بستن

شیبانی به دنبال آرمان‌های مطلوب

مهروش شیبانی با ۴۴۱۳ رای به شورا چهارم راه یافت او در انتخابات شورای اول به عنوان یکی از اعضای علی البدل انتخاب شده بود.  شیبانی طی اطلاعیه‌ای از اعتماد و انتخاب مردم تشکر کرد  و گفت:«از خدای سبحان توفیق خدمت با تمامی توان و رو‌سفیدی در پیشگاه مردم عزیزمان مسئلت می‌نمایم.»

در ادامه متن این اطلاعیه را بخوانید:

با سلام و عرض ادب محضر مردم ولایی شهرستان گراش

خدای را شاکر و سپاسگزاریم که مهر صلابت و عزت در عرصه‌ی جهانی را چنان همیشه بر تارک ایران اسلامی‌مان نشاند و مردم چه زیبا و آگاهانه شکوه حماسه‌ی حضور را به ترسیم تاریخ کشاندند و مثل همیشه ایران سربلند و فاتح …

آفرین بر مردم غیور ایران

با حول و قوه‌ی الهی و عنایت حضرت حق و در قرعه‌ی خدمتی که به حقیر واگذار شده و شما بزرگواران فهیم و بصیر با همه‌ی بار مسئولیت بر دوش « من و ما» بر خود واجب می‌دانم تا از روحانیت معظم، خواص عزیز و مسئولین محترم جامعه، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، و تمامی اقشار مردم گراش سربلندمان به لحاظ اعتماد و انتخاب اینجانب تقدیر و تشکر کنم.

 و از خدای سبحان توفیق خدمت با تمامی توان و رو‌سفیدی در پیشگاه مردم عزیزمان مسئلت می‌نمایم. امید است در سایه وحدت، همدلی، هم‌اندیشی و همکاری همه مردم، خاصه نامز‌د‌‌های انتخاباتی خوش‌فکر و ایده بتوانیم به تمامی آرمان‌های مطلوب موعود دست یابیم.

مهروش شیبانی

۲۶/۳/۹۲

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. با سلام به خانم مهروش شیبانی عزیزم
    من به نوبه خودم به شما تبریک عرض میکنم و امیدوارم که در سایه خداوند بزرگ بتوانید در خدمت و به دوش کشیدن بار مسیولیت مردم عزیز شهرمان موفق و سربلند باشید.

  2. با سلام
    من هم به سرکار خانم شیبانی و همه کاندایدا هایی که رای آوردند تبریک میگم .حق به حق دار رسید ولی متاسفم برای آقای […] که برای رسیدن به این کرسی چه تقلبها که نکرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top