌موفق او از دیروز عصر در سطح شهر پخش شده بود، و سرعت گسترش آن تا حدی بود که امروز این خبر بین گراشی‌های ساکن دبی، کویت و قطر نیز دهان به دهان می‌شد.

طی تماس تلفنی که ابراهیم حسین‌شیری برای جلوگیری از پخش شایعات با خبرنگار گریشنا داشت، با لحن طنز‌آلودی گفت: «من در کمال سلامت هستم و هیچ انگیزه‌ای برای خودکشی ندارم. در زندگی موفق هستم و از نظر اقتصادی مشکلی ندارم.»

او در ادامه گفت: «خبر پخش این شایعه را که امروز ظهر از طریق داماد و برادرم شنیدم باعث تعجب‌ام شد. خانواده‌ام که در کشور‌های دیگر این خبر را شنیده بودند زنگ می‌زدند و می‌خواستند صدایم را بشنوند و از نگرانی در‌ بیایند. دوستان، اقوام و شاگردان‌ام هم حسابی نگران شده بودند و برای شنیدن خبر سلامتی‌ام به خانه‌ی شخصی و خانه‌ی پدری‌ام تماس می‌گرفتند.»

او فکر می‌کند کسانی که به او حسادت می‌کنند این شایعات را درست کرده‌اند و می‌گوید: «مردم نباید به خبر‌هایی که از منابع نامعتبر پخش می‌شود اعتماد کنند و باعث بروز تنش در شهر شوند. وقتی مردم کمتر به حقایق دسترسی داشته باشند آن‌وقت شایعات جانشین واقعیت‌ها می‌شود. از مردم می‌خواهم تا وقتی از موضوعی مطمئن نیستند به شایعات دامن نزنند.»

او در آخر گفت: «یک سال است که فامیلی‌ام را به گلزار تغییر داده‌ام و حسین‌شیری فامیل قبلی من است.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

    1. خدا رو شکر. خیلی واسه استاد گلزار نگران شدم. خوشحالم که استاد گلزار سالم هستن و خبر دروغ بوده. منم از اول باور نکردم چون میدونستم خودکشی از استاد گلزار بعیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top