بستن

۱۳۴شعبه برای اوز، بنارویه، بیرم، جویم و صحرای باغ و مرکزی

برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی صورت می‌گیرد

اختصاص ۱۳۴ شعبه اخذ رای در لار

۱۳۴ شعبه آرای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در شهرستان لار اخذ می‌کنند.

خبرگزاری فارس: اختصاص 134 شعبه اخذ رای در لار

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان لار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لار اظهار داشت: ۱۳۴ شعبه ثبت‌نام برای اخذ آرا در شش بخش اوز، بنارویه، بیرم، جویم و صحرای باغ مرکزی مستقر و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر جمعه این هفته آماده انجام وظیفه هستند.

علی‌محمد امیری افزود: اعضای هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مستقر در فرمانداری لار آماده دریافت هرگونه شکایات مردمی هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لار در ادامه متذکر شد: رای دهندگان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات باید تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران را دارا باشند و حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته و برای انتخابات شوراها سابقه یک‌سال سکونت در محل را دارا بوده و مجنون نباشند.

امیری در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات در شهرستان لار طبق قانون و مقررات انجام می‌شود اذعان داشت: انتظار می‌رود که اکثریت واجدان شرایط این شهرستان مانند گذشته با اشتیاق فراوان در انتخابات شرکت کنند.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top